برگزیده های پرشین تولز

نکته طلایی برای گرفتن بک لینک و سئو سایت

bamana

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2017
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
سن
32
بک لینک: کسانی که به مدت طولانی در حوزه سئو کار می‌کنند روش های مختلفی برای سئو دارند. این روش‌ها به مرور زمان تغییر می‌کند. با توجه به اینکه پارامترهای مختلفی برای بالا و پایین بردن سایت در نتایج جستجوی گوگل مورد توجه گوگل قرار می‌گیرد و این پارامترها توسط گوگل بیان نمی‌شود بلکه توسط تجربه و تمرین بدست می‌آید گروه سئو در کرج تیم آویناوب یکی از نکات طلایی سئو را برای شما شرح می‌دهد. همین طور وقتی الگوریتم‌های گوگل تغییر می‌کند برخی از این پارامترها اهمیت خود را از دست می‌دهند و برخی دیگر اهمیتشان افزایش می‌یابد بنابراین روش‌ها دائماً در حال تغییرند. اما یک سری روش‌ها از گذشته بوده که هم اکنون هم مورد استفاده قرار می‌گیرند و حتی پر رنگ تر نیز شده‌اند.

نکته طلایی برای گرفتن بک لینک و سئو سایت
یکی از نکاتی که در هر سایتی بروید به شما می‌گویند برای سئو مهم هستند Link Bulding است یا همان لینک سازی (در سایت Moz.com می‌توانید اطلاعات مفیدی راجع به لینک سازی به دست بیاورید) زمان‌هایی بود که ما سایت را در دایرکتوری‌های مختلفی ثبت می‌کردیم و این لینک ها خیلی کمک می‌کردند که سایت ما به سرعت بالا بیاید اما بعدها الگوریتم‌های گوگل تغییر کرد و دایرکتوری‌ها اهمیت سابق را از دست دادند. بک لینک‌هایی که از سایت‌های مختلف می‌گیرید هم بسیار مهم اند. اما بک لینک‌هایی که از سایت‌هایی مرتبط با محتوای خودتان دریافت می‌کنید خیلی خیلی دارای ارزش هستند. یکی از دغدغه‌ها اینست که چگونه از این سایت‌ها می‌توان لینک گرفت؟

  • دادن ریپورتاژ آگهی به اینگونه سایت‌ها: این روش هم دارای هزینه هستند و هم زمانبرند؛ زیرا باید با آن‌ سایت‌ها تعامل داشته باشید.
  • درج لینک در سایت‌ها اما با صرف هزینه: به گونه‌ای خرید لینک است منتهی لینک‌ها درون محتوا قرار می‌گیرد، در صورتی که در این روش اگر تعداد بک لینک‌ها از حدی بیشتر شود ممکن است گوگل سایت شما را پنالتی کند.
حتما بخوانید علاقه گوگل به محتوای جدید در سایت ها
بهترین روش سئو به تجربه آویناوب‌
SEO-Marketing-Silver-Plan.jpg


برای گرفتن بک لینک‌های معتبر و با کیفیت چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ تولید محتوای با کیفیت یکی از مهم‌ترین کارها می‌باشد که تقریباً همه از آن اطلاع دارند. ولی یکی دیگر از استراتژی‌های سئو اینست که از محتوای کپی چگونه برای گرفتن بک لینک استفاده کنیم؟

گام اول: به سایت google alert رفته، یک سری کلمات کلیدی و عبارات را به سایت داده و بگویید هرگاه محتوایی در رابطه با این کلمات کلیدی در اینترنت منتشر شد مرا با خبر کن.

گام دوم: سرچ کردن کلمات کلیدی و یافتن رقبا می‌باشد، سپس محتوای سایت رقبا را بررسی نمایید. درون سرویس‌های بلاگ نظیر پرشین بلاگ، بلاگفا و غیره … وبلاگ ایجاد ‌کنید بعد محتوای سایت رقبا را در آن‌جا کپی می‌کنید. مزیت این روش اینست که کانتنت‌ها content از منبع‌های مختلفی وارد می‌شود و هیچ گونه هزینه ای برای آن وبلاگ‌ها هم پرداخت نمی‌کنیم و در صورتی که پنالت شود سایت اصلی ما نیست.
بعد از کپی کردن محتوا درون وبلاگ‌ها برای اخلاقی بودن این کپی ابتدا منبع آن محتوا را درج می‌کنیم تا در اینصورت اگر گوگل محتوا را بررسی کرد متوجه شود که سورس اصلی آن کدام سایت بوده و بدین ترتیب وبلاگ ما را پنالتی نکند. درون متن محتوا تعدادی کلمات کلیدی را که مد نظرمان است را پیدا کرده، حدوداً سه تا پنج تا، این کلمات را لینک نمایید اما همه این کلمات را به سایت اصلی خود لینک ندهید.
یکی از این کلمات را به سایتی هم حوزه کار خود که رقیب قوی‌تر می‌باشد، لینک دهید. این کار هیچ تأثیری در سایت رقیب ندارد اما به گوگل می‌گوید که از بک لینک‌های اسپم نمی‌باشد. عبارت دوم را به یک سایت معتبر خارجی در ویکی پدیا لینک دهید، سایتی انگلیسی زبان اما در حوزه کاری خود. عبارت سوم را به محتوای ارگانیکی که در سایت خود منتشر کرده‌اید و این عبارت را درون خود داشته و در زمینه این موضوع است لینک دهید. عبارت‌های بعدی را به تیپ‌هایی از لینکای اولی که در بالا گفتیم، لینک می‌دهیم.

حتما بخوانید ۶ دلیل برای افت ناگهانی رتبه گوگل!
مهم!
هر روز این کار را تکرار کنید. مزیت این کار اینست که درون این وبلاگ‌ها و در لابلای مطالب محتوایشان علاوه بر اکسترنال لینک external link لینکایی هم مربوط به سایتتان تولید می‌شود. حال اینکه سایت‌های گفته شده برای لینک دادن را از کجا پیدا کنیم به تجربه و تخصص ما مربوط می‌شود.
برای آنالیز وو رتبه دهی رقبا نیز از رتبه ی الکسا alexa استفاده نکنید زیرا رتبه معتبری نیست. رقبا را با توجه به وزن رقابتی آن‌ها در کیورد و کلمات کلیدی بسنجید.

سخن آخر
این روش که در رابطه با سئو گفتیم کاملاْ بکر است که همه سئو کاران آن را نمی‌گویند اما تیم آویناوب بر اساس حسن انجام کار بخشی از آن را برای شما کاربران و سئوکاران عزیز شرح داد. امیدواریم که از این نکته به خوبی استفاده نموده و موفق شوید. همچنین از کاربرانی که از این روش استفاده کردند هم تقاضای نظر دهی داریم که چقدر در موفقیتشان این نکته سهم داشته است.
 
Last edited:
بالا