برگزیده های پرشین تولز

نتایج مرحله اول آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش سال 1389

hexasystem

Registered User
تاریخ عضویت
13 اکتبر 2009
نوشته‌ها
146
لایک‌ها
6
نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش از سوی مرکز سنجش این وزارتخانه اعلام شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموز و پرورش، اسامی پذیرفته‌شدگان در لینک سایت مرکز سنجش به نشانی http://aee.medu.ir و از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش به‌ آدرسwww.medu.ir قابل دسترسی است.

براساس این گزارش، اسامی داوطلبان پذیرفته شده‌ی مرحله‌ی اول آزمون، تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شده است.

همه‌ی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون، لازم است با مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش، به نشانی www.medu.ir و سپس لینک دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی http://gozinesh.medu.ir و مطالعه‌ی اطلاعیه‌ی مربوط، فرم اطلاعات فردی را از سایت مذکور دریافت و پس از تکمیل با دو قطعه عکس پشت‌نویسی شده به همراه تصویر تمامی صفحات شناسنامه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 26/4/89 از طریق پست پیشتاز به هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل سکونت خود ارسال کنند.

زمان و چگونگی برگزاری مرحله‌ی دوم آزمون که به صورت مصاحبه‌ی تخصصی و یا عملی(حسب رشته )است و همچنین نحوه‌ی ارائه مدارک لازم توسط پذیرفته‌شدگان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استانها ابلاغ می‌شود تا حداکثر ظرف مدت 15 روز آینده اطلاع‌رسانی شود.

کارنامه افرادی که در این مرحله پذیرش نشده اند از روز شنبه مورخ 26/4/89 تا روز چهارشنبه مورخ 30/4/89 بر روی سایت مرکز سنجش قرار خواهد گرفت.

همان‌گونه که در آگهی استخدام و اطلاعیه‌های قبلی مکرر به اطلاع داوطلبان محترم رسیده است، چنانچه در هر یک از مراحل فرآیند آزمون و جذب مشخص شود که داوطلب فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام بوده ومدارک خلاف واقع ارائه داده است قبولی وی کان لم یکن تلقی خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.




موضوع: اخبار و تازه ها ایران و جهان در اینترنت - اخبار و تازه های آزمون های سراسری و آزاد -
کلمات کلیدی: آزمون استخدامی آموزش و پرورش, نتایج مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش, اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آموزش و پروروش, نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش, استخدام در آموزش و پرورش, آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش, نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش, لینک سایت مرکز سنجش, سایت وزارت آموزش و پرورش, اسامی داوطلبان پذیرفته شده‌ی مرحله‌ی اول آزمون پیمانی آموزش و پرورش, سایت دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش آموزش و پرورش, مهلت ارائه مدارک استخدامی آموزش و پرورش, زمان و چگونگی برگزاری مرحله‌ی دوم آزمون استخدامی آموزش و پرورش, کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش,
0
 
بالا