برگزیده های پرشین تولز

haniho

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2017
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
36
جراحی بینی
عمل بینی یکی از رایج‌ترین جراحی‌هایی است که امروزه به‌خصوص در کشور ما انجام می‌شود. با این حال خیلی از افراد تنها و تنها به ظاهر و شکل نهایی بینی توجه دارند و مسائل دیگر برای‌شان از اهمیت کمتری برخوردار است. اما تنها پزشک و نحوه جراحی تضمین‌کننده رضایت مطلوب از نتیجه عمل نیستند و غیر از این دو مورد کلیدی موارد دیگر هم باید رعایت شود. در ادامه در‌مورد همه نکاتی که باید قبل و از بعد از جراحی بدانیم، صحبت می‌کنیم.
Rhinoplasty-treatments-chennai.jpg

در خلال جراحی بینی، جراح یک برش ایجاد می کند تا به استخوان و غضروف بینی دسترسی پیدا کند .برش معمولا در داخل بینی زده می شود بنابراین بعد از عمل جای برش غیر قابل مشاهده است. بر حسب نیاز ممکن است پیوند غضروف یا استخوان (هم می تواند از قسمت هایی از خود بدن بیمار باشد و هم می تواند پر کننده های ترکیبی مصنوعی باشد) نیز انجام شود.پس از اینکه جراح استخوان و غضروف بینی را اصلاح کرد ، پوست و بافت بینی بر روی ساختار جدید می نشیند. البته تاثیر نوع پوست بینی بر عمل جراحی و نحوه ی جذب شدن پوست را نیز نباید نادیده گرفت.در نهایت یک آتل در بیرون بینی گذاشته می شود تا شکل جدید بینی را تا زمان بهبود پشتیبانی کند.
%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%86%D9%88%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

اگر نتیجه ی جراحی برای من رضایت بخش نبود چه کار کنم ؟
متاسفانه علی رغم بهترین تلاش های دکتر ، در بعضی موارد یک بیمار ممکن است از نتیجه جراحی دکتر خود ناراضی باشد .این اتفاق می تواند علل مختلفی داشته باشد از جمله خطای جراحی یا انتظارات غیر واقع بینانه از طرف بیمار. اگر بینی آنها در ماه های اول شکل ایده آلی که مد نظر داشته اند نگرفته است بیماران نباید وحشت زده بشوند زیرا نتیجه ی نهایی جراحی می تواند تا یک سال متغیر باشد، .اگر بیمار حتی پس از اینکه بینی شکل نهایی خودش را گرفت از نتیجه جراحی ناراضی بود ،گزینه هایی برای اصلاح و درمان وجود دارد .بسته به میزان تغییرات که نیاز است ،جراح ممکن است تغییر شکل بدون جراحی یا اگر جزو افراد واجد شرایط برای جراحی ترمیمی باشید جراحی ترمیمی را به شما پیشنهاد کند.
انواع جراحی پلاستیک بینی باز و بسته:

باید بدانید که جراحی بینی ، رینوپلاستی به دو صورت باز و بسته انجام می شود.روش باز به روشی گفته می شود که بین سوراخ های بینی یک برش ظریف می زنیم که در این حالت پوست به راحتی از روی بینی بلند می شود، اما در روش بسته برش هایی از داخل بینی زده می شود. با این حال در هر دو روش پوست از اسکلت بینی جدا می شود چرا که برای دسترسی به اسکلت بینی این کار لازم است. هرکدام از روش های جراحی بینی باز و بسته بینی مزیت هایی دارند که به انها در بالا اشاره شده است .
 
Last edited:
بالا