برگزیده های پرشین تولز

مناطق گردشگری دبی

touriraniii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2017
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
0
سن
33
دبی یکی از شهر های کشور امارات متحده عربی می باشد. این شهرکه در جنوب کشورمان واقع شده است یکی از توریست پذیر ترین مناطق جهان تست. به دلیل داشتن مکان ها و مناطق مشهور و معروف، این مکان به یکی از مناطق مورد علاقه توریست ها و گردشگران تبدیل شده است. دبی یکی از توریست پذیر ترین مناطق جهان می باشد همه ساله افراد زیادی برای دیدن این شهر، به این کشور رهسپار می شوند و از آن دیدن می کنند. یکی از مواردی دیگر در دبی این است که این شهر یکی از شهر های مهاجر پذیر دنیا می باشد که افراد زیادی را از همه نقاط جهان در خود جمع کرده است. یکی از مواردی که در دبی باعث شده است که رونق بگیرد معاف مالیاتی می شد و همه فروشنده ها از دادن مالیات به دولت نعاف هستند. این عامل سبب شده است که ما در جای جای این مکان بازار های متنوعی را مشاهده کنیم و امروز شاهد آن هستیم که دبی یکی از مراکز بزرگ خرید در جهان شده است.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-96.jpg

اگر تا به حال به دبی نرفته اید، وقت آن است که برای دیدن این شهر زیبا دست به کار شوید، این شهر به دلیل داشتن آب و هوای گرم و خشک، فقط در ایام پاییز و بهار برای گردشگری مناسب می باشد و بیشتر تور های دبی در این زمان انجام می گیرند. اگر امسال قصد بازدید از این شهر را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که در تور دبی نوروز ۹۶ شرکت کنید. شما در این تور می توانید جای جای دبی را ببینید با جاذبه های آن آشنا شوید. دبی به دلیل داشتن مراکز خرید بزرگ در صنعت گردشگری معروف است اگر چه دارای جاذبه های گردشگری دیگری نیز می باشد. شما در این مرکز هر چیزی را که اراده کنید می توانید به صورت عمده و خرده تهیه کنید. کیفیت اجناس این منطقه متفاوت می باشد ولی عمده آن ها محصولات کشور چین می باشند چرا که این محصولات بیشتر فروش دارند و از قیمت پایین تری نسبت به محصولات مشابه برخوردار است.

%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg

همانطور که می دانید بیشتر آسمان خراش های بزرگ دنیا در این شهر ساخته شده است که از آن ها می توان به برج خلیفه و برج العرب اشاره کرد. این یرج ها هر کدام برای خود شگفتی وار می باشند و از جمله سازه های برتری هستند که تا به حال بشر توانسته است بسارد. برج خلیفه که از جمله برج های مهم جهان می باشد متلق به امارات متحده عربی است. شما می توانید همه روزه از این برج زیبا دیدن کنید. این برج دارای اتاق های زیادی می باشد. بیشتر آندها دارای وسایل رفاهی و آسایش کامل شد و مانند یک سویت کامل هستند. یکی از چشم انداز های زیبا همین تماشای شهر از بالای این برج ها می باشد. در ارتفاع بالا دیدن شهر بسیار لذت بخش می باشد و منظره جالبی از خود را پدید می آورد. اگر در تور دبی نوروز ۹۶ شرکت کردید حدما از این آسمان خراش ها نیز دیدن کنید.

%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg

اگر شما می خواهید به دبی بروید باید فصلی را انتخاب کنید که مناسب برای گردشگری باشد که معمولا افراد ایام تعطیلات نوروز را انتخاب می کنند. بیشتر مقصد افراد در سفر های نوروزی، شهر دبی شد چرا که این شهر برای تمام قشر ها جاذبه دارد و کسی در این شهر وجود ندارد که ار آن بی بهره باشد، از این رو از جمله کارهایی که می توانید انجام دهید شرکت در تور دبی نوروز ۹۶ امسال می باشد. تور های نوروز معمولا خیلی جذاب تر و با حال تر از تور های دیگر ایام سال انجام می شود و آن به دلیل حال و هوای عجیبی است که در این ایام به صورت مشترک در همه افراد رخ می دهد . در عید نوروز همه افراد شاد هستند و گویی حس عجیبی در همه ما ایرانی ها به وجود می آید که ما را بر آن می دارد که از تمام لحظه های خود به نحو صحیح استفاده کنیم و بیشترین لذت را از آن ها ببریم. یکی از مواردی را که باید هنگام ثبت نام در تور ها به ویژه تور های نوروز دقت داشته باشید، قیمت تور دبی نوروز ۹۶ می باشد چرا که در این ایام به دلیل ازدیاد تور ها معمولا شما می توانید تور دبی نوروز ۹۶ ارزان پیدا کنید و باید سعی داشته باشید که به کیفیت و خدمات تور نیز توجه داشته باشید و با آگاهی بر این موضوع ها بهترین تور را انتخاب کنید . شما در دبی می توانید در میان صحرای های بزرگ آن ماشین سواری کنید . دبی دارای بزرگترین پیست ماشین ها در جهان می باشد و حتما باید این کار را خودتان تجربه کنید. ماشین های این جا کرایه ای می باشد و شما می توانید آن ها را ساعتی اجاره کنید و و در این پیست بزرگ بتزاید و برانید و لحظات فانی را برای خود به ثبت برسانید. امیدواریم که در تور دبی نوروز ۹۶ امسال بهترین خاطره ها را داشته باشید و بهترین وقایع و اتفاقات را در این زمان برای خود به یادگار بگزارید. آرزو داریم که لحظات شاد و نابی را در کنار خانواده خود در این شهر سپری کنید و مطمئن باشید که این سفر یکی از بهترین سفر های عمرتان خواهد بود، پس تا می توانید از آن لذت ببرید.

%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B7%D9%82-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%A8%DB%8C.jpg

با توجه به این که دبی یکی از مناطق گرم و خشک جهان می باشد، پیست اسکی دبی از جمله مشهور ترین پیست های جهان می باشد. شاید به نظرتان این موضوع کمی عجیب به نظر برسد. برای ساخت این مجموعه از تمام مهندسان ارشد دنیا کمک گرفته شده است. برای تولید یخ در این مکام از این روش بسیار ساده استفاده می کنند به نحوه که یک موتور قوی آب را به صورت پودر در هنگام شب به بیرون می پاشد به دلیل این که در شب هوای این منطق بسیار سرد است از برخود ذرات آب با این هوای سرد بلور های ریز یخ درست می شود. یکی از مشکلات در این کار بلور های ریز می باشند که نمی توان آن هه را به راحتی جمع آوری کرد برای این کار از آهنربا استفاده می کنند. می دانید که آب خاصیت قطبی دارد و به وسیله میدان مغناطیسی حاصل از آهنربا جذب می شود. و به این ترتیب می توانند یخ کافی را برای پیست اسکیشان ایجاد کنند. شما حتما باید از این پیست اسکی دیدن کنید و لحظات شادی را برای خود در این پیست رقم بزنید. تور دبی بهترین فرصت را برای شما ایجاد می کند که از این جاذبه های گردشگری دیدن کنید و لحظات شاد و نابی را پاس کنید.
منبع: تور ایرانی
 
بالا