برگزیده های پرشین تولز

منافع در نوآوری در طرح تبلیغاتی در کانون تبلیغاتی

arvin2nd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2009
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سلام اگر کسی ایده تبلیغاتی جدیدی در کشور داشته باشه که نوعی خاص از نمایش تبلیغات محیطی باشه که اطمینان هم از بازار خوب و استقبال شدید مشتری ها از طرح مذکور داشته باشه به چه صورت میتونه این ایده را اجرایی کنه که صدالبته اطمینان حاصل کنه که ایده به سرقت نمیره و در آینده حق ایشون پایمال نمیشه؟! ( توسط کانون تبلیغاتی و مدیر مسئول شرکت )ممنون میشم راهنمایی کنید البته فکر کنم این سوال بیشتر مربوط به بخش حقوقی تبلیغات میشه
چطور میشه به واسطه ایده ای که ارائه میشه خود را در مراحل بعدی سودآوری این روش در کانون تبلیغاتی شریک کرد.
 

koonkooa

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2012
نوشته‌ها
1,274
لایک‌ها
2,542
شما ايده خود را ميبري شهرداري / زيباسازي چند ماه يا جند سال پله هاي اين خراب شده را بالا و پايين رفته و در اخر طرح شما اگر سود خوبي داشته باشد ميزارن در مزايده عمومي و يا به يك شركت ديگه كه رفيق خودشون هست ميدن كه اونا مطرح كنند و نامه نگاري و خدافظ شوما ...
لذا اگر ايده داريد ( اينگونه ايده ها را هيچ جا نميتوني ثبت كني مگر اينكه يجور طرحت به قوانين ثبت اختراع بخوره و از اون راه يه چيزي ثبت كني كه خيلي هم محكم نيست ) ايده خود را در مغز خود نگه داشته تا بتونيد اول اشناي خيلي قوي در شهرداري پيدا كنيد و سپس اقدام كرده كه باز هم بعيد هست به نتيجه برسي با اين مشهديايي كه بنده در تهران ديدم و مافياي عجيب !
 
بالا