برگزیده های پرشین تولز

نحوه تمیز کردن سرخ کن صنعتی

الینا0098

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 نوامبر 2019
نوشته‌ها
14
لایک‌ها
1
سن
33
از سرخ کن صنعتی در کافی شاپ‎ها، رستوران‎ها، هتل‎ها و فست فودها استفاده میشود. این دستگاه باید در پایان هر روز به خوبی تمیز و شسته شود تا برای روز بعد کاملا تمیز و بهداشتی باشد. به دلیل استفاده روغن در سرخ کن صنعتی شستن آن در پایان روز ضروری بوده و نمیتوان شستن سرخ کن را به روز دیگر به تعویق انداخت. درصورتیکه در پایان هر روز دستگاه به خوبی تمیز نشود و روغن در دستگاه بماند، شستن آن به مراتب سختتر خواهد بود و همچنین ممکن است روغن به خوبی از روی سرخ کن صنعتی تمیز نشود.
از طرفی به دلیل بالا بودن حجم روغن و باقی ماندن ذرات مواد غذایی داخل دستگاه شستشو برای کارکنان سخت میشود. اما باید دقت داشته باشید که اگر دستگاه به خوبی تمیز نشود ممکن است موجب بیماری مصرف کنندگان و کاهش کیفیت غذا شود.
سعی کنید پیش از آنکه جرم‎ها رسوب کنند و درون سرخ کن صنعتی سفت و سخت شوند اقدام به شستن سرخ کن کنید چراکه اگر این اتفاق بیوفتد قطعا شستن آن زمان خیلی بیشتری نسبت به قبل خواهد برد.
برای
خرید سرخ کن صنعتی همین الان با کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید.
-کن-صنعتی4.jpg

نحوه تمیز کردن سرخ کن صنعتی

به هنگام شستن سرخ کن هنی پنی باید دقت کنید که به هیچ عنوان سرخ کن را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید. برای شستشوی سرخ کن هنی پنی نباید آن را داخل سینک ظرفشویی قرار دهید. به طور خلاصه شما نباید دستگاه را در معرض آب قرار دهید چراکه اینکار موجب آسیب رسیدن و سوختن دستگاه شما میشود.
-کن-صنعتی1.jpg

مرحله اول شستن سرخ کن هنی پنی

برای رعایت نکات ایمنی ابتدا پیش از هر اقدامی باید دستگاه را از فیش بیرون بکشید. به دستگاه اجازه دهید تا کاملا خنک شود. در شستشو عجله نداشته باشید. دستگاه باید کاملا سرد باشد تا هم برای سلامتی شما و هم دستگاه اتفاقی نیوفتد.به یاد داشته باشید که هرگز بر روی روغن داغ داخل سرخ کن صنعتی آب نریزید. این کار بسیار خطر آفرین است.
تخلیه روغن از سرخ کن صنعتی

قدم دوم خالی کردن روغن داخل دستگاه است. اگر میخواهید از روغن مجددا استفاده نمایید باید آن را در یک ظرف تمیز و بهداشتی نگهداری کنید. برای نگهداری باید ظرف در حتما بسته باشد و در جای خنک نگهداری شود.در صورتیکه روغن غیر قابل مصرف میباشد روغن را برای دور ریختن در داخل سینک ظرفشویی خالی نکنید. چراکه این حجم از روغن ممکن است موجب گرفته شدن لوله‎های خروجی سینک شود.
-کن-صنعتی2.jpg

شستشو سبد سرخ کن صنعتی

برای شستن سبد سرخ کن صنعتی میتوانید از مایع ظرفشویی استفاده نمایید. سبد را داخل سینک قرار دهید و بگذارید به خوبی در آب و مایع بماند. سپس بعد از گذشت زمان کافی سبد را به خوبی بشویید.
تمیز کردن سرپوش و سینی

با استفاده از یک دستمال روغن و کثیفی‎های روی سرپوش و سینی را تمیز کنید.برای جدا کردن مواد غذایی که به دستگاه چسبیده اند میتوانید از کفکیرهای پلاستیکی استفاده کنید. در این صورت برای جدا کردن مواد غذایی سفت از روی سرخ کن صنعتی، دستگاه هیچ آسیبی را متحمل نخواهد شد.
-کن-صنعتی3.jpg

تمیز کردن المنت‎های حرارتی سرخ کن صنعتی

پس از انجام مراحل فوق نوبت به تمیز کردن کثیفی‎ها و چربی‎ها از روی المنت‎ها است. سعی کنید برای تمیز کردن این بخش هیچ فشاری وارد نکنید. به آرامی و بدون هیچ فشاری توسط یک دستمال کثیفی‎ها را تمیز کنید.
تا اینجا با بخشی از مراحل تمیز کردن سرخ کن صنعتی آشنا شدید. برای تمیز کردن دستگاه مراحل دیگری نیز باقی مانده که در مقالات بعدی به توضیح آن میپردازیم.برای خرید تجهیزات فست فود با کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید. تهران تجهیز سالهاست که
فروشنده تجهیزات فست فود میباشد و در بازار توانسته تا جایگاه خود را حفظ کند.


 
Last edited:
بالا