برگزیده های پرشین تولز

نیازمند چند بازار یاب با پورسانت عالی ! + حقوق ثابت

Mr.Pouria

Registered User
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2014
نوشته‌ها
234
لایک‌ها
86
سن
29
محل سکونت
تهران
با عرض سلام و تبریک پیشاپیش سال جدید 1396
بدون مقدمه چینی خاصی به سر اصل موضوع میرویم ! به تازگی سیستم همکاری در فروش را به سیاست فروش جدید راه اندازی کردیم ...
19764148957917422863_hands.png

در این روش فقط کافیست شما در سایت شرکت ما عضو شوید و حساب خود را به عنوان بازار یاب فعال نمایید ، سپس با اشتراک گذاری لینک ما در شبکه های اجتماعی و یا مکاتبه مستقیم با مدیران سایت ها آن هارا برای خرید هاستینگ مورد نیاز خود از ما تشویق نمایید !

شما میتوانید 2 نوع پورسانت از ما دریافت کنید !

روش اول : در این روش در ازای هر خرید 70 درصد از وجه دریافتی به صورت خودکار در حساب شما منظور میگردد و در هر زمان میتوانید نصبت به برداشت آن اقدام نمایید .

یک مثال ساده : اگر شما ماهانه فقط و فقط 100 مشتری به ما معرفی کنید درامد شما 700 هزار تومان میباشد ! و در سریع ترین زمان ممکن به حساب شما واریز میگردد ...

روش دوم : این روش همانند روش اول میباشد با این تفاوت که سود شما به 30 درصد کاهش پیدا میکند ! اما نکته جالب آن این میباشد که در این روش شما پورسانت خود را به صورت ثابت دریافت میکنید !!
برای مثال اگر هر ماه 100 مشتری به ما معرفی کنید در ماه اول 300 هزار تومان درامد دارید و ماه بعد به ازای معرفی 100 نفر دیگر درامد شما به 600 هزار تومان و در ماه سوم در ازای 100 نفر دیگر به 900 هزار تومان و در صورتی که بتوانید در 1 سال 1000 مشتری به ما معرفی کنید درامد ثابت ماهانه 3 میلیون تومان به شما پرداخت میگردد ! حتی اگر دیگر فعالیتی نداشته باشید ! ( هر کجای کار شما دست از فعالیت بکشید پورسانت شما به صورت مادامالعمر واریز میگردد ... )

پس هم اکنون شروع کنید !

آدرس سایت جهت عضویت : https://my.somait.ir
بعد از عضویت از داخل پنل خود بخش بازار یابی را فعال نمایید ...

در صورت هر گونه سوال در تلگرام در خدمت شما عزیزان میباشیم : https://t.me/SomaIT
 

Getcha

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
647
لایک‌ها
261
اعداد رو جوری نوشتی هرکی ندونه فکر می کنه چقدر راحت بریم 100 تا مشتری ماهانه بیاریم .

عمو جون مثل اینکه اصلا تو کار بزار یابی نیستی ! یا داری بچه خر می کنی.
 

Mr.Pouria

Registered User
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2014
نوشته‌ها
234
لایک‌ها
86
سن
29
محل سکونت
تهران
اعداد رو جوری نوشتی هرکی ندونه فکر می کنه چقدر راحت بریم 100 تا مشتری ماهانه بیاریم .

عمو جون مثل اینکه اصلا تو کار بزار یابی نیستی ! یا داری بچه خر می کنی.

لطفا از ادبیاتی که در منزل برای صحبت کردن با خانواده خود بکار میگیرید در این تاپیک استفاده نفرمایید زیرا اینجا یک انجمن عمومی میباشد و برای نمایش ادب و فرهنگ خانواده شما نیست . ( پیشنهاد میکنم همانند سایر اقشار که مانند شما دارای ضعف فرهنگی هستن به پیج های فیسبوک ، تویتر و ... مراجعه کنید تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرید )

درباره تعداد افراد بازار یابی هم اگه شخصی یک وب سایت فعال داشته باشه میتونه به راحتی بیش از 100 یوزر ماهانه معرفی بکنه ...
هم اکنون چندین سایت فعال هستن که فقط با قرار دادن بنر در زیر پست های خود و تشویق یوزر جهت خرید از ما درامد قابل توجهی دارن ...
 
بالا