برگزیده های پرشین تولز

مهم:درآمد از طریق یک سیستم جالب و آسان برای وب مسترها

client

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آپریل 2006
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
0
سیستم همکار فروشگاه الکترونیکی psbazar.com
20% از سود قطعی فروشی که از طریق شما صورت می گیرد را از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران دریافت نمائید.

عملکرد این سیستم بدین صورت است که شما به آدرسی که در زیر ذکر شده رفته پس از ثبت نام به طریقی که در این صفحه به طور کامل توضیح داده شده به یک عضو فعال این سیستم تبدیل می شوید.

این همکاری مطمئنا برای شما مفبد خواهد بودزیرا شما بدون هیچ زحمت و دردسری در صورت فعالیت در این زمینه ماهانه به سود زیادی خواهید رسید.

بدین شکل که بعد از فعال شدن شما به عنوان یک همکار ID به شما داده خواهد شد

که شما آن را در سایت خود قرار داده و به عنوان مثال از هر 1000 بازدید کننده ای که از سایت شما بازدید می کننداگر حداقل 100 نفر از آنها از طریق اینID از سایت ما بازدید کنند واگر فقط 5 نفر از آنها از سایت ما خرید

کنند و به طور متوسط حداقل روزی 20000 تومان فروش داشته باشیم که از این میزان 4000تومان آن متعلق به شما خواهد بود..با این حساب شما از این طریق ماهیانه 120000 تومان پورسانت دریافت خواهید کرد.که بالابردن این رقم تنها به میزان فعالیت شما بستگی داردبه این شکل که بتوانید تعداد بازدید کننده بیشتری از سایتpsbazar.comبازدید کنند و فروش سایت بالاتر برود.و با بالا رفتن فروش پورسانت بیشتری دریافت نمائید.

ما به شما همکار عزیز این اطمینان را می دهیم که در صورت عضویت در این سیستم کنترل پنلی در اختیار شما قرار می گیرد که شما از طریق آن می توانید به یکسری از جزئیات مثل تعداد محصولات فروخته شده از طریق سایت شما و ..دسترسی داشته باشید.

این همکاری بسیار سود آور خواهد بود هم برای شما و هم برای سایت ما. من پیشنهاد می کنم این سیستم را که کار کردن با آن بسیار راحت و سودآور می باشد خودتان امتحان کنید تا به مزیتهای آن بیشتر پی ببرید.

خواهشمندیم در صورت عضویت در این سیستم به ما ایمیل بزنید و ما را مطلع سازید.
آدرس صفحه :psbazar.com/hamkar.php


آدرس سایت:www.psbazar.com



آدرس ایمیل:[email protected]
 
بالا