برگزیده های پرشین تولز

ممیزی های سئو تکنیکال (بخش نخست)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
js-crawling-screaming-frog1.jpg


به نقل از سایت سئو :

آیتم هایی از بازرسی سئو تکنیکال که باید آن ها اجرایی شوند :

همان طور که دنیای جستجو در حال تغییر و گسترش است اجرای کردن بازرسی سئو تکنیکال مهم است. اعلامیه های گوگل و به روزرسانی های آن در چند ماه اخیر درباره پشتیبانی خزش جاوااسکریپت ، ایندکس اولیه موبایل و AMP در نتایج جستجو این موضع را مشخص می کند که باید ممیزی سئو تکنیکال حتما اجرایی شود.

به این نکات برای حداکثری کردن تلاش ها به منظور افزایش قابلیت مشاهده شدن در نتایج جستجوهای ارگانیک توجه کنید :

1_ خزش کردن وب موبایل : اکنون فقط بررسی وضعیت نسخه دسکتاپ کافی نیست بلکه باید خزش های ورژن موبایلی هم مورد توجه قرار گیرد.

_ تعیین کننده های سطح صفحات موبایلی گوگل : ابزارهایی که گوگل از طریق کنسول جستجو و یا دیگر روش ها در اختیار کاربران قرار می دهد.

_ خزنده های سئو با گزینه گوگل بوت موبایل های هوشمند

_ تحلیل گرهای گزینه ایی سئو

2_ رفتار خزش کردن جاوااسکریپت و رندرینگ محتوا : گوگل 3 سال پیش اعلام کرد که جاوااسکریپت ها به منظور شناسایی بهتر صفحات اجرایی شده اند. اکنون بررسی وضعیت این موردها برای اطمینان از پیروی از دستورالعمل ها ضروری است.

3_ عملکرد داده های ساختاری و بهینه سازی :

برای مدتی طولانی گوگل 10 لینک آبی رنگ را در صفحه نتایج جستجو نمایش می داد اما اکنون پنل های دانشی ، اسنیپت های غنی ، کارت های غنی و باکس های پاسخی وضعیت را دگرگون کرده اند. این فعالیت ها انجام می شود تا کلیک بیشتری از کاربر دریافت شود. حالا باید بررسی کرد که آیا محتوای ارائه شده در کوتاه ترین زمان نیازهای کاربر را برطرف می کند ؟ ابزارهایی وجود دارند که به سئوکاران برای آنالیز و تحلیل کمک می کنند.

ادامه این ممیزی ها در پست بعدی بررسی خواهد شد.
 
Last edited:
بالا