برگزیده های پرشین تولز

saman222

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
10
محل سکونت
تهران
با استفاده از سرویس نقد کردن ، شما می توانید درآمدهای ارزی خود را به ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی خود در ایران انتقال دهید.

https://bit.ly/2LOEH2D لینک سایت

افتتاح حساب پی پال
PayPal یکی از بزرگترین سرویس های پرداخت الکترونیکی است. با استفاده از مزایای پی پال می توان اقدام به خرید اینترنتی بدون نیاز به کردیت کارت (Credit Card) یا دبیت کارت (Debit Card) کرد.
افتتاح اکانت Amazon Seller
همانطور که میدانید آمازون از بزرگترین فروشگاه های دنیاست و همه میتوانند به راحتی در آن اقدام به فروش کالا و محصولات متنوع نمایند که بازخورد آن ، درآمدی دلاری برای شماست .
حواله وسترن یونیون
شما با استفاده از خدمات ارزی وسترن یونیون (Western Union) میتوانید پرداختهای ارزی ، ارسال پول به شخص را در هر کجای دنیا انجام دهید .
کارت های بانکی خارجی
ابزاری مناسب جهت مبادلات بانکی بین المللی که می تواند در خریدهای اینترنتی شما مورد استفاده قرار گیرد .
خرید بلیط هواپیما
بلیط های سفرهای خارجی علی الخصوص سفرهایی که مبدا و مقصد آنها کشورهای خارجی باشد مثلا بلیط های داخلی اروپا، امریکا یا چین معمولا در سایت های داخلی پیدا نمیشود یا گاها قیمت آنها بالاست.
ایران پی با فراهم آوردن تیمی از جوان های با انگیزه به دنبال دور زدن تحریم ها و ساده سازی انجام پرداخت های بین المللی است. بیش از ۲۰ سرویس و ابزار مختلف در اختیار شما خواهد بود تا با دور زدن تحریم ها،‌کسب و کار خود را بین المللی کنید و ارز آوری کنید. کلیه خدمات ما در وبسایت ما آمده است. میتوانید کاتالوگ ما را دانلود کنید و یا درخواست مشاوره دهید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.
 
بالا