برگزیده های پرشین تولز

منتظر رونمایی از هوآوی میت 10 در 24 مهرماه باشید

nima_it

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2017
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
27
سن
36
بر اساس شایعات پیشین، هوآوی میت 10 از نمایشگر 6 اینچی لبه به لبه با نسبت ابعاد 18:9 بهره خواهد برد
پس از رونمایی گوشی هوآوی پی 10 در اوایل سال جاری میلادی و به دنبال آن، آنر 9 در ماه ژوئن، اکنون طرفداران این برند چینی منتظر عرضه فبلت جدید سری میت این شرکت هستند.
چند هفته پیش در خبرها آمده بود که این گوشی در ماه اکتبر معرفی خواهد شد، اما امروز زمان دقیق به همراه محل رونمایی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد. بر این اساس، کنفرانس هوآوی در شهر مونیخ آلمان و در تاریخ 16 اکتبر مصادف با 24 مهر برگزار خواهد دش.
بر اساس شایعات پیشین، هوآوی میت 10 از نمایشگر 6 اینچی لبه به لبه با نسبت ابعاد 18:9 بهره خواهد برد که این نمایشگر توسط شرکت JDI تولید خواهد شد. رزولوشن آن نیز برابر با 2160 در 1080 پیکسل برآورد شده است. از دیگر مشخصه های این گوشی می توان به پردازنده کایرین 970 اشاره کرد که مبتنی بر فناوری ساخت پیشرفته 10 نانومتری تولید خواهد شد.
منبع افشاکننده این اطلاعات عنوان کرده است که این گوشی با قیمت باورنکردنی 1100 دلار به فروش خواهد رفت که از آن جایی که مدل Lite این گوشی نیز عرضه می شود، قیمت این مدل برابر با 556 دلار پیش‌بینی شده است. البته در نظر گرفتن چنین قیمتی برای این گوشی کمی دور از ذهن به نظر می رسد باید دید که در آینده این اطلاعات تایید خواهند شد یا خیر


لیست قیمت به روز انواع گوشی هوآوی را اینجا ببینید
 
بالا