برگزیده های پرشین تولز

نگاهی به سامسونگ گلکسی نوت پرو

emperaator

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 فوریه 2015
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
4
تبلت گلکسی نوت پرو ۱۲.۲ اینچی در واقع یک تبلت با افزایش اندازه‌‌ همان تبلت گلکسی نوت ۱۰.۱ اینچی است. این تبلت از صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی WQXGA با فناوری Crystal Clear و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و با پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen و کلیه امکانات و سرویس‌های آن است.برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
با استفاده از قابلیت Quad view می‌توانید صفحه نمایش خود را به چهار پنجره تقسیم کنید و روی هر کدام از این پنجره‌ها یک اپلیکیشن خاص را اجرا کرده و سپس با استفاده از قلم هوشمند S Pen محتوا را از یک پنجره به پنجره دیگر منتقل کنید. این امکان و توان را پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۰ و یا پردازنده Exynos 5 Octa فراهم خواهند کرد. این تبلت به اندروید ۴. ۴ کیت‌کت مجهز بوده و ۳ گیگابایت رم دارد.
قلم هوشمند سامسونگ در گلکسی نوت پرو ۱۲.۲ اینچی از قابلیت‌هایی مانند Action Memo، Scrapbook، Screen Write و S Finder برخوردار است.
Pen Window یکی از قابلیت‌ های جالب این تبلت‌ هاست که کاربر با استفاده از آن می‌تواند یک پنجره با اندازه دلخواه را روی نمایشگر ترسیم کرده و بلافاصله یکی از اپلیکیشن‌ های مورد نظر خود مانند ماشین حساب را درون این پنجره انداخته و آن را اجرا و استفاده کند.
سامسونگ در این تبلت به فکر تماس مستقیم شما با رایانه‌اتان نیز بوده و قابلیت RemotPc را به این تبلت افزوده است که به شما این امکان را می‌ دهد که از گلکسی نوت پرو ۱۲.۲ اینچی خود، رایانه خود را کنترل کنید. در هنگام استفاده از این قابلیت صفحه کلید Universal BT و موشواره S Action به یاری شما خواهند آمد.
سایر امکانات و ابزارهای جانبی این تبلت شامل LAN hub، Book Covers و همچنین Cisco WebEx Meetings و Samsung e-Meetings برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ ها است. سامسونگ هچنین هدیه‌ای نرم‌افزاری به ارزش تقریبی ۷۰۰ دلار برای خریداران این تبلت در نظر گرفته است که شامل هزینه عضویت در اپلیکیشن‌ هایی نظیر Sketchbook Pro، دراپ‌باکس، Bitcasa، Hancom Office، اورنوت و سایر اپلیکیشن‌ها و برخی وب‌سایت‌های خبری است.
سخت‌افزار گلکسی نوت پرو ۱۲.۲ اینچی تقریبا‌‌ همان چیزی است که انتظار می‌رفت. پشتیبانی از شبکه‌ ۳G برای مدل مجهز به پردازنده Exynos و پشتبانی از شبکه Cat. 4 LTE برای مدل مجهز به پردازنده اسنپ دراگون در نظر گرفته شده است.
دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p و فیلمبرداری ۶۰ فریم بر ثانیه (۳۰ فریم بر ثانیه برای مدل‌های مجهز به پردازنده Exynos) و باطری بزرگ‌تر ۹۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت از جمله مشخصات فنی این تبلت است. این تبلت در دو مدل با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و یا ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد اما در هر صورت درگاه کارت حافظه میکرو اس دی برای افزایش این ظرفیت به کمک شما خواهد آمد.
 
بالا