برگزیده های پرشین تولز

نیاز به انواع درب اتوماتیک در فضاهای گوناگون

hamisheee

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2017
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
35
در فضای گوناگون بر اساس فضای باشو و میزان فضای در دسترس برای نصب درب اتوماتیک شیشه ای و نیز فضا و مکان نصب این درب انواع متنوعی از دربها مناسب برای نصب می باشند.
تنوع در شکل ظاهری دربهای اتوماتیک تفاوب کاربرد این دربهارا سبب گشته است.
انتخاب نوع متناسب با فضا در استفاده هرچه بیشتر و بهتر این محصول تاثیر گذار می باشد.

انتخاب انواع متنوع درب شیشه‌ای اتوماتیک:

انتخاب درب شیشه‌ای اتوماتیک بر اساس فضا و نیازسنجی از سوی مشتریان صورت می‌گیرد البته کارشناسان و مشاوران کارآزموده و باتجربه ما شمارا در انتخاب مناسب‌ترین نوع درب شیشه‌ای اتوماتیک مناسب فضا و نیاز شما یاری می‌کنند.


درب شیشه‌ای اتوماتیک کشویی:
متداول‌ترین نوع درب اتوماتیک که بیشترین طرفدار را دارا می‌باشد و جزو درب‌های خطی به‌حساب می‌آید درب اسلایدینگ یا کشویی می‌باشد که از طریق حسگری که در بالای درب نصب می‌شود ورود و خروج افراد را به‌صورت اتوماتیک کنترل می‌کند. درب‌های این محصول در زمان باز شدن به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شود.


Automatic%20telescopic1.jpg



درب شیشه‌ای اتوماتیک تلسکوپی:
این محصول که به آن درب تلسکوپی یا مرحله‌ای نیز میگویند برای باز و بسته شدن خود از این حرکت الهام گرفته است و درب‌های آن بر روی‌هم قرار می‌گیرند.
بزرگ‌ترین مزیت درب شیشه‌ای تلسکوپی را می‌توان این موضوع قلمداد کرد که به دلیل سبک طراحی بیشترین فضای بازشو درب را در اختیار شما قرار می‌دهد.
البته میزان باز شدن درب‌ها نیز در این مدل قابل‌کنترل است.


automatic%20doorswing00.jpg




درب شیشه‌ای اتوماتیک سوئینگ:
درب اتوماتیک سوئینگ یا لولایی ظاهری شبیه به درب‌های لولایی شیشه سکوریت دارد اما این نوع درب نیز مانند تمامی انواع مشابه خود به‌صورت اتوماتیک و با برق‌کار می‌کند، دارای حسگر الکترونیکی برای کنترل عبور و مرور می‌باشد و دارای قفل الکترومکانیکال و مرکز کنترل می‌باشد.
این نوع درب در دو نوع دولنگه و تک لنگه ارائه می‌شود و بر روی هر لنگه از درب‌ها یک بازوی الکترومکانیکال نصب می‌گردد.
نصب این نوع درب شیشه‌ای برای فضاهایی که دهانه آن عرض بسیار کمی دارد و امکان نصب درب اتوماتیک دیگری در آن فضا وجود ندارد بسیار کارآمد است.
درب سوئینگ به صورت‌های، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و به‌صورت power assist(مصرف انرژی کم) ارائه می‌شود.

Automaticdoorfolding3.jpg



قیمت درب شیشه‌ای اتوماتیک:
این‌یک موضوع موجه است که هزینه تمام‌شده برای انواع درب اتوماتیک متغیر باشد، اما باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشید که ممکن است یک نوع مشخص از درب اتوماتیک نیز در مصارف گوناگون و در حالت سفارشی‌شده قیمت متفاوتی را داشته باشد.
به‌عنوان‌مثال شیشه جز اصلی ساختار درب اتوماتیک است بر اساس ابعاد، میزان متراژ شیشه مورداستفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی، قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است، بر اساس افزایش قدرت موتور هزینه نهایی شما افزایش میابد.
ایجادطرح سندبلاست بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل شودو رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به‌نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای تأثیرگذار هستند.
 
بالا