برگزیده های پرشین تولز

مواردی که قبل از سفر به مالزی باید بدانیم

maniaparvaz

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2017
نوشته‌ها
26
لایک‌ها
0
سن
37
دانستنی هایی درباره تور مالزی

در مالزی چه غذاهایی بخوریم؟

فست‌ فود
فست فودها با قیمت پایین و کیفیتی متناسب در این کشور عرضه می‌شوند. از آن‌ جایی که فست‌فودهای معتبر معمولاً از استانداردهای مشخص پیروی می‌‌کنند، نسبتا قابل اعتماد هستند.

تپان‌ یاکی
غذایی ساده و مقوی تشکیل شده از اسفناج، سیر و جوانه گندم بخارپز همراه با ادویه‌هایی که برای ما ایرانی ها آشناست. تپان‌یاکی غذایی ژاپنی‌ است که با گوشت، مرغ و یا میگوی سرخ شده تهیه می‌شود.

رستوران ‌های ایرانی
اگر در طول سفر به مالزی هوس غذای ایرانی کردید نگران نباشید. تقریبا در هر منطقه‌ای در کوالالامپور یک رستوران ایرانی پیدا می‌‌شود.

غذاهای مالزیایی
بی‌راه نیست اگر ناسی گورنگ آیام را محبوب‌ترین غذای مالزیایی در بین ایرانیان بدانیم. برنج کته‌‌ای را با اسفناج، کلم، سیر، فلفل و رُبی مخصوص با سبزیجات دیگر، که با مرغ سرخ شده سرو می‌کنند.

از مالزی سوغات چی بخریم؟

صنایع دستی مالزی
در مالزی، صنایع دستی مختلفی وجود دارد که هر‌کدام با الهام از فرهنگ و پیشینه خاصی نشات گرفته‌اند. همچنین تاثیر دین اسلام را می‌‌توان در این آثار مشاهده کرد.

پارچه باتیک
این نوع پارچه تلفیق هنر چاپ، طراحی و بافت است که قدمتی ۲۰۰۰ ساله دارد. باتیک به معنای چاپ روی پارچه به صورت سنتی است. این نوع پارچه هم برای زنان و مردان و در مهمانی‌های رسمی و مذهبی قابل استفاده است. همچنین می‌توان آن را در دکوراسیون خانه‌ها مثلا به عنوان رومیزی استفاده کرد.

ظروف تزیینی برنجی
اگر به دنبال یک سوغاتی ویژه، گران، شیک و سنتی هستید که بدانید حتما عزیزانتان آن را در بهترین جای خانه قرار می‌دهند، می‌توانید به سراغ ظروف تزیینی برنجی و نقره‌ای بروید.

محصولات الکترونیکی
محصولات الکترونیکی یکی دیگر از دستاوردهای صنعتی شدن مالزی است. خرید کالاهای دیجیتال باکیفیت مانند تلفن همراه، دوربین، نوت بوک، تبلت و تلویزیون بعنوان سوغات می‌تواند علاوه بر جذاب بودن، مقرون به صرفه هم باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره تورهای مرتبط ، تور تایلند، تور سنگاپور، تور لنکاوی، تور پنانگ به وب سایت ما به ادرس ذیل مراجعه فرمائید.
www.maniaparvaz.com
 
بالا