برگزیده های پرشین تولز

نظرسنجی بهترین روش های موفقیت برای وبمستران!حتما شرکت کنید...

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
این تاپیک زیر نظر و مدیریت دوست عزیز مهندس فرشاد حیدری و بنده شروع شده و در خدمت شما دوستان و وبمستران گرامی هستیم. دوستان عزیزی که توان یاری ما را در این امر مهم را دارند و در رابطه با تجارت الکترونیک ، Social Engineering ،و ... سابقه یا توانایی دارند لطفا به بنده یا جناب حیدری اعلام کنند تا در این لیست قرار بگیرند . امید است با این امر مهم توانسته باشیم زیرساخت های نتورکینگ ایران را تغییر و اصلاح مثمر کرده باشیم .

سلام و درود بر تمامی دوستان و همکاران عزیز وقت بخیر .

دوستان عزیز از عنوان معلوم هست که موضوع بحث در رابطه با چه چیزی می باشد .
خب حالا بریم بحث رو یکم معرفی کنم و سپس شروع کنیم :
در ابتدا برای شروع لازم میدانم از تجربیات و موفقیت ها و شکست های خودم به شما بگویم و اینکه چه چیزی باعث شده است تا این بحث را شروع کنم ! ابتدا بد نیست از سوابق خودم بنویسم :
بنده 6 سال هست که در دنیای نت فعال هستم و هر آزمون خطایی که باشد را پشت سر گذاشته ام و تابحال بهترین موفقیت ها و بدترین شکست ها را نیز در دفتر تجربیات خود ثبت کرده ام . فوق دیپلم کامپیوتر و لیسانس مدیریت و دانشجوی mba هستم . هم اکنون به همراه خواهرم که در ترکیه ساکن هست یک فروشگاه اینترنتی داریم ( البته بنده در ایران هستم ) و فعال هستیم که خواهرم به همراه شوهرش به خدمات و ارسال محصولات به مشتریان فعال هستند و من هم به امنیت و مدیریت این کارمون مشغول هستم که جالب هست اینم بدونین که با عشق هکر بودن رشته ی کامپیوتر رو انتخاب کردم و به همین دلیل هم در در امنیت - شبکه - هک بیشتر از هر کاری زبردستم اما دیگه بلک هت بودن رو توبه کرده ام و وایت هت هستم... خلاصه از بحث دور نشم ... الان هم بجز فروشگاه و تحصیلات مشغله ی دیگه ای ندارم و سعی دارم وقت خالی خودم رو به مطالعات بیشتر در نت بپردازم.
تا حدی که لازم به بیان بود از سوابق خودم نوشتم و حال برسیم به علت اینکه چرا خواستم در این انجمن عضو بشم و این بحث رو شروع کنم ! یک کتابی میخوندم که خیلی جالب بود و نوشته بود که :

(( کسانی که فکر میکنند اگر ایده ی خود را پیش شخص دیگری فاش کنند دیگر آن ایده از دستش دزیده میشه و افراد دیگری اون ایده رو شروع به بهره برداری و اجرا میکنند در حالی که چنین نیست هر ایده ای که توسط هر شخصی در ذهن او ساخته می شود تنها آن شخص قادر به اجرا و پیشرفت در آن ایده خواهد بود و دیگران راه پیشرفت وی خواهند بود ... ))
و همین متن بالایی باعث شده است که الان می خواهم چندتا ایده های خودم را که واقعا هم سرمایه های بزرگی برای پیشرفت خودم هستند را با شما در جریان خواهم گذاشت . اول سه تا از ایده های خودم رو که شاید بنظر شما مدرن نیستند اما هر چه باشند ایده های من هستند . اول اینهارو بگم بعد به ادامه ی بحث بپردازم و اینکه هر کسی که این ایده ها رو اجرا کنه و بهره برداری کنه نوش جونش از شیر مادرشم حلال تره . در ضمن هر کدومش رو مختصر توضیح میدهم تا مطالبی که اینجا مینویسم بیشتر نباشند.
1 - ایده ی اولی :‌ شبکه جستجوی حرفه ای : بزارین خیلی راحت بگم تا خوب منظورم رو از این شبکه ی جستجو بهتون برسونم . خیلی از سایت ها هستند که در واقع خبرخوان به حساب میاند مثل شهر خبر و ... و این سایت ها خودتون میدونین که چجور کار میکنند .... اما فرق ایده ی من با این سایت ها در این است : مثلا اگه تو وردپرس بخواهید یه مطلبی بنویسید میتونید تعریف کنید که این مطلب در موتورهای جستجو با چه عنوان و توضیحی نمایش داده شود ! خب بعد اینکه دوسدارید که این مطلبی که نوشتید بجای ایندکس شدن بعد از چند روز یا چند ساعت دیگه در عرض کمتر از چند دقیقه در موتورهای جستجو ایندکس بشه !!!! خب شما میایید در این شبکه ابتدا عنوان و توضیحات و دسته بندی های مرتبط به مطلب خودتون رو تکمیل میکنید و ادرس مطلب خودتون رو ثبت میکنید ...( این خیلی طولانی هست میخام زیاد واردش بشم ) خلاصه این مطلبی که در شبکه ثبت کردید بنام سایت خودتون بعد از چند ثانیه در موتورهای جستجو ایندکس میشه و حتی کاربری که میخاد اون لینک رو کلیک کنه مستقیم وارد سایت شما میشه ! حالا میگید این چه سودی به شبکه جستجو داره و این حرفا ؟‌ خب اول اینکه هر کاربری که به اون سایت میره اولا یه بازدید هم به شبکه ی جستجو حساب میشه ( در واقع پل ارتباط ) و بعد اینکه عین گوگل ادسنس اما متفاوت با اون شما کار میکنید . چجوری ؟ وقتی وبمستر اومد فرم مربوط به مطلبش رو تکمیل کرد و دسته بندی اینا کرد یه گزینه ای خواهد بود که آیا میخواهید در مطالب شما تبلیغات درج شود ؟‌ که شما میتونید تبلیغات متنی اما 100٪ هدفمند انجام بدید . چجوری ؟ اون کاربر میاد کد شبکه ی جستجو رو در سایت خودش قرار میده و هر مطلبی که مینویسه مرتبط با اون مطلب یک تبلیغ متنی با کاراکتر های کم در بالا یا جایی که نه ظاهر مطلب و سایت رو به هم بزنه و نه جایی که تو چشم نباشه! یعنی در جایی از مطلب قرار میگیره که هم کاربر بتونه مشاهده کنه و ... و به ازای هر کلیک هم 50٪ کل مبلغی که شبکه ی جستجو از تبلیغ دهندگان دریافت میکنه به وبمستر نمایش دهنده پرداخت میشه ...... دیگه بیشتر توضیح نمیدم خودتون اگه از اول یبارم بخونین کلا میتونین تجسم کنین که ایده ام چه هستش .... ( بازم دارم میگم هر کدام از دوستان که این ایده های منو اجرا و بهره برداری کنن از شیر مادرشون حلال تره چون شما شاید این ایده ی بنده اجرا و بهره برداری کنید و به سود برسید اما نمیدانید که با این کارتون دارید هزار برابر سودی که از این ایده دریافت میکنید رو به من می رسونید که اینم روش خودشو داره که چجوری سود به من میرسه ! بزارید راه اینم بگم : ایده رو شما اجرا کنید من سعی خواهم کرد ایده ای بهتر و قویتر و برتر از این ایده رو بسازم ! )
بزارید دومین ایده ام رو هم بگم دیگه حرفامو تموم کنم تا به نتیجه برسیم:
2 - ایده دومی :‌ ویدیو بلاگ : این دیگه چیه ؟‌ خب شما میایید یک سیستم وبلاگدهی ایجاد میکنید اما کاربران بجای مطلب نوشتن در وبلاگ های خودشون میان کلیپ و ویدیو و فیلم و ... میزارن .... اینو توضیح نمیدم فقط برین بهش فکر کنین ببینین چه سودی توش هست بزارین راحت بهتون بگم اینکه حساب کنید بعد از اینکه این سیستم وبلاگدهی آماده سرویس دهی شد هیچی نباشه در سه ماهه ی اول حداقل بالای 50هزار کاربر جذب میکنه ؟‌ درسته ؟‌حداقلشو میگما ! این 50 هزار نفر هر ماه کدوم بازم هیچی نباشه 6 تا کلیپ بزارن میشه 300 هزار کلیپ ! یعنی ده هزار کلیپ در روز ! ( این فقط توسط 50هزار کاربر ناچیز هستا ! ) یعنی قبول دارین که این سیستم در سه ماهه ی دوم یعنی بعد از شش ماه سرویس دهی آپاراتی که رتبه الکسای 5 ایران هست رو تو جیب پشتش میزاره ؟ حالا بیایین به کاربران امکانات بدین و این حرفا دیگه میشین زیر 100 جهان و یه مشتری ناز دارین به اسم گوگل که یک دو سه باهاتون تماس میگیره و قیمت های پیشنهادی میلیارد دلاری !!!!! خودشو میگه ....

حالا میگید این داره ایده هاشو میگه چرا خودش اجرا نمیکنه ؟؟؟؟؟ میخام اول اینو ثابت کنم که بیایین ما با هم در کنار هم بهترین ها باشیم ! از گفتن ایده های خودمون به دیگران نترسیم ! خودتون متوجه شدین که اگه همین فردا یکی این ایده های منو اجرا کنه من چه سودی به جیب میزنم ! پس نترسید دوستان ! به هم دیگه کمک کنیم و مشوق هم باشیم ... در دنیایی که زمان لازم برای قرارگرفتن در لیست 100 نفر برتر دنیا ( از همه لحاظ اقتصادی سیاسی قدرتی و ... ) تنها کمتر از 10 روز هست ! چرا ما نتونیم ؟‌ میتونیم فقط با یه روش ! چه روشی ؟‌ اینکه فکر ضربه زدن به هم نوع رو از ذهن خود بندازیم بیرون ! به یکی کمک کنیم تا پیشرفت کنه ده نفر کمکون میکنه تا پیشرفت کنیم .... نمیخام علامه بازی در بیارم ... اما برین رو حرفام فکر کنید تا دست به دست بدیم ....
من اینم بگم که این دوتا ایده های بالا که چیزی نیستن هزاران ایده دارم اما میخواهم زمان بزارم تا از اتلاف زمان های آینده دور باشم . تا اخر شهریور 94 بر روی ایده هام سرمایه گذاری از نوع صرف زمان خواهم کرد و انشالا اخر شهریور 94 بهترین ایده ی خودم رو اجرا میکنم و همین اینجا عرض میکنم خودتون هم شاهد خواهید بود که بعد از شش ماه یعنی قبل از عید 95 ! سایت یا بهتره بگم ایده ی من ! از نظر الکسا بگین میشه زیر 50 دنیا ! از نظرات دیگه بگین میشه جز برترین های دنیا !

حرف ها زیاد هستن انشالا که در نظراتی که دوستان اعلام خواهند کرد همراه با اونها اعلام میکنم .
البته حرف ها و ایده های بنده در مقابل این همه وبمستری که نمونه اش در همین انجمن تشریف دارند چیزی نیست و مطمن هستم ایده های شما شاید بهتر از من هم باشند . باز هم عرض میکنم از ابراز ایده ها و مشورت خواهی دوری نکنیم ... اصلا شاید ایده ای داشته باشید که ده سال زحمت کشیده اید تا به ان ایده برسید ! باز هم ان ایده رو به همه بگید نترسید اصلا اون ایده رو یکی دیگه هم بسازه و استفاده کنه و حتی سودشو ببره اول اینکه یک پیشرفت هزار برابری برای شما خواهد بود تا ایده ی خود رو تقویت کنید و خیلی چیزا ...

امیدوارم توانسته باشم یک همکاری قوی و دوستانه در بین همه ی اعضای محترم شروع کرده باشم تا همگی شاهد بهترین ها باشیم ...

بزارید حرف آخرم رو هم با زبان دوستانه بگم :

تشنه ی نظرات باحالتون هستم حتی اگه تونستین حرف های منو مسخره کنید باز هم نوکرتون هستم اصلا هر چی به ذهنتون میاد بگید باشه ؟ خاکتونم با مراما

دوستان رو حرف هام خوب فکر کنید اگه تونستید صد بار بخونین تا تو ذهنتون حک بشه اگه صد بار بخونین میتونین صدبار ازم اشکال بگیرید و بیشتر نظر بدین

موفق و سربلند باشید ./


ویرایش :
طبق نظراتی که دوستان عزیز اعلام کردند ، ببینید عزیزان قصد بنده از اعلام ایده های خودم این نبود که تنها بر روی ایده های من نظر داده شود ! من این تاپیک رو ایجاد کردم تا هر کسی هر ایده ای که داره رو بیاره به میدان نمونش الان من ایده هامو گفتم ضرر کردم ؟ نخیر ! خیلی ها هم کمکم کردند ! پس نترسید از اعلام ایده هایتان . هر کسی هر ایده ای که داره یا هر نوع فکری در رابطه با موفقیت در وبمستری و ایجاد سایت ها یا کسب و کار های جدید داره رو لطفا بیان کنه تا همه استفاده کنند و در ضمن راهنمای پیشرفت وی نیز باشند . همانطور که خود بنده سوابق و تجربیات خود را اعلام کردم و مهم تر اینکه هدف کلی ، ایده و هر چیزی که لازم به بیان است و نیازی به نگه داشتن زیر چادر نیست را به همه رساندم . چه اشکالی داره همه بگیم ؟ . باتشکر
 
Last edited:

herkool2000

Registered User
تاریخ عضویت
27 فوریه 2010
نوشته‌ها
540
لایک‌ها
393
در رابطه با ایده اول به نظر من سایت خبر خوان زیاد جالب نیست چون مطالب سایتای دیگرو کپی محض میکنه و به سایت ها ضربه میزنه.
اما ایده دوم شما باید امکانات خیلی بهتری نسبت به آپارات ارائه بدی مثلا به ازای هر بازدید به کاربر پول بدی که البته نمونه این سایت هم وجود داره clipnama.com . که در هر صورت نیاز به سرمایه داری.
 

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
در رابطه با ایده اول به نظر من سایت خبر خوان زیاد جالب نیست چون مطالب سایتای دیگرو کپی محض میکنه و به سایت ها ضربه میزنه.
اما ایده دوم شما باید امکانات خیلی بهتری نسبت به آپارات ارائه بدی مثلا به ازای هر بازدید به کاربر پول بدی که البته نمونه این سایت هم وجود داره clipnama.com . که در هر صورت نیاز به سرمایه داری.
سپاسگزارم از نظر شما
دوست عزیز بنظرم نتونستم ایده اولی رو واضح تر توضیح بدهم ! اما در حالت کلی خبرخوان نمی باشد و اگر دوباره مطالعه بفرمایید متوجه خواهید شد .
و در رابطه با ایده ی دوم اینکه خیلی ممنون از راهنمایی خوبتون ! اما باز هم با عرض تاسف احتمالا نتونستم ایده ی دومی رو هم واضح سازم اما در کل اینکه در این دومی هم کاربر خودش کار میکنه و از زحمتی که برای آپلود ویدیو میکشد درآمد خواهد داشت . در حالت کلی در هر دو طرح بنده ، کاربران خودشون با فعالیتی که میکنند صاحب درآمد خواهند شد ! در اولی ، کاربر بعد از ثبت مطلبی که منتشر میکند و اجازه ی تبلیغ در متن مطالب ثبت شده اش را که میدهد ، در واقع شریک درآمد از تبلیغات شبکه خواهد شد . و در دومی هم کاربران هر ویدیویی را که آپلود میکنند و به ازای هر کلیکی که قبل از نمایش ویدیو ها نمایش داده می شوند ، کلیک شود ، باز هم 50% از درآمد تبلیغات نصیب کاربر خواهد شد .
ولی در کل از راهنمای و پیشنهاد عالی شما بسیار ممنونم.
اگر ایده و نظر دیگری داشته باشید حتما بیان کنید مشتاقیم .
در ضمن بنده مشکلی در سرمایه گذاری مالی ندارم و هیچ محدودیتی نیز نمی باشد . لطفا هر ایده و نظری را که بیان میکنید به هزینه های مالی ان دقت نکنید اصلا اگر سرمایه گذاری بالای 1 میلیارد هم نیاز باشد
اگر ایده ی بهتری باشد بعد از توجیه جوانب کلی برای زمان برگشت سرمایه ، اگر زمان برگشت دور نباشد نهایت آدم از یکی قرض میگیره یا اصلا به پدرش میگه خونه رو بفروشه یک سال اجاره بشینه و ... راه برای جذب و بدست اوردن سرمایه زیاد و بسیار زیاد است که این جذب سرمایه نیز ایده مطلبد .
خیلی متشکرم از شما دوست عزیزم
 

فرشاد حیدری

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهران
سلام
من هم با ایده اولی موافق نیستم / البته انقدر طولانی بود که خسته شدم از خواندنش و ایده اولی را نصفه خواندم! ولی خوب متوجه شدم که یک جور خبر خوانی متفاوت است
ایده دوم را موافق هستم / در ایده دوم باید سرمایه گذاری زیادی کنید / شما تعداد کاربران را خیلی راحت اعلام می کنید که 50 هزار تا ... 300 هزار کلیپ . خوب تمام اینها یعنی یک سرور و پهنای باند استثنایی رو طلب میکنه / اگر از لحاظ سرمایه گذاری مشکلی ندارید به نظر من خوبه / البته باید دانش فنی طراحی چنین سایتهایی را داشته باشید و اینکه برای پیاده سازی چنین سایتهایی یک تیم طراحی وب در کنار خود داشته باشید
 

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
سلام
من هم با ایده اولی موافق نیستم / البته انقدر طولانی بود که خسته شدم از خواندنش و ایده اولی را نصفه خواندم! ولی خوب متوجه شدم که یک جور خبر خوانی متفاوت است
ایده دوم را موافق هستم / در ایده دوم باید سرمایه گذاری زیادی کنید / شما تعداد کاربران را خیلی راحت اعلام می کنید که 50 هزار تا ... 300 هزار کلیپ . خوب تمام اینها یعنی یک سرور و پهنای باند استثنایی رو طلب میکنه / اگر از لحاظ سرمایه گذاری مشکلی ندارید به نظر من خوبه / البته باید دانش فنی طراحی چنین سایتهایی را داشته باشید و اینکه برای پیاده سازی چنین سایتهایی یک تیم طراحی وب در کنار خود داشته باشید
بسیار ممنون از دوست عزیزم اقای حیدری
در رابطه با ایده ی اولی چیزی نمیخام بگم ولی در کل خیلی متشکرم ازتون همینکه باز نصفه مطالعه کرده اید !
اما در رابطه با دومی بنده عرض کردم که هیچ مشکل و مانع مالی ندارم و از لحاظ مالی ساپورت های بهتری در پشتیانی کاری خود دارم . اما تنها ضعف سرمایه ای بنده همین نظرات هست ! که این نظرات از دیدگاه بنده ارزش سرمایه ای هزار برابری در مقابل مالی دارند . بسیار ممنون هستم دانش فنی رو ذکر کردید راهنمایی عالی بود .
خیلی ممنون
ارزوی موفقیت براتون دارم.
بازم مرسی
 

فرشاد حیدری

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهران
خواهش میکنم
طبق فرمایش شما که گفته بودید ایده های زیادی در سر دارید ، به نظر من تمام ایده ها را در کاغذ بنویسید و 10 مورد را که فکر می کنید بهش بیشتر علاقه دارید و پولساز تر است را انتخاب کنید و این 10 ایده را مورد بررسی قرار دهید و برای هر کدام وقت بگذارید و تحقیق کنید/ به شما توصیه میکنم در استارت آپ هایی که برگزار می شود شرکت کنید تا ذهن شما باز شود و بتوانید ایده های بهتری را پیدا کنید.
اگر نیازمند نیروی انسانی برای مشاوره و کسب و کار اینترنتی و همچنین بازاریابی اینترنتی هستید من در خدمتم
پیروز باشید
 

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
خواهش میکنم
طبق فرمایش شما که گفته بودید ایده های زیادی در سر دارید ، به نظر من تمام ایده ها را در کاغذ بنویسید و 10 مورد را که فکر می کنید بهش بیشتر علاقه دارید و پولساز تر است را انتخاب کنید و این 10 ایده را مورد بررسی قرار دهید و برای هر کدام وقت بگذارید و تحقیق کنید/ به شما توصیه میکنم در استارت آپ هایی که برگزار می شود شرکت کنید تا ذهن شما باز شود و بتوانید ایده های بهتری را پیدا کنید.
اگر نیازمند نیروی انسانی برای مشاوره و کسب و کار اینترنتی و همچنین بازاریابی اینترنتی هستید من در خدمتم
پیروز باشید
سپاسگزارم
بله حتما از تجربیات و دانش فنی شما استفاده خواهم کرد . بسیار متشکرم . در رابطه با راهنمایی هایی که واقعا آموزنده بودند نیز نهایت تقدیر و تشکر رو میکنم . مرسی
 

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
ویرایش : طبق نظراتی که دوستان عزیز اعلام کردند ، ببینید عزیزان قصد بنده از اعلام ایده های خودم این نبود که تنها بر روی ایده های من نظر داده شود ! من این تاپیک رو ایجاد کردم تا هر کسی هر ایده ای که داره رو بیاره به میدان نمونش الان من ایده هامو گفتم ضرر کردم ؟ نخیر ! خیلی ها هم کمکم کردند ! پس نترسید از اعلام ایده هایتان . هر کسی هر ایده ای که داره یا هر نوع فکری در رابطه با موفقیت در وبمستری و ایجاد سایت ها یا کسب و کار های جدید داره رو لطفا بیان کنه تا همه استفاده کنند و در ضمن راهنمای پیشرفت وی نیز باشند . همانطور که خود بنده سوابق و تجربیات خود را اعلام کردم و مهم تر اینکه هدف کلی ، ایده و هر چیزی که لازم به بیان است و نیازی به نگه داشتن زیر چادر نیست را به همه رساندم . چه اشکالی داره همه بگیم ؟ . باتشکر
 

فرشاد حیدری

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهران
در رابطه با ایده باید بگم که یک کتاب الکترونیکی pdf نوشتم 9 صفحه ای که درونش یک مدل کسب و کار اینترنتی را آموزش دادم که بسیار پولساز است

به همه عزیزان توصیه میکنم به سایت آترین وب مراجعه کنند و این کتاب رو به صورت رایگان دانلود کنند
www.atrinweb.com
 

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
در رابطه با ایده باید بگم که یک کتاب الکترونیکی pdf نوشتم 9 صفحه ای که درونش یک مدل کسب و کار اینترنتی را آموزش دادم که بسیار پولساز است

به همه عزیزان توصیه میکنم به سایت آترین وب مراجعه کنند و این کتاب رو به صورت رایگان دانلود کنند
www.atrinweb.com
مهندس حیدری عزیز ، بسیار متشکرم . کتاب رو دریافت کردم و حتما به دوستان نیز معرفی خواهم نمود . موفق باشی دوست عزیزم
اما جناب حیدری بد نیست از سوابق و تجربیات کاری و اهداف کاری و ایده های جنابعالی نیز بهره ببریم . مایل باشید میتونید مثل بنده بنویسید با دیگران کاری ندارم حداقل سودش برای خود من خواهد بود که از تحربیات و سوابق شما در راه پیشرفت خودم میتونم استفاده کنم . مرسی
 

rezatak6

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2014
نوشته‌ها
3,310
لایک‌ها
1,906
با سلام
اولا دستت خسته نشد اين همه نوشتي من خوندم 2 ساعت طول كشيد؟! :oops:
دوما از اونجايي كه تو متن نوشتي و به نظر جنبه بالايي داري:
حتی اگه تونستین حرف های منو مسخره کنید باز هم نوکرتون هستم اصلا هر چی به ذهنتون میاد بگید باشه ؟ خاکتونم با مراما

بايد بگم:
به معناي واقعي چرت و پرت نوشتي :general609:
در مورد انتشار ايده هم بايد بگم كه اگه مطمئن شدي كه اجراش نميكني يا نميتوني اجراش كني بايد با يكي كه ميتونه همكاري كني يا بفروشي.
خاكتيم با مرام :general510: (راستي اين يعني چي؟ o_O )
 

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
با سلام
اولا دستت خسته نشد اين همه نوشتي من خوندم 2 ساعت طول كشيد؟! :oops:
دوما از اونجايي كه تو متن نوشتي و به نظر جنبه بالايي داري:


بايد بگم:
به معناي واقعي چرت و پرت نوشتي :general609:
در مورد انتشار ايده هم بايد بگم كه اگه مطمئن شدي كه اجراش نميكني يا نميتوني اجراش كني بايد با يكي كه ميتونه همكاري كني يا بفروشي.
خاكتيم با مرام :general510: (راستي اين يعني چي؟ o_O )
بسیار ممنون از شما دوست عزیز rezatak6
خوشحال شدم که گفتین چرت و پرت نوشتم . واقعا مرسی . فقط خواهشی ازتون دارم که راهنماییم کنین که کجای حرفهام چرت و پرت بودن ؟‌ یعنی مدیونت میشم اگه توضیح بدی تا یاد بگیرم . ممنون
بعد اینکه فرمودین که وقتی ایده ای رو مطمن شدی نمیتوین اجرا کنی و... در این باره اگه بیشتر توضیح بدین ممنون میشم . در واقع بنده ایده هایی رو که دادم رو همش رو در بازه های زمانی که براشون
طبق جدول برنامه ریزی خودم تعیین کرده ام همشون رو اجرا میکنم . اما تا به چیزی که نیاز دارم بر طرف نشه هیچوقت دست به اجرا نخواهم شد و ان نیاز هم چیزی نیست جز همین نظرات شما . شاید من
چیزی در ذهن دارم اما به یک نقطه از اون نتونستم فکر کنم یا کلا اون نقطه از ایده ام رو ناچیز گرفتم ولی شاید در اشتباه باشم اون نقطه ی کوچک نقطه ی قوت ایده ام باشه که شما میتوینن اونو ببینین !
در هر حال ممنون میشم بیشتر نظرات خودتونو مطرح سازید . چون من فردا این ایده رو اجرا کنم استفاده کننده شما خواهید بود و شما هم کاربر من حساب میشید ! من هم باید بدونم کاربر من وقتی اومد از خدمات
من استفاده کنه چه انتظاری داره و ... و باید بتونم طبق ابراز خود کاربر که ایده اش رو بیان میکنه کاری کنم که راه ابتدا به اون هموار بشه تا ایده شو اجرا کنه و سپس که ایده اش رو اجرا کرد باعث میشه تا من فکرمو
بیشتر به کار بندازم و ایده ی جدیدتر و نوین تر از اون رو پا به عرصه ی اجرا بزارم . مرسی سپاسگزارم ازتون
در مورد جنبه هم اینو بگم که تبریزی هستم و تبریز جماعت هم یعنی فول جنبه اما بجز شوخی های ناموسی و توهین به زبان و هویت که از ناموس برام واجب تره هر چی بگی پایه ام .
خاکتم با مرام رو هم وقتی بتونی منو بیشتر راهنمایی کنی و بیشتر بهم عیب بگیری خودت متوجه میشی یعنی چی . حالا تا میتونی زور بزن و ازم عیب و ایراد بگیر که بگم چجوری خاکت میشم با مرام.
خوش باشی با مرام
 

phoenix1368

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2009
نوشته‌ها
2,686
لایک‌ها
653
برات خصوصی فرستادم خوب بخون و فکر کن
 

davodmg

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2014
نوشته‌ها
1,151
لایک‌ها
1,311
محل سکونت
تهران
سلام داداش
امیدوارم حالت خوب باشه و از ثانیه ثانیه عمرت لذت ببری
فوق العاده حال کردم با شخصیتت . عالی هستی .
به نظرم بهتره به جای اینکه بری توی اینترنت کار بکنی توی دنیای واقعی کار بکنی . مشتری ها عاشقت میشن . یه بار ببیننت مشتری دائمیت میشن . اینو مطمئنم
خودم به شخصه عاشق همچین شخصیت هایی هستم.
خودمم چنتا ایده دارم که اینجا میگم البته الآن یه کاری دارم مجبورم برم . شب بر میگردم ایده ها رو میزارم . چون خودم وبمستر نیستم و علاقه ای هم به سرمایه گذاری تو وب ندارم . شاید دوستان به دردشون بخوره و اجرا بکنن و البته در مورد یکیشون هم قبلا یکی دو جا صحبت کرده بودم .
واسه اینکه یادم نره :
یکی سایت مکالمه زبانه
یکی سایت دلالی ملکه
یکی بازی آنلاین اقتصادیه
یکی سایت تشکیل گروهه ( واسه بازی هایی که افراد زیادی رو لازم داره مثل پینت بال و ... )
ایده زیاد داشتم اگه یادم بیاد بازم میام و میگم ولی باز هم میگم سرمایه گذاری از نظر من توی نت ریسک وحشتناکی داره
 

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
سلام داداش
امیدوارم حالت خوب باشه و از ثانیه ثانیه عمرت لذت ببری
فوق العاده حال کردم با شخصیتت . عالی هستی .
به نظرم بهتره به جای اینکه بری توی اینترنت کار بکنی توی دنیای واقعی کار بکنی . مشتری ها عاشقت میشن . یه بار ببیننت مشتری دائمیت میشن . اینو مطمئنم
خودم به شخصه عاشق همچین شخصیت هایی هستم.
خودمم چنتا ایده دارم که اینجا میگم البته الآن یه کاری دارم مجبورم برم . شب بر میگردم ایده ها رو میزارم . چون خودم وبمستر نیستم و علاقه ای هم به سرمایه گذاری تو وب ندارم . شاید دوستان به دردشون بخوره و اجرا بکنن و البته در مورد یکیشون هم قبلا یکی دو جا صحبت کرده بودم .
واسه اینکه یادم نره :
یکی سایت مکالمه زبانه
یکی سایت دلالی ملکه
یکی بازی آنلاین اقتصادیه
یکی سایت تشکیل گروهه ( واسه بازی هایی که افراد زیادی رو لازم داره مثل پینت بال و ... )
ایده زیاد داشتم اگه یادم بیاد بازم میام و میگم ولی باز هم میگم سرمایه گذاری از نظر من توی نت ریسک وحشتناکی داره
خواهش میکنم . از صمیم قلب از شما بسیار تقدیر و تشکر میکنم . فوق العاده از لحاظ روحی سوپر شارژ شدم با بیانات شما . واقعا مرسی
اما دوست عزیزم مگر اینجا دنیای واقعی نیست ؟‌ مگر تو خواب داریم حرف میزنیم ؟‌ اینجا هم دنیای واقعی هستش اما دنیایی که در تکنولوژی گنجانیده شده است . دنیایی که هر لحظه ای که از ان دور باشی هر لحظه مدام بر میگیردی به صد سال پیش . البته قصد جسارتی نبود فقط نظر شخص بنده بود .
این هم خدمت شما عرض کنم بنده که این موضوع رو ایجاد کرده ام قصدم برای ایران نبوده است ! چون رقابت در ایران چیزی نیست . من الان همین الان که دارم این متن رو مینویسم گذاشته ام وی پی اس اپلود خودشو انجام بده و وقت خالی که در این وسط دارم مقاله ام رو دنبال کنم . من نمیخام گنده تر حرف بزنم اما خدا وکیلی رقابت در ایران اخه وقت میخاد ؟‌ جوابش نه هستش چون یک دو سه رسیدی به هدف . اخه چی رو مثل بزنم خدمت شما الان ببینین من و خواهر و شوهر خواهرم سه نفری داریم کار میکنیم من ایرانم اونا ترکیه . یه فروشگاه داریم که یه سری چیزها هستند که در یوتیوب افراد رو جذب میکنیم و سپس بعد از اپلود یه سری فایل ها و در اوردن در قالب مجموعه ( ببین دارم کاری رو که انجام میدم رو هم میگم حالا مثلا میان ازم دزدی میکنن کار منو درجا یکی دیگه انجام میده ؟‌خب بده با این کارش باعث پیشرفتم میشه ) خب در قالب مجموعه در میاریم و به افراد خاصی که مشتری های ما هستند میفروشیم هر ماه هم متوسط 7 الی 9 هزار درآمد داریم که به هر کدوم متوسط 3 هزار میرسه . خب این درآمد 3 هزاری من برابر با درآمد رتبه 50 الکسای ایرانه ! خب الان من مگه الاف هستم بیام کل وقت مطالعه و بررسی های نتورک خودم رو بر روی ایران انجام بدهم ؟‌ نخیر فکرم فعالیت تو جهانه که اینم سخته و لازمش مشورت با دیگران هستش . الان نمونش مثلا شما اومدین 4 تا ایده های خودتونو مطرح کردین با اینکه هر 4 تای اینها از هر کدومشون بالای 100ها سایت دارن فعالیت میکنند اما شاید ایده ی شما متفاوت باشه و در واقع شما با این تفاوت ایده ای خودتون نوآوری و با بصورت کلی میشه گفت اصلاح کرده اید یعنی اومدین یه چیز قدیمی رو مدرنیزه کرده این و همه هم دنبال مدرنیزه شدن هستند پس چون بانی این کار شما بوده اید شما برنده ی این همه مشتری یا به عبارتی کاربر جدیدی که دنبال مدرن بودن هستند خواهید شد .
در رابطه با ریسک در سرمایه گذاری در وب بهتون عرض کنم : نت سهل هست برین یه چوب کبریت بخرین ریسک کردین بری حتی نون شکمتو بخری باز ریسک کردی ! شاید بگی چرا ؟ اونوقت که همه چی شد ریسک ! کاملا درسته حتی نفس کشیدن شما هم ریسکه ! از زندگی ناامید نشی ها بهشون جواب دارم عجله نکن . خب هر سرمایه گذاری ای بدون دانش فنی و اطلاعات لازم و تخصصی دچار به ریسک خواهد شد . این نفسی که میکشی اگه بهش برنامه ریزی نداشته باشی یعنی بگی اره سیگاره دیگه هر از گاهی تفننی میزنم و این حرفا ... اما اگه به زندگی ای با طول عمر بیشتر فکر نکنی منم پیشنهاد میدم سیگار رو تفننی که هیچ هر ثانیه یکی روشن یکی خاموش کنی .! اما نه ! اگه برای زندگی با طول عمر بیشتر برنامه داری این سیگار برات میشه ریسک . چون سیگار دود تولید میکنه و داری این دود رو که حالا مضراتش به کنار اینو تنفس میکنی . حرفامو زیاد تفسیر نمیکنم چون میدونم ماشالا قدرت تجسم و درک بالایی داری پس متوجه منظورم خواهی شد.
در رابطه با نت و سرمایه گذاری در این شبکه ی عظیم هم نترس اگه خواستی بگو چی از دستت بر میاد و خیلی مهم اینکه تو چه زمینه هایی تخصص داری ؟ مثلا دندانپزشکی که ربطی به نت نداره ! خلاصه هر تخصصی که داری رو بگو بهترین راه که بنظر من خواهد بود رو بهت معرفی کنم و یاد بدم که چکار کنی چون این وظیفم هست این همه یاد گرفتم باز هم باید بگیرم حتی از بچه دبستانی . و باید اموخته هامو یاد بدم . نترس از هیچی نترس اینو مطمن باش . هیچ چیزی ریسک نداره مگر بدون برنامه ریزی باشه .
موفق باشی عزیزم .
منتظر ایده هات هم هستم ( یچیز هم درباره ایده بگم بعد کارمو انجام بدم . یکی ازت بپرسه فلانی از سر این خیابون تا اون سر این خیابون با چه روش هایی میشه رفت ؟‌ شاید چندتا جواب داشته باشی : مثلا با اتوبوس - خودروی شخصی - دوچرخه - موتور سیکلت - یه فنر زیر پام میزارم مثل کانگورو میرم - پشتک میزنم - میپرم - میدوم - قورباغه ای میرم - اوففف هزار روش میتونی بگی .... باور داری که با ترکیب این روش های خنده اور میشه یه صنعت یه علم یا هر چی که نو باشه و دنیا رو تکان بده درست کرد ؟ نترس داداشم
موفق باشی
 

rezatak6

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2014
نوشته‌ها
3,310
لایک‌ها
1,906
حالا تا میتونی زور بزن و ازم عیب و ایراد بگیر
ميخواستم همينو بگم انتقاد پزيري و عفت كلام اينا رو داشته باشي با وبلاگ هم موفق مي شي.
اون ويديو بلاگ هم ايده نيست كه مگه آپارات چيه الان يه وبلاگ ميده توش فيلم ميزاري.
كلا اگه بگذريم: :general710:
به نظر من ايده 0 درصد مهم نيست شما يه سايت بزن 2 نفر رو هم بيا شريك شو كه البته باهاشون بتوني رفيق بشي و بهشون اعتماد كني بعدش تو هر موضوعي بزني يه تبليغات هم بكني موفق ميشي.
راستي وب انگليسي 90 درصد احتمال موفقيت بيشتره چون 1 ميليارد آدم داريم كه انگليسي بلد هم نباشن بازم ميان وبت(اگه خوب باشه)
 

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
برات خصوصی فرستادم خوب بخون و فکر کن
دوست عزیز بسیار متشکرم از شما بسیار ممنون در رابطه با نظر مهمی که فرمودین
اما اونجور که شما فکر میکنید نیست . من پیشنهادم اینه بیانات خودتون رو در همین تاپیک بفرمایید تا ببینید دوستان چه نظری دارند ؟
چون اجازه ندارم نمیتونم خصوصی رو اینجا عرض کنم پس لطفا خودتون بیایید و بیان کنید . بعد متوجه میشوید که سخت در اشتباه هستید . البته این نظر شخص بنده بود و قصد جسارتی به شما بزرگوار نداشتم .
نهایت سپاس
موفق باشید
 

polad alemdar

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2014
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
88
محل سکونت
insanlarin kalbi
ميخواستم همينو بگم انتقاد پزيري و عفت كلام اينا رو داشته باشي با وبلاگ هم موفق مي شي.
اون ويديو بلاگ هم ايده نيست كه مگه آپارات چيه الان يه وبلاگ ميده توش فيلم ميزاري.
كلا اگه بگذريم: :general710:
به نظر من ايده 0 درصد مهم نيست شما يه سايت بزن 2 نفر رو هم بيا شريك شو كه البته باهاشون بتوني رفيق بشي و بهشون اعتماد كني بعدش تو هر موضوعي بزني يه تبليغات هم بكني موفق ميشي.
راستي وب انگليسي 90 درصد احتمال موفقيت بيشتره چون 1 ميليارد آدم داريم كه انگليسي بلد هم نباشن بازم ميان وبت(اگه خوب باشه)
اصلا نمیدونم چیشده که من عاشق شما یکی شده ام با این راهنمایی هاتون . بسیار ممنون و سپاسگزارم
اصلا خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم ... واقعا که عالی فرمودین شما ... چشم دوست عزیز میرم یه سایت بزنم دو نفرم کنارم داشته باشم و اس ام اس اینجور چیزا بزارم منت سیستم های پاپ اپ پ تبلیغ گیر رو هم بکشم و اصلا روزی هم 200هزارتا بازدید داشته باشم و هرماه 10 میلیون ( یعنی زیر 3 هزار دلار ) هم درآمد !!!!!!! وای چه پول زیادی .... من دیگه برم سایت بزنم تا عقب نیفتم ... عاقا این خیلی جالب بود ها کسی نره همین الان سایت بزنه و مطلب توش بزاره و از پاپ اپ اینا پول در بیاره مگر نه حلالش نمیکنما .... :| عجب طرز تفکراتی این ملت داره .( قصد تهمت و بی ادبی ندارما دوستان شرمنده )
قربون خودت با راهنماییت برم ...
ارزوی موفقیت برات دارم
بنظر من سعی کن یه تغییراتی در طرز بیان و راه زندگی داشته باشی .
سپاسگزارم
 

rezatak6

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2014
نوشته‌ها
3,310
لایک‌ها
1,906
اصلا نمیدونم چیشده که من عاشق شما یکی شده ام با این راهنمایی هاتون . بسیار ممنون و سپاسگزارم
اصلا خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم ... واقعا که عالی فرمودین شما ... چشم دوست عزیز میرم یه سایت بزنم دو نفرم کنارم داشته باشم و اس ام اس اینجور چیزا بزارم منت سیستم های پاپ اپ پ تبلیغ گیر رو هم بکشم و اصلا روزی هم 200هزارتا بازدید داشته باشم و هرماه 10 میلیون ( یعنی زیر 3 هزار دلار ) هم درآمد !!!!!!! وای چه پول زیادی .... من دیگه برم سایت بزنم تا عقب نیفتم ... عاقا این خیلی جالب بود ها کسی نره همین الان سایت بزنه و مطلب توش بزاره و از پاپ اپ اینا پول در بیاره مگر نه حلالش نمیکنما .... :| عجب طرز تفکراتی این ملت داره .( قصد تهمت و بی ادبی ندارما دوستان شرمنده )
قربون خودت با راهنماییت برم ...
ارزوی موفقیت برات دارم
بنظر من سعی کن یه تغییراتی در طرز بیان و راه زندگی داشته باشی .
سپاسگزارم
كلا با خودت درگيري داري نه؟
 
بالا