برگزیده های پرشین تولز

blue.s5

Registered User
تاریخ عضویت
19 می 2014
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
21
سن
36
بررسی گوشی موبایل هوآوی G8 Dual
مقاله ای که پیش روی شما قرار گرفته است مربوط به گوشی موبایل هوآوی G8 است. اگرچه نام این گوشی نسبت به دیگر تولیدات این کمپانی خیلی معروف نیست اما پس از خواندن مشخصات آن شاید باعث جلب توجه شما و ایجاد دیدی متفاوت در ذهنتان در مورد خرید این گوشی شود.

پس همراه ما باشید و اطلاعات خود را در این زمینه به روز کنید.

بدنه ای تمام فلزی و به طور دقیق تر ساخته شده از 90 درصد فلز با وزنی تنها 167 گرم است که با این وجود در رده ی گوشی هایی با وزن کم قرار می گیرد.

گوشی موبایل دوسیم کارت هوآوی G8 درسه رنگ‌ سفید، مشکی و طلایی ساخته شده است.

نکته ای لازم است در ابندا به آن اشاره کنیم، وجود حسگر اثر انگشت است که باعث ایجاد جایگاه خاصی در بازار خرید و فروش گوشی موبایل است.

به غیر از حسگر اثر انگشت که در پشت گوشی و در پایین دوربین قرار دارد، می توان به حسگر شتاب سنج ، حسگر مجاورت و قطب نما نیز اشاره کرد.

این گوشی هواوی از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS LCD با تراکم پیکسلی 401ppi و رزولوشن 1080x1920 پیکسل و یا همان Full HD استفاده می کند.

انچه که در مورد این نمایشگر باعث جلب توجه می شود،صفحه نمایشی تقریبا بی حاشیه و تصویری به اندازه تمام صفحه است.

نکته ای که در مورد صفحه نمایش این گوشی لازم است بدانیم، خمیدگی کمی است که ساخت آن ایجاد شده است، این امکان همان طور که خود هواوی به آن اشاره کرده است باعث محافظت بیشتر در برابر خط و خش و همچنین تایپ سریعتر می شود. این زاویه به اندازه ی 2.5D گزارش شده است. همین خمیدگی نسبتا کم باعث تفاوت ظاهری و زیبایی هرچه بیشتر این گوشی شده است.

و اما قسمت اصلی و قلب تپنده این گوشی هوشمند هواوی را، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ ، ۳ گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل داده اند. اگرچه مدل دیگری با 2 گیگابایت رم و با 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز توسط این شرکت معرفی شده است. هر کدام را که انتخاب کنید، در هر مدل امکان افزایش فضای ذخیره سازی از طریق کارت های حافظه جانبی، فضای ذخیره سازی را تا ۶۴ گیگابایت وجود دارد.

همانطور که گفته شد،هوآوی از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده نموده و در این چیپست، یک پردازنده گرافیکی Adreno 405 نیز وجود دارد.

با نگاهی به دوربین ها متوجه حضور دو سنسور 13 مگاپیکسلی با دوفلش LED و وب کم 5 مگاپیکسلی خواهیم شد. این دو فلش با نور سفید و زرد باعث ایجاد بهترین کیفیت تصویر با نوری بسیار طبیعی می شود.

از قابلیت های دوربین می توان به قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه، تشخیص چهره و لبخند، عکاسی پانوراما و HDR اشاره کرد. لنز دوربینهم از نوع Sapphire Lens و یا همان یاقوت کبود ساخته شده است.

از دیگر ویژگی برجسته این گوشی می توان به وجود اسپیکر با شش سوراخ در پایین گوشی برای ایجاد صدای بلندترو واضح تر برای دستیابی به بهترین تجربه صدای واقعی، اشاره کرد.

باتری این دستگاه که در واقع تامین کننده انرژی لازم برای کار را فراهم می کند، دارای حجم ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی از نوع لیتیوم یونی است که می تواند 5 ساعت مکالمه و همچنین 300 ساعت در حالت

استند بای باشد.

دو سیم کارت همزمان فعال و پشتیبانی از شبکه 3 جی و 4 جی از ویژگی های مهم این گوشی موبایل هوشمند است.

سیستم عامل نصب شده، اندروید ۵.۱ با قابلیت ارتقا به نسخه 6 و همراه با رابط کاربری اختصاصی هوآوی با نام Emotion نسخه 3.1 است.


منبع : نگاه ما درباره گوشی جی 8 هوآوی
 
بالا