برگزیده های پرشین تولز

نت ورك پارسيان

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Tigerboy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2005
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
0
شرکت پويندگان و رهگستران پارسيان ( مسؤوليت محدود )



شماره ثبت: ۲۴۸۴۰۷



E P A R S I A N​




درباره شرکت EPARSIAN










شرکت پويندگان و رهگستران پارسيان (مسؤوليت محدود) داراي شماره ثبت ۲۴۸۴۰۷، پس از حدود يکسال و نيم تحقيق و تفحص و با تکيه بر آرمانهاي ديني و علمي و با همکاري تيمي با تجربه و متخصص در زمينه ي فناوري اطلاعات، سايت علمي تحقيقاتي پارسيان را بر پايه‌ي خدمت به جامعه‌ي ايراني و نيز کشف استعدادهاي نهفته‌ي جوانان اين مرز و بوم درارديبهشت ماه سال ۱۳۸۴ هجري شمسي آغاز نمود.

سايت الکترونيکي پارسيان با تحقيق در رابطه با سطح آگاهي اقشارمختلف جامعه نسبت به علوم و فنون گوناگون در سطحي گسترده، تصميم به ايجاد يک پايگاه اطلاع رساني بسيار قوي و مجهز از هر نظر، براي آشنا نمودن افراد گوناگون در تمام نقاط ايران نموده است. طبق تحقيقات و آمارهاي بدست آمده به اين نکته خواهيم رسيد که اکثر جوانان متأسفانه بدون داشتن اطلاعات کافي در رابطه با شاخه ي تحصيلي خود، خاصاً در مقطع دانشگاه، رشته خود را انتخاب و پس از گذشت مدت زمان کوتاهي، عدم رضايت خود را نسبت به رشته ي انتخاب شده ابراز مي کنند. همانگونه که در بالا ذکر شد، علت اصلي اين نارضايتي عدم آگاهي کافي نسبت به شاخه ي تحصيلي انتخابي مي باشد. دراينجا سايت الکترونيکي پارسيان با ارائه ي اطلاعات لازم و کافي، و نيز پردازش شده، در زمينه شاخه هاي مختلف علمي و فني براي ارتقاي سطح کيفي آگاهي دانشجويان تصميم بر برپايي اين پايگاه گرفت. سايت الکترونيکي پارسيان در کنار اين خدمت بزرگ به دانش پژوهان، اقدام به معرفي علوم و فنون ديگري نيز نموده است که جزء دانشهاي بسيار پرطرفدار روز دنيا مي باشد. و در اين پايگاه به معرفي اجمالي و آموزش مقدماتي بسياري از اين علوم خواهيم پرداخت. يکي از ويژگيهاي منحصر به فرد سايت الکترونيکي پارسيان به روز شدن مداوم اطلاعات و آموزش هاي آن مي باشد. اين کار به منظور همسو بودن با حرکت نوين جهاني و براي ارائه جديدترين و کاملترين منابع به شما دانش پژوهان عزيزمي باشد. در راستاي تحقق اهداف شرکت و ارائه خدمات به کاربران، اين شرکت علاوه بر خدمات ذکر شده، امکاناتي را در زمينه خريد آنلاين در سهام و بورس، تخفيف‌هاي 10 تا 50 درصدي در آموزشگاه‌ها و فروشگاه‌هاي تحت قرارداد و همچنين خريد بدون واسطه‌ي کالا از طريق اينترنت و چندين خدمات ديگر که به مرور زمان کاملتر نيز خواهد شد را ارائه کرده است.

شرکت پويندگان و رهگستران پارسيان يک سيستم خدمات رساني قوي براي رفع بعضي از نيازهاي اساسي مردم تشکيل داده است . اين سيستم خدماتش به دو نوع تقسيم ميشود که عبارتند از :



1- آموزش

2- تخفيف



1- آموزش : مردم نياز اساسي به آموزش دارند و براي بالاتر بردن سطح اطلاعات در علوم مختلف بايد هزينه کنند ، حال شرکت پارسيان در بسياري از علوم مهم و محبوب بين مردم خدمات آموزشي بسيار قوي و منحصر بفردي ارائه کرده است که تمامي آموزش ها روي سايت اينترنتي پارسيان به صورت فايلهاي pdf و zip قرار دارد که ميتوان مطالب را هم آنلاين و يا بعد از download روي سيستم کامپيوتر مطالعه کرد . از جمله مطالب آموزشي ميتوان به معرفي رشته هاي دانشگاهي اشاره کرد که کاملا هر رشته را اعم از درسهاي پيش نياز ، درس هاي مهم ، آينده شغلي و درآمدي ، محبوبيت و ... معرفي کرده است تا براي انتخاب رشته ديد بازتري وجود داشته باشد . در زمينه مهندسي ذهن و "ري.کي" ، ورزش ، رژيم غذايي ، کامپيوتر ، اينترنت ، هک ، آنتي هک ، بدنسازي و تناسب اندام، بورس و تالار بورس و ... مطالب آموزشي بسيار مفيدي ارائه شده است که هر روز به اين مطالب اضافه ميگردد .

نمونه اي از خدمات آموزشي :



معرفي رشته هاي کنکور به طور کامل و جامع

آموزش انرژي درماني

آموزش مهندسي ذهن N.L.P

آموزش کامپيوتر

آموزش اينترنت ، هک و آنتي هک

آموزش IT

آموزش يوگا

مشاوره و رژيم غذايي

آموزش بدنسازي و تناسب اندام

آموزش دفاع شخصي

آموزش تجارت الکترونيکي و بازاريابي شبکه اي

آموزش بورس و تالار بورس







2- تخفيف : مردم براي خريد هر چيزي دوست دارند که تخفيف بگيرند و شرکت پارسيان اين نياز مردم را به صورت خوبي عملي کرده است به اين نحو که هر کسي با داشتن کارت پارسيان ميتواند از تمام مراکز طرف قرارداد شرکت پارسيان به ميزان تعرفه مشخص تخفيف بگيرد .

در کل شما ميتوانيد با کارت eparsian از هزاران مراکز و موسسات تخفيف بگيريد از جمله : فروشگاهها ، رستوران ها ، هتل ها ، کافي شاپ ها ، مراکز تفريحي ، موسسات آموزشي ، مراکز تهيه پوشاک ، طلا فروشي ها ، فروشگاه هاي لوازم صوتي و هزاران جاي ديگر که طرف قرارداد شرکت پارسيان ميباشند .





ü اعتبارات بین المللی سایت :

v سایت eparsian دارای VeriSignمیباشد ( اولین نت ورک ایرانی دارای VeriSign )



v سایت eparsian اولین نت ورک دنیاست که مفتخر به کسب بیمه اینترنتی TrustE میباشد و لازمه داشتن این بیمه داشتن VeriSign است ( TrustE یعنی اعتماد الکترونیکی و از معتبر ترین بیمه های اینترنتی دنیا است که هیچ نت ورکی به غیر از eparsian این بیمه را ندارد ) ، سایتهای مهمی مانند Microsoft,Yahoo,Google بیمه TrustE دارند .







در اين سيستم شما با خريد يکي از سه نوع کارت شرکت مي‌توانيد وارد مجموعه شده و در آن فعاليت نماييد. علاوه بر استفاده از خدمات ارزنده و مفید شرک پارسیان میتوانید از موقعیت بسیار عالی درآمد زایی نیز بهره ببرید . در واقع کسی که وارد سیستم میشود علاوه بر استفاده از خدمات شرکت میتواند درآمد خوبی نیز کسب کند . کارتها بصورت يک جايگاهي، سه جايگاهي و هفت جايگاهي است که در شکل مي‌توان ديد.







مــزایای کـارت های پـارسـیان



1- استفاده از خدمات آموزشی بسیار ارزنده و منحصر بفرد سیستم درباره رشته های علمی و جذاب

2- استفاده از تخفیفات بسیار عالی از تمامی مراکز طرف قرارداد شرکت پارسیان به میزان نامحدود

3- استفاده از موقعیت درآمد زایی فوق العاده






قیمت کارتها:






یک جاگاهی : ۴۴۰۰۰ تومان ( 12 point )

سه جایگاهی : ۱۲۹۰۰۰ تومان ( 36 point )

هفت جایگاهی : ۲۹۹۰۰۰ تومان ( 84 point )





نوع پاداش دهی سیستم









اين سيستم 8 نوع پاداش پرداخت ميکند که به شرح زير است





1- به ازاي معرفي هر شخصي که شما معرف او باشيد مبلغ 1000 تومان دريافت ميکنيد ، يعني ID معرف: اگر شما شخصي را به طور مستقيم وارد سيستم نمائيد، مي‌توانيد با دادن ID خود به عنوان معرف مبلغ ۱۰۰۰ تومان پاداش دريافت نماييد. بدين صورت که شخص Register شونده مي‌بايست ID يکي از جايگاه‌هاي کارت شما را(بسته به نظر خود) وارد نمايد تا پاداش ۱۰۰۰ توماني معرف به شما تعلق گيرد.





2- کسی که اپراتور محسوب میشود و ثبت نام ورودی جدید را انجام میدهد 500 تومان به عنوان هزینه تلفن و اینترنت دریافت میکند .



3- پاداش level يا ويژه : به ازاي اولين Level اين سيستم مبلغ ۶۰۰۰ تومان پرداخت مي کند يعني با تشکيل يک جايگاه در سمت راست و يک جايگاه در سمت چپ فقط در اولين level مبلغ 6000 تومان پاداش در نظر گرفته ميشود.




4- پاداش step يا مرحله : به ازاي هر سه جايگاه اشغال شده در طرف راست و هر سه جايگاه اشغال شده در طرف چپ خط تعادل از level دوم ، مبلغي معادل ۱۵۰۰۰ تومان پاداش مرحله پرداخت مي‌شود. مهم نيست که جايگاه‌هاي اشغال شده از يک نوع کارت باشند. مي‌توانند يک جايگاهي، سه جايگاهي، هفت جايگاهي و يا ترکيبي از آنها باشند.






× لازم به ذکر است که بعد از چهار بار پرداخت پاداش مرحله، پنجمين پرداخت تقسيم بر دو شده و نيمي از آن معادل ۷۵۰۰ تومان به حساب الکترونيکي شما واريز و مابقي معادل ۷۵۰۰ تومان در بانک کالاي شما منظور مي‌گردد که به آن پاداش چرخه گفته مي‌شود. در اين بانک ميتوانيد از کالاهاي موجود خريداري کنيد . کالاهايي به قيمت پايينتر از قيمت بازار و کالاهاي ارزنده مانند سيم کارت ، لوازم منزل ، گوشي موبايل و ...



5- پاداش Uni-Level : از Level ۱۵ الي ۴۵ به ازاي هر جايگاهي که به زير مجموعه‌هاي شما اضافه گردد معادل ۲۵۰تومان پاداش به شما تعلق مي‌گيرد. اين پاداش به صورت يک باله نيز به شما تعلق مي‌گيرد. يعني حتي اگر يک دست شما هم رشد کند از اين پاداش بهره‌مند خواهيد شد. ( در level پانزدهم ميتوانيد دو به توان 15 ضدربدر 250 تومان پول دريافت کنيد و همين طور در level هاي بعدي ... )





در این نوع پاداش اگر فقط یک دست شما رشد کند و دست دیگر رشدی نداشته باشد بازهم پاداش دریافت میشود



6- پاداش کوچک : هنگامي که براي يک جايگاه که دو شاخه دارد 340 جايگاه روي شاخه سمت راست و 340 جايگاه روي شاخه سمت چپ تکميل شود آن جايگاه برنده جايزه 1800000 توماني ميشود که اين پاداش فقط يکبار براي هر جايگاه اتفاق مي افتد .



7- پاداش بزرگ : چندين پاداش بزرگ وجود دارد که شما ميتوانيد يکي از اين پاداش ها را انتخاب کنيد



شما ميتوانيد وقتي به تعادل 3400 به 3400 رسيديد يک دستگاه خودروي سمند يا پژو GLX بگيريد . یعنی روی این بالانس سیستم یکی از این دو جایزه را به انتخاب شما میدهد اما میتوانید در این بالانس جایزه را نگیرید تا بتوانید در بالانس های بعدی جوایز بهتری را دریافت کنید .



اگر در تعادل 3400 به 3400 خودروی سمند یا GLX را انتخاب نکنید میتوانید وقتي به تعادل 5000 به 5000 رسيديد م خودروي Xantia Full SX2000 يا Mazda 323 را انتخاب کنید .

اما اگر در بالانس 5000 به 5000 جایزه را به دلخواه خود دریافت نکردید وقتي به تعادل 7500 به 7500 رسيديد ميتوانيد خودروي موسو را به عنوان جایزه فعالیت خوبتان در سیستم بگيريد.



و اما اگر به دلخواه خود موسو را نگرفتيد وقتي به تعادل 10000 به 10000 رسيديد خودروي BMW تيپ 3 به ارزش حدودي ۷۵ ميليون تومان را سیستم به عنوان جایزه بزرگ به شما اهدا میکند .



يعني از جوايز فقط يکي را ميتوانيد انتخاب کنيد و در همان بالانس دريافت کنيد اما بعد از گرفتن جايزه بزرگ ميتوانيد به فعاليتتان ادامه دهيد ...



« برای انتخاب جایزه یک هفته از موقع اعلام وقت دارید





8- پاداش شارژ : اعتبار کارتها از تاريخ ثبت يک سال شمسي بوده و بعد از يک سال می‌بايست تمديد شوند. در اين پاداش، از level ۱۵ الي ۴۵ به ازاي هر جايگاهي که پس از يک سال شارژ شود ، مبلغ ۱۲۰۰ تومان پاداش به شما تعلق مي‌گيرد. اين نوع پاداش نيز در صورت رشد يک طرفه مجموعه شما، به شما تعلق مي‌گيرد.
 

Tigerboy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2005
نوشته‌ها
67
لایک‌ها
0
LeftMenu_01.gif
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا