برگزیده های پرشین تولز

iranclinic

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 دسامبر 2019
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
33
بهترین کلینیک کاشت مو

بهترین مرکز کاشت مو چه خصوصیت هایی دارد ؟
یکی‌از مهم‌ترین گرفتاری های بشر در عصر کنونی زیبایی ظاهر اوست . اشخاصی که در گیر ریزش موی می‌شوند و حوزه‌ وسیعی از موهای خویش را از دست می دهند , مدام به‌دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل به‌وجود آمده هستند .

یکی‌از شایسته ترین شیوه های معالجه ریزش مو , انجام کاشت مو است . متقاضیان این جراحی زیبایی پس از جستجوهای زیاد راجع به بهترین روش کاشت مو دغدغه بعدی آنان بهترین کلینیک کاشت مو است . برای بررسی یک کلینیک کاشت مو دارای اعتبار و با تجربه ویژگی هایی وجود دارد که در‌این صفحه به تفصیل به تشریح تمامی این موارد میپردازیم . تصمیم‌گیری برای پیش رفتن با یک روش ترمیم مو تصمیمی بسیار بزرگ است . قبل از گزینش یک روش , تامل و سنجش بسیار متعددی موردنیاز است . قدم بعدی , انتخاب محل انجام معالجه است که آن نیز دوچندان مشکل است , ولی ما برای یاری به شما اینجا هستیم تا به شما بگوییم چه کلینیک کاشت مو بهترین است .

211.jpg
به چه شکل یک کلینیک کاشت مو را انتخاب کنم؟

انتخاب کلینیک کاشت مو
مناسب میتواند بسیار سخت باشد ; اطلاعاتی گم راه کننده در اینترنت موجود است که کلینیک‌ها ادعا میکنند بهترین کلینیک در کشور می‌باشند .
وقتی که صحبت از انتخاب کلینیک کاشت مو به میان میاید , یکی از راهنمایی‌های ما این است که از مراکز دارای اعتبار کاشت مو در تهران بازدید نمایید , حتی درصورتی که ناچار شوید لیست مراکز دارای اعتبار عمل کاشت مو را از منطقه یا چه بسا کشور تهیه و تنظیم فرمائید . بازدید از چندین کلینیک به شما نشان می دهد که عملکرد آنان چه‌طور است , کارمندان تا چه حد صمیمی و کمک کننده میباشند , چه امکاناتی دارد .
ایده‌ی خوبی است که کلینیک را با یک مشاوره‌ی عالی گزینش فرمایید . ما در طی مشاوره‌ , ریزش مو فعلی بیمار را بازبینی می کنیم , درباره‌ی گزینه‌های متعدد درمان صحبت میکنیم و به صورت مستقیم با بیمار همکاری میکنیم تا بهترین درمان مطلوب خویش را تعیین نماید . ما همچنین ریزش مو آینده را بررسی می کنیم تا انتظارات حقیقی وواقعی شمارا نسبت به آنچه که موهای شما در سال‌های آتی به نظر خواهد رسید , نشان دهیم . بخش اعظم کلینیک‌ها هیچ مشاوره‌ای ندارند و رزرو تعدادی جلسه مشاوره‌ می تواند به شما کمک کند تا احساسی نسبت به هر کلینیک پیدا کنید .

ما معتقدیم , بسیار حیاتی است که نگاهی به کارهایی که تا قبل از این در کلینیک انجام یافته , بیندازید . بیشتر وب سایت‌ها دارای یک قسمت نتیجه ها میباشند که نتایج انواع پیوند مو و بقیه روش‌های ترمیم مو را به شما نشان می دهد . این به شما این قابلیت را می دهد تا ملاحظه کنید چه نوع نتایجی را میتوانید از کلینیک تعیین شده , توقع داشته باشید . در حالتی که نتوانید مطالعات موردی کلینیک خویش را به طور آنلاین پیدا نمایید , همواره می توانید در زمان مشاوره خود درخواست فرمائید .
در نهایت , مهم است که مطمئن گردید , کلینیک , درمان مطلوب را به شما ارائه می دهد . درصورتی که به‌دنبال کاشت مو FIT هستید , اطمینان حاصل فرمائید که کلینیک انتخابی شما این روش را ارائه میدهد و فقط کاشت FUT ارائه نمی‌دهد . تعیین یک کلینیکِ متخصص در معالجه شما نیز یک جنبه‌ی مثبت است . ما در کاشت مو به روش میکرو FIT تخصص داریم و تکنولوژی حیرت انگیز و پزشکان با تجربه‌ی ما , در جهت انجام کاشت مو واقعی و طبیعی فعالیت می نمایند .

مجوز رسمی کلینیک پوست و مو از وزارت بهداشت

مهم‌ترین خصوصیت یک کلینیک کاشت مو عالی داشتن مجوز قانونی از وزارت بهداشت , معالجه و آموزش پزشکی می باشد .
در تمامی کلینیک های دارای اعتبار کشور ایران به طور معمول این جواز در وب سایت رسمی قابل مشاهده می‌باشد . همینطور اصل یا تصویر این جواز در کلینیک نیز می بایست در معرض دید تمامی مراجعین قرار گرفته باشد .
نصب این مجوز در کلینیک به مراجعین محترم اطمینان خاطر می‌دهد که فعالیت های این کلینیک زیر نظارت وزارت بهداشت می‌باشد . همچنین مسئول فنی کلینیک پوست و مو دارای مجوز می بایست دکتر متخصص پوست و مو باشد . اسم مسئول فنی بایستی در وب سایت انجمن متخصصان پوست کشور ایران مندرج باشد .
شركت مخابرات در بانك اطلاعات 118 تنها كلينيك هاي مجاز را ثبت مي نمايد لذا تلفن مركز داراي جواز رسمي از 118 قابل دريافت است .
پزشک متخصص پوست و مو با تجربه بالا در کاشت مو
یکی دیگر از خصوصیت های یک کلینیک معتبر کاشت مو وجود پزشک متخصص پوست و مو با تجربه کافی در زمینه کاشت مو هست .
پس از پیدا کردن یک کلینیک دارای مجوز و دارای اعتبار , وظیفه بعدی شما یافتن پزشک متخصص و با تجربه است . یک پزشک متخصص می‌تواند خط مو طبیعی تولید نماید و بهترین روش کاشت مو مطلوب شمارا به راحتی تشخیص بدهد .
صرف کمی وقت و حوصله برای یافتن یک پزشک عالی بسیار حیاتی و گران بها خواهد بود به دلیل آن که تمامی موارد بعدی و خصوصیت های یک کلینیک عالی برای کاشت را تحت تاثیر قرار میدهد . چنانچه که پزشک متخصص تجربه کافی در مورد کاشت مو نداشته باشد , با ایجاد خط مو غیرعادی میتواند ظاهری عروسکی و بسیار زشت برای شما ایجاد نماید , اگر‌چه کلینیک دارای اعتبار باشد و جراح کاشت مو با تجربه .

جراحان با تجربه در کلینیک کاشت مو آریامن


تصور عادی درخواست کنندگان عمل کاشت مو این است که خود پزشک متخصص پوست و مو اقدام به جراحی کاشت مو می کند و به تنهایی این جراحی انجام می شود . البته در واقع برای انجام یک جراحی موفق کاشت مو یک تیم بی نقص پزشکی شامل دکتر متخصص پوست و مو , جراحان کاشت , پرستار , متخصص بیهوشی نیاز است .
جراح متخصص و با تجربه کاشت مو با حوصله و صبر گرافت های مو را از پشت سر به منطقه بدون مو انتقال میدهد . در واقع اصل کار به وسیله جراح کاشت مو انجام می شود . گروه جراحی احتمال دارد دربرگیرنده 1 یا دو نفر باشد که به طور همزمان هم گرافت های مو را جدا می نمایند و هم گرافت ها را در نواحی تعیین شده به وسیله پزشک کاشت می کنند .
هرچه میزان تجربه و تبحر پزشک شما بیشتر باشد نتیجه پایانی عمل کاشت مو بهتر و موفق تر خواهد بود .
best-clinic.jpg

کادر پزشکی عمل کاشت مو
گروه پیوندی مورد نظر شما می بایست تیم ای از اشخاص با تجربه و با اطلاع باشند تا عوارض فراوان نادر این جراحی گریبان گیر شما نشود و با رعایت نکات و تکنیک های جدید موهای کاشته شده با درصد بالایی بتوانند رویش نمایند .

هزینه کاشت مو
یکی دیگر از مواردی که احتمال دارد مورد توجه بیشتر متقاضی ها عمل کاشت مو باشد , هزینه کاشت مو است . هرچه هزینه کاشت مو کمتر باشد وسوسه ای بیشتر ایجاد می کند که ما در آن کلینیک کاشت انجام دهیم . اما قیمت بالا نشان کیفیت نیست ولی به جرئت می توان بیان کرد قیمت پایین جراحی زیبایی میتواند نشانه ای از کیفیت پایین آن باشد . یک پزشک مجرب و تیم پزشکی کامل و با تجربه معمولا حقوق و دستمزد و مزایای بالایی دارد . برای کاشت مو موفق می بایست یک کادر پزشکی با تجربه مبادرت به جراحی نماید در نتیجه هزینه عمل کاشت مو با هزینه های کم معقول به نظر نمی رسد .
البته به طور کلی نه هزینه بالای کاشت مو سنجیده است و نه هزینه پایین . هزینه تقریبی عمل کاشت مو بین 4 تا 6 میلیون تومان است و هرچه کمتر از این قیمت نامعقول و هرچه بالاتر از این قیمت غیرمنصفانه است .

مدیر کلینیک کاشت مو
بعضا کلینیک های کاشت مو فردی به غیر از پزشک مسئول کلینیک و مدیریت اصلی آن جاست . در نتیجه تامین مخارج کلینیک برای آنها بیشتر خواهد بود . حقوق و دستمزد پزشکان و کادر پزشکی باعث می شود هزینه نهایی کاشت مو برای شما بیشتر شود .
کلینیک کاشت مو آریامن
ما در کلینیک کاشت مو آریامن تلاش کرده ایم تمامی موارد ممکن برای رفاه و آسایش شما را فراهم آوریم . کلینیک کاشت مو آریامن با 5 سال سابقه با مجوز قانونی از وزارت بهداشت و درمان و برخورداری از مجموعه پزشکی کامل و متشکل از 10 پزشک معالج متخصص و مجرب توانسته در چندین سال اخیر مورد توجه بسیاری از درخواست کنندگان کاشت مو قرار بگیرد .
از خصوصیات کلینیک کاشت مو آریامن می توان به موارد زیر اشاره نمود :
پزشک متخصص پوست و مو با تجربه بالا در زمینه کاشت مو
جراحان باسابقه و متخصص در انواع روش های کاشت مو ( FUT , SUT , FIT )
کادر پزشکی متخصص و با تجربه
محیط بهداشتی و استریل شده اتاق های عمل کاشت مو کلینیک
لوازم امروزی و تماما بهداشتی و استریل شده
مدیریت کلینیک که خود فرد ایشان پزشک جراح می باشند
هزینه های معقول
کارمندان دلسوز و متعهد
واحد مشتری مداری و روابط عمومی
آیا کلینیک‌های کاشت مو در ایران بهترین هستند؟
زمانی که صحبت از پیشرفته ترین کلینیک عمل کاشت مو به میان می آید , یکی از مطرح ترین بحث‌ها این است که آیا می بایست به یک کلینیک کاشت مو در کشور ایران مراجعه کنید یا این که برای کاشت مو بهتر به خارج از کشور بروید .
ما شخصا معتقدیم که عمل کاشت مو در کشور ایران بسیار امن‌تر است . بیشتر اشخاصی که برای عمل کاشت مو در خارج از کشور تصمیم می‌گیرند , معتقدند که این گزینه بسیار کیفیت عالی تر است ( اگر چه همیشه این‌طور نیست ) , ولی هزینه و کیفیت نباید تنها موردی باشد که در نظر دارید .
حیاتی است به یاد داشته باشید که کشور‌ایران مرکز بهترین کلینیک‌های عمل کاشت مو در دنیا است و در بیشتر موارد می‌دانید که خود را به دستان مطلوبی می‌سپارید . استانداردهای مراقبت‌های بهداشتی در سراسر دنیا متفاوت است , در کشور‌ایران وزارت بهداشت و درمان تمام کلینیک‌های معتبر را سامان‌دهی می نماید و می‌دانید که استانداردها بالا خواهد بود .

Hair-Transplant-before-4824981-3018545.png
کدام کلینیک کاشت مو برای من بهترین است؟
یک پاسخ ساده‌ برای “ بهترین مرکز کاشت مو ” وجود ندارد , البته پیدا کردن بهترین کلینیک برای شما قابل انجام است . شما واقعا نیاز به پیدا کردن کلینیک معتبر با کیفیت بالا دارید که در آن احساس راحتی فرمائید و درمانی را که می خواهید دریافت فرمایید . بنابراین به نتایج دلخواهتان خواهید رسید .
 
بالا