برگزیده های پرشین تولز

نانشنامه ويندوز!! خداييش اين رو بخوانيد

انتخاب نكنيد، راي ندهيد، سركاريد

  • بي مزه ترين مطلبي بود كه تا كنون ديده‌ام

    Votes: 2 10.5%
  • بي مزه ترين سايتيست اين نانشنامه

    Votes: 0 0.0%
  • هر دو مورد فوق بعلاوه نويسنده آن

    Votes: 3 15.8%
  • نويسنده را از بن بن كنيد

    Votes: 2 10.5%
  • رحم كنيد جواني كرد

    Votes: 3 15.8%
  • همه موارد

    Votes: 2 10.5%
  • خودتي

    Votes: 7 36.8%

  • Total voters
    19

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
به دليل موج جديد هيتلرينگ! براي مشاهده تصاوير، از يك هيتلرشكن استفاده نماييد

سلام بر همه بزرگان!
animsmilysmile.gif


. سايت نانشنامه يكي از خنده‌دار ترين سايت‌هاي جفنگ گويان علميست! كه تا كنون به تنز نسر (شايد هم نصر! و نه نثر) ديده‌ايد!! از آنجا كه به اشتباه عمد من را كاربر فعال اين فرومچه و آن هم از نوع بي قيد عامل سيستم معرفي نمودندي و هنوز هم كردندي! پس بر خود لازم دانستند كه آن بخش از نانشنامه كه جنبه علمي تفريحي و مرطبات با فعاليت من و موضوع بي ربت اين عنجمن دارد را در زير به چاپم تا شايد بهره‌اي از آن برد!

. اگر تا كنون از ويندوز هيچ اطلاعي نداشتيد يا نداريد و نخواهيد داشت لطفن نخوانيد مطلب زير را:(كه دزديدم از اين تشت حلوا!!)

****** هر چه زير اين استارها هست دزديست از سايت مادر نانشنامه! *******


ویندوز...................

از نانشنامه

پرش به: ناوبری, جستجو

«صفحه‌کلید شناسایی نشد. برای ادامه کلیدی را فشار دهید.»

~ ویندوز در باب خطاهای متناقض ویندوز
نام مجموعه‌ای از سیستم‌های عامل هست که در سال ۱۹۸۱ شروع به توسعه پیدا کرد. که هدفش، تحول در رکود سخت‌افزاری بود.بیل گیتس پدرخوانده‌ی ویندوز هست. ویندوز از روابط نا‌مشروع بین آی‌بی‌ام و مایکروسافت به دنیا آمد و بعد از تولد، پدر و مادرش ازدواج کردند. ویندوز فرزند طلاق می‌باشد و گواهی بر مشکلات کودک در اثر متارکه‌ی والدین هست. (مولف قبلا حتی نیم‌نگاهی به زندگی‌نامه‌ی استیو جابزنیانداخته است.)


فهرست مندرجات

[مخفی شود]

[ویرایش] پیام‌های معمول سامانه







[ویرایش] مسدود کننده‌ی بالاپر‌ها



ویندوز دارای یک سیستم پیشرفته‌ی مسدود‌کننده‌ی بالاپر (popup) هست که اکثر اونها رو می‌گیرد. ویندوز با گرفتن هر کدام از این بالاپر‌ها، یک پیغامِ بالاپر به شکل زیر نمایش می‌دهد:


[ویرایش] ویژگی‌های امنیتی

اگر گمان می‌کنید که نسخه‌های پیشین ویندوز، چرت هست؛ حتماً ویستا را آزمایش کنید. ویستا به اطمینان دارای بهترین ویژگی های امنیتی هست. عکس زیر گواه همه چیز است:

[ویرایش] BSoD (صفحه‌ی آبیِ مرگ)

و البته...


[ویرایش] همچنین مشاهده کنید:









بیل گیتس


از نانشنامه

پرش به: ناوبری, جستجو
بیل گیتس معروف به بیل کّله در جوانی یکی از کله‌پزهای معروف نیویورک بود اما در زمانِ بحران نشگ(نایاب شدن گوسفند) کار خود را تغییر داد و در حرفه‌ٔ رمالی به کار مشغول شد و در همین زمان بود که با کمک جن‌هایی که اسیر می‌کرد شروع به نوشتن برنامه‌ای برای گرفتن اعتراف از ملت کرد. این برنامه که بعدها ویندوز نامیده شد خفن‌ترین آدم‌ها را در عرض کوتاه‌ترین زمان به گریه درمی‌آورد.
بزرگترین جن او استیو بالمر است. که ویژگی اصلی او کله‌ای عاری از مو است.
مادر بیل وقتی بیل کوچک بود او را بیلچه صدا میزد،‌مدتی در مکانیکی کار می کرد آنجا هم او را بیل مکانیکی صدا می‌زدند.
وقتی کله‌پزی را راه‌انداخت با کله همبرگر هم می‌داد و به این ترتیب موفق شد ساندویچی‌ها شهر را ورشکست کند و از معرفترین ساندویچی‌ها که برشکست شد نت‌اسکیپ بود. او در رذالت استعداد ویژه‌ای دارد و استاد استفاده از فنون ناجوانمردانه است. وی هم‌اکنون صاحب بزرگترین موسسه بیل مکانیکی خیریه دنیا نیز می‌باشد.






لینوکس.........

از نانشنامه

پرش به: ناوبری, جستجو
[ویرایش] معرفی

لینوکس پنگوئنی‌است که از کلسترول بالا و فربگی مفرط رنج می‌برد. این پنگوئن از محیطهای باز گریزان است و کارش به آنجا کشیده‌است که از دیدن پنجره رمد. لینوکس از شدت وقاحت دل و رودهٔ خود و حتی اسافل اعضایش را به هر نااهلی نشان دهد و چون فاحشگان تن خود را در اختیار همه‌کسی گذارد و حتی اجرت نیز نطلبد. هر که از راه رسد لختی با وی زمان گذراند و چون نیک‌خویی ببیند فریب خورد و در دام عشق این پنگوئن گرفتار آید.


[ویرایش] تاریخچه

آنچه در کتب تاریخی موجود است و تاریخ‌شناسان می‌گویند آن است که این پنگوئن سر از تخمی به در آورد که گویا از ماتحت ربیعی در یکی از چمنزارهای مهد علم دانشگاه شریف انداخته شده بوده است. اینکه ربیعی چگونه تخمی به این بزرگی را گذاشته است خود جای بحث و جدل دارد. اما عده‌ای ازتاریخ‌شناسان نیز بر این عقیده هستند که این پنگوئن به صورت طبیعی به دنیا آمده است و وضع حمل آن همچون پستانداران بوده و ظاهرا از آمیزشی که در یک شب سخت در پروژه ملی لینوکس فارسی بین ربیعی و خوانساری وجود داشته پا به عرصه گیتی نهاده است.
آقا این حرفایی که اینجا هست راسته؟








صفحه‌ی آبی مرگ

از نانشنامه

پرش به: ناوبری, جستجو
«این Any Key لعنتی کجاست؟»


~ استیو جابز در باب صفحه‌ی آبی مرگ
«ایول... حالا این می‌تونه به رنگ‌های دیگه هم بیاد؟»


~ ریچارد استالمن در باب صفحه‌ی آبی مرگ صفحه‌ی آبی مرگ (انگلیسی:BSoD) اولین بازی ساخته شده توسط مایکروسافت در سال ۱۹۹۵ می‌باشد که جوایز متعددی را از جمله جایزه‌ی گرمی و اسکار نصیب خود کرده است. این بازی، یک 'خطای سیستم' را با یکسری کد‌های هگزادسیمال و مذخرفات دیگه نمایش می‌دهد. وظیفه‌ی کاربر در این بازی رمز‌گشایی این کدها می‌باشد.


فهرست مندرجات

[مخفی شود]

[ویرایش] محبوبیت BSoD

محبوبیت BSoD در جهان واقعاً شگفت آور هست. مردم تی-شرت، پرچم و ... با شمایل BSoD درست می‌کنند تا علاقه‌ی خود را هرچه بیشتر به این موضوع ابراز کنند. یکی از مولفین این مقاله، به شخصه در ایران ATM هایی را دیده است که مزین به جمال زیبای آقام BSoD شده بودند.


ماشالله! خواهر، BSoD رو بیخیال. خودت چطوری؟​
[ویرایش] توسعه‌ی بازی



بیلی بعضی موقع‌ها وسط کنفرانس‌های ویندوز شروع به توضیح نحوه‌ی بازی با BSoD می‌کرد.​


بر همگان واضح است که توسعه‌ی این بازی نیاز به بودجه‌ی کلانی دارد و بیل گیتس هم تا کلی ازش پول در نیارد، بیخیال نمی‌شود. برای همین بخاطر جلوگیری از دزدی (ایده‌برداری) دیگران از این بازی، مایکروسافت تصمیم گرفت تا BSoD را بر اساس مجوزنامه‌ی EULA منتشر کند.
[ویرایش] چگونه با BSoD بازی کنیم؟

روش بازی بسیار زیبا و آسان هست. برخلاف اکثر بازی‌های استاندارد کامپیوتری که بازکنان بازی را اجرا می‌کنند، BSoD خودش تشخیص می‌دهد که چه زمانی باید اجرا گردد. BSoD یکی از مصادیق بارز هوش مصنوعی می‌باشد. از اینرو کافیست تا ویندوز را بالا بیاورید (منظور مولف استفراغ نیست، ولی به برداشتت اهمیتی نمی‌دم!). سپس کار بر روی یک فایل مهم WORD را بدون ذخیره‌ی آن آغاز کنید. سپس احتمالاً با تشخیص سیستم، BSoD اجرا خواهد شد. در صورتی که اتفاقی نیفتاد، سعی کنید کارهای مهمتری کنید به طور مثال شروع به نوشتن پروژه‌ی پایان ترم کارشناسی ارشد خود با ویژوال بیسیک کنید. اگه در ایران زندگی نمی‌کنید می‌تونید با زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر اینکار را انجام دهید. یادآوری این نکته الزامی‌است که اصرار BSoD بر اجرای برنامه‌های بیشتر، تنها بدلیل این است که شما با اجرای آن شور و شوق زاید الوصف بیشتری در خودتون (یا قسمت تحتانی بدنتون) احساس کنید. لحظه‌ای که بازی رو می‌بینید بازی شروع می‌شود و به این معنی هست که شما باید کدها رو رمز گشایی کنید. کدهایی که همه به جز شما معنی‌اش را می‌دانند! هدف سعی بر خنثی‌سازی BSoD و جلوی نا‌امیدی را گرفتن است، تا جایی که بی‌خیال بشه. به مجرد شروع بازی، بازی کننده‌ها سر خود رو به میان دستانشان گرفته و سعی می‌کنند آخرین زمانی که مستندات را ذخیره کرده‌اند به یاد آورند. بعضی از بازی-کننده-نماها (یک سری اوباش و پاچه ورمالیده) سعی در درب و داغان کردن کیس و صفحه‌نمایش خود دارند.
[ویرایش] همچنین مشاهده کنید:










****** هر چه بالاي اين استارها هست دزديست از سايت مادر نانشنامه! *******


موفق باشيد.
67.gif


خداحافظ
IgImAx
87/10/14
26.gif
103.gif
 
Last edited:

tack

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2007
نوشته‌ها
209
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
گفتي نظر نديد

نظر داشتم ولي ...

ميگم چشم نظر نميدم ...
 
Last edited:

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام دوست عزيز
36.gif

به نقل از tack :
گفتي نظر نديد
نظر داشتم ولي ...
ميگم چشم نظر نميدم ...
و
به نقل از IgImAx :
. خواهشن نظر ندهيد كه هيچ پيازي برايش رنده نمي‌كنند و ...

. آقا من نگفتم!
38.gif
"ديگران رنده نمي‌كنند" ما! نه تنها براي شما پياز رنده مي‌كنيم But Also! اگر لازم شده تره هم خرد مي‌كنيم! كلن نوشته‌هاي من را در پست فوق جدي نگيريد، همه آنها در راستا و جهت و سمت و سو و پايه و اساس! مطالب آن سايت نوشته شده بوده بود و نويسنده آن يعني IgImAx معلوم الحال! در زمان نوشتن مطالب فوق دچار مقداري جوگرفتگي مزمن شده بوده است!!

. اما خارج از شوخي! آخه چقدر بحث‌هاي سيستم عاملي! نرمافزاري! آي كمكي!! و ... ! و تا حدودي هم خشك! انجام دهيم!! گاهي اوقات كمي هم شوخي و طنز و ... لازم هست! اين سايت و مطالبش را براي تغيير در اين رويه و روحيه! جالب ديدم (حالا نگيد كج سليقه‌ام!)

. بد نيست اين تاپيك مكاني براي مطالب طنز‌هاي كامپيوتري شود (هر كي موافقه دستاشو ببره بالا و پولاشو رد كنه بياد!!) شما و ديگر دوستان عزيز هم اگر مطلبي طنز مرتبط با دنياي سيستم‌عامل يا دنياي كامپيوتر ديديد در اينجا بگذاريد. (ولي به قول خدا بيامرز کیومرث صابري فومنی طنز باشد و نه هجوي كه به نام طنز امروزه قالب مي‌كنند. البته من همچين هم در اين زمينه اطلاعي ندارم ها!)

. راستي! نظر هم بدهيد! نظر هم بدهند!! فعلن كه دونفر راي داده‌اند و هر دو هم به نفع من بوده!!! (4 و 7 !!)

موفق باشيد.
76.gif


خداحافظ
IgImAx
87/10/20
209.gif
60.gif
 

tack

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2007
نوشته‌ها
209
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
من از شما معضرت ميخوام

ولي اين يعني چي : نويسنده را از بن بن كنيد

اين نكنه همان - در - كه ميشه + لول ( البته به طرز خواندن هم بستگي داره ) يه طرز ديگش هم ميشه از بن بيخ طرف بن كنيد (‌لول )
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام دوست عزيز
36.gif


ولي اين يعني چي : نويسنده را از بن بن كنيد
. آقا فكراي بد نكنيد! اين يعني: طرف را (چه كسي را؟) از پايه و اساس از زندگي ساقط نماييد!
39.gif
البته اختيار برداشت با شماست!
38.gif
(راي گيري هم در راستاي همان هدف تاپيك هست...!) آقايان و خانمومان! كمي مطلب طنز كامپيوتري اينجا بريزيد تا تنورش داغ بشه!

. حالا كه داغمون نمي‌كنيد! داغتون مي‌كنم!!!(براي اينكه تصاوير سرعت بار شدن تصوير را نگيرند، تصاوير بزرگ را به شكل Thumbnail قرار داده‌آم روي آنها ليك كنيد تا اندازه بزرگشان را ببينيد):


توانايي Drag & Drop در ويندوز!!!



Thumbnail
ويستا مي‌خوام يا ....!



Ultimate بودن ويستا به چيشه!؟



Thumbnail
فكر مي‌كنيد اگر سيستم عامل هواپيما‌ها ويندوز بود چه اتفاقي مي‌افتاد؟! (مثل هواپيما‌هاي Airbus 260 به بالا)



Thumbnail
كيك تولد بچه‌هاي سخت افزاري!!



Thumbnail
كيف خريد خانوم‌هاي حروفچين!! (هميشه آماده!!)



Thumbnail
گربه داران هيچ وقت گربشون را با كامپيوتر تنها نگذارند وگرنه....!



Thumbnail
روزهاي اول Google...!!!



Thumbnail
شبكه داران مراقب موش‌ها باشند!!!


. و در آخر اين لينك..... بسه ديگه براي فعلن كافيه! نوبت شماست!


موفق باشيد.
76.gif


خداحافظ
IgImAx
87/10/21
209.gif
60.gif
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام nsh عزيز
36.gif


. تنهايي كه نميشه!!! ما!! هزارتا كار داريم!!! (يكي از يكي ديگه بي ارزش‌تر.....!) شما هم آستينتان را در اين زمستان سرد بالا بزنيد و يا علي....... سرما هم خورديد فداي سرتان تن ما سالم باشد كافيست
50.gif
59.gif
39.gif
(مثلن الان يكي از اون هزار كار پيش اومد و نمي‌توانم جواب پست‌هاي! بعديتان را تا چنديد ساعت بعد بدهم!! الكي كه نيستيم! البته نه خيلي...)

پ.ن. : (متن جدي ننويسيد! طنز باشد به همراه طنز كامپيوتري.)

موفق باشيد.
76.gif


خداحافظ
IgImAx
87/10/21
209.gif
60.gif
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
سلام بر همه فعالان اين تاپيك!

. از اينكه اين همه دوستان لطف دارند و مطلب مي‌فرستند واقعن جاي بسي بسيار شرمساري براي من دارد! از كم كاري خود ميبخشيدم! و اما:

ehhwhatdad.gif

يك جك خيلي قديمي!


internetkids2.gif

بچه‌ها از كجا مي‌آيند!؟


upgrade.gif

!!!


future_windows_error.jpg

سيستم ضد مواد مخدر مايكروسافت!


JokeWindows2000.jpg

ويندوز 2000 و تعداد خطوط آن!



نوشته‌هاي طنز
>>> منبع <<<

******************
Computers are like air conditioners, they stop working properly if you open Windows..o


******************
Types of Girls...

Types of Girls...

Hard Disk Girls:
She remembers everything, FOREVER.

RAM Girls:
She forgets about you, the moment you turn her off.

CD-ROM Girls:
She is always faster and faster.

Windows Girls:
Everyone knows that she can’t do a thing right, but no one can live without her.

Multimedia Girls:
She makes horrible things look beautiful.

Screensaver Girls:
She is good for nothing but at least she is fun!

Internet Girls:
Difficult to access.

Server Girls:
Always busy when you need her.

E-Mail Girls:
Every ten things she says, eight are nonsense.

Virus Girls:
Also known as “WIFE”; when you are not expecting her, she comes, installs herself and uses all your resources. If you try to uninstall her you will lose something, if you don’t try to uninstall her … you will lose everything.. ...!
o

******************
Microsoft Error Message Writer

There was once a young man who, in his youth, professed his desire to become a great writer. When asked to define "great" he said, "I want to write stuff that the whole world will read, stuff that people will react to on a truly emotional level, stuff that will make them scream, cry, howl in pain and anger!"

Now, he works for Microsoft, writing error messages.

o


******************

مكالمات كاربران باهوش! با بخش پشتيباني بدبخت!


Deleted File

Caller: 'I deleted a file from my PC last week and I have just realised that I need it. If I turn my system clock back two weeks; will I have my file back again?


Right-click

Tech Support: 'I need you to right-click on the Open Desktop'.

Customer: 'OK'.

Tech Support: 'Did you get a pop-up menu?'.

Customer: 'No'.

Tech Support: 'OK. Right-Click again. Do you see a pop-up menu?'

Customer: 'No'.

Tech Support: 'OK, sir. Can you tell me what you have done up until this point?'.

Customer: 'Sure. You told me to write 'click' and I wrote 'click''.


OK Button

Tech Support: 'Well. In the bottom left hand side of the screen, can you see the 'OK' button displayed?'

Customer: 'Wow. How can you see my screen from there?'


Samsung Electronics

Caller: 'Can you give me the telephone number for Jack?'

Operator: 'I'm sorry, sir, I don't understand who you are talking about'.

Caller: 'On page 1, section 5, of the user guide it clearly states that I need to unplug the fax machine from the AC wall socket and telephone Jack before cleaning. Now, can you give me the number for Jack?'

Operator: 'I think you mean the telephone point on the wall'.



WordPerfect Customer Support

This has got to be one of the funniest things in a long time. I think this guy should have been promoted, not fired. This is a true story from the Word Perfect Helpline, which was transcribed from a recording monitoring the customer care department. Needless to say the Help Desk employee was fired; however, he/she is currently suing the Word Perfect organization for 'Termination without Cause'.

Actual dialogue of a former WordPerfect Customer Support employee. (Now I know why they record these conversations!):


Employee: Ridge Hall computer assistant; may I help you?
Well, I'm having trouble with WordPerfect.

What sort of trouble?
Well, I was just typing along, and all of a sudden the words went away.

Went away?
Yes, they disappeared.

Hmm. So what does your screen look like now?
Nothing.

Nothing?
It's blank; it won't accept anything when I type.

Are you still in WordPerfect, or did you get out?
How do I tell?

Can you see the c:prompt on the screen?
What's a sea-prompt?

Never mind. Can you move the cursor around on the screen?
There isn't any cursor: I told you, it won't accept anything I type.

Does your monitor have a power indicator?
What's a monitor?

It's the thing with the screen on it that looks like a TV. Does it have a little light that tells you when it's on?
I don't know.

Well, then look on the back of the monitor and find where the power cord goes into it. Can you see that?
Yes, I think so.

Great! Follow the cord to the plug, and tell me if it's plugged into the wall.
Yes, it is.

When you were behind the monitor, did you notice that there were two cables plugged into the back of it, not just one?
No.

Well, there are. I need you to look back there again and find the other cable.
Okay, here it is.

Follow it for me, and tell me if it's plugged securely into the back of your computer.
I can't reach.

Uh huh. Well can you see if it is?
No.

Even if you maybe put your knee on something and lean way over?
Oh, it's not because I don't have the right angle. It's because it's dark.

Dark?
Yes, the office light is off, and the only light I have is coming in from the window.

Well, turn on the office light then.
I can't.

No? Why not?
Because there's a power outage.

A power....A power outage?
Aha!

Okay, we've got it licked now. Do you still have the box and manuals and packing stuff you computer came in?
Well, yes, I keep them in the closet.

Good! Go get them, and unplug your system and pack it up just like it was when you got it. Then take it back to the store you bought it from.
Really?

Is it that bad?
Yes, I'm afraid it is. Well, all right then, I suppose.

What do I tell them?
Tell them you're too stupid to own a computer!




******************
و در پايان اين پست
يك شوخي كوچك با خانوم‌هاي محترمه و بي ربط به كامپيوتر

Why do women have smaller feet than men?
It's one of those "evolutionary things" that allows them to stand closer to the kitchen sink.

How do you know when a woman is about to say something smart?
When she starts her sentence with "A man once told me."

Do you know the punishment for bigamy?
Two Mothers-in-law.

I haven't spoken to my wife for 18 months. Do you know why?
I don't like to interrupt her.

What do you call a woman who has lost 95% of her intelligence?
Divorced.

Our last fight was my fault: My wife asked me "What's on the TV?"
I said,"Dust!"

Scientists have discovered a food that diminishes a woman's sex drive by 90%.
It is called Wedding Cake.

What are 3 ring circus of a marriage?
Engagement Ring, Wedding Ring, Suffering.
o

موفق باشيد.

خداحافظ
IgImAx
87/11/16
 
Last edited:

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
original-5.jpg

پنجره!!!


monochron_lrg-1.jpg

ساعت تويگيمي!!!!
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
آيا حدس ميزديدكه بعد از iPad چي قرار بود بياد؟!

500x_evoipad2.jpg
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
يادتون هست دوران پيش از وجود گوگل چطور بود؟ :

life-before-google.jpg


منبع
 

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
با اين وضعي كه الان داريم! بعيد نيست تا يه مدت ديگه اينطوري هم نشه!!!!!

filteringathdd.jpg

تصوير: هيتلرينگ هاردديسك
 
Last edited:

Flint Lockwood

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
20 مارس 2007
نوشته‌ها
6,973
لایک‌ها
319
محل سکونت
Manhattan
مرسی igimax عزیز :D

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 

فایل های ضمیمه

  • image0033.jpg
    image0033.jpg
    22.9 KB · نمایش ها: 99
  • image0055.jpg
    image0055.jpg
    37.4 KB · نمایش ها: 101
  • image01010.jpg
    image01010.jpg
    39.1 KB · نمایش ها: 99
  • image01212.jpg
    image01212.jpg
    35.1 KB · نمایش ها: 103
  • image01414.jpg
    image01414.jpg
    21 KB · نمایش ها: 95

Parsa-Undead

مدیر باز نشسته
تاریخ عضویت
5 مارس 2009
نوشته‌ها
3,765
لایک‌ها
1,121
محل سکونت
Tehran
=))))))))))
بسی خندیدیم !
:دی

//

attachment.php
 

فایل های ضمیمه

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    131.7 KB · نمایش ها: 105
Last edited:

igimax

کاربر فعال کامپیوتر
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
3,410
لایک‌ها
1,348
سن
49
به به.... ورود دوستان را به جمع نا گرم نانشنامه تبريك نگويم!! زودتر از اين ها منتظر حضور سبزتان نبوديم!! حتمن بايد يك موج سبزي راه بيفته تا شما ها را به اينجا بياورد!؟.....

Base عزيز:
اون قسمت Life Before the Computer هم واقعي بود و هم خيلي باحال....!
21.gif


Parsa-Undead عزيز:
ناقلا!! اون فيلترينگ توي خواب خيلي ضد حاله!!!
24.gif
19.gif


راستي اگر مي بينيد در اينجا رسم الخط هميشگيم را در پست زدن ندارم چون اينجا آزادترين جاي اينترنت هست! حتا از انجمن "گفتگوي آزاد" هم آزادتره!!
 
بالا