برگزیده های پرشین تولز

مهمترین تفریحات در دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
دبی از مهمترین شهرهای خاورمیانه است . این شهر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است . از جمله جاذبه های این شهر ، تفریحات آن است که در بین گردشگران بسیار محبوبینت دارند . در ادامه می توانید با مهمترین تفریحات دبی آشنا شوید .

تور صحرا

تور صحرا 3 یا 4 یعدازظهر شروع شده و 10 شب تمام می شود . از ویزگی های این تور می توان به گردش در تپه های کویر با ماشین ، صرف شام ، نوشيدنی ، استفاده از بوفه کامل ، موزيک و رقص عربی در زير آسمان کوير و منقش کردن دست خانمها به طرح های سنتی به وسيله حنا به يک کمپ سنتی ، اسکی بر روی شن (حدود 100 درهم) ، لوازم عکاسی ، شتر سواری ، رقص عربی ، نقاشی با حنا ، قلیان ، قهوه خانه عربی ، خیاط محلی ، نوشیدنیهای سبک (چای ، قهوه و آب معدنی) و رستوران اشاره کرد .

dubai_desert_safari4_dubai.jpg


پارک آبی آکوا ونچر آتلانتیس

سرسره‌های آبی ، استخر موج مصنوعی ، رودخانه پرسرعت و برکه‌ی کوسه‌ها ، هیجان شیب‌های تند و موج‌های بلند آکوا ونچر ، ساختار سازه ماهرانه‌ی لاست‌ چمبرز یا همان دالان‌های گمشده ، از قسمت های این پارک است .

تور هلی کوپتر دبی

پرواز بر فراز منطقه مارینا و عبور از روی هتل های ساحلی ، مناظر زیبایی از خط ساحلی و بخصوص از معروف ترین هتل هفت ستاره جهان یعنی هتل برج العرب، تماشای نخل دبی (نخل جمیرا دبی) و شکوه و عظمت این جزیره از هلیکوپتر. این تور 15 دقیقه اس و ظرفیت حمل 5 نفر یا وزن کل 450 کیلوگرم رو داره .

helicopter_dubai2_dubai.jpg


منبع :
هزینه تفریحات دبی
 
بالا