برگزیده های پرشین تولز

موسس اینستاگرام صبح خود را چگونه آغاز می‌کند؟

sanazkh1365

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
20
سن
38
حال فکر می‌کنید موسس اینستاگرام صبح خود را چگونه آغاز می‌کند؟ با گشت و گذار در اینستاگرام و چک کردن پست‌های جدید دوستانش؟ یا برعکس با یک ورزش صبحگاهی؟
موسس اینستاگرام ،کوین سیستروم بر خلاف تصور برخی تمام وقت خود را در اینستاگرام و گشت و گذار در این شبکه اجتماعی سپری نمی‌کند. برای خودش برنامه‌ریزی دارد و برای رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند. او در مصاحبه‌ای بیان کرده است که در ابتدای صبح، انجام یک ورزش صبحگاهی و انجام تمرینات صبحگاهی برایش اهمیت زیادی دارد.

البته انجام نرمش صبحگاهی تازه شروع کار است! او پس از این تمرینات به سراغ دوچرخه سواری می‌رود و مدت یک ساعت تمام رکاب می‌زند . موسس اینستاگرام از اهدافش شرکت در مسابقه Paris-Roubaix به عنوان معروف‌ترین تور دوچرخه سواری در فرانسه است.

سیستروم، از قانون “فقط پنج دقیقه دیگر” استفاده می‌کند. قانون “فقط پنج دقیقه دیگر” بیان می‌دارد که اگر قرار است کاری را انجام دهید که رغبتی برای انجام آن ندارید، به خودتان بگویید که فقط ۵ دقیقه آن را انجام دهید و پس از آن می‌بینید که به راحتی از پس انجام آن برمی آیید، زمان کوتاه پنج دقیقه ای ذهن را آماده می‌کند تا اولین قدم را بردارید و شاید این سرآغاز انجام سخت ترین کارها باشد که در آینده برایتان آسان خواهد بود.

موسس اینستاگرام همچنین بیان کرده است که ترافیک برایش خسته کننده است، بنابراین از برنامه WAZE استفاده می کند تا سریعترین راه برای رسیدن به مقصد را انتخاب کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 
بالا