برگزیده های پرشین تولز

هافبك باشگاه ليبورنو به دليل حمله قلبي در ديدار مقابل پسكارا، جان باخت

navid_ati

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2010
نوشته‌ها
8,700
لایک‌ها
1,515
محل سکونت
KARAJ ™
لیگ سری B فوتبال ایتالیا و فوتبال ایتالیا و اروپا و دنیا زیر سایه اتفاقی قرار گرفت که در رقابت‌های لیگ سریB این کشور افتاد. بازی لیوورنو در خانه پسکارا که با دو گل دقایق ۴ و ۱۱ بازیکن مه‌مان با برتری لیوورنو در جریان بود در دقیقه ۳۱ به دلیل به زمین افتادن پیر مارینو موروسینی هافبک ۲۵ ساله لیوورنو متوقف شد. پزشکان بلافاصله بالای سر موروسینی آمدند اما او به دلیل ایست کامل قلبی جان خود را از دست داده بود.

download.php


این بازی نیمه‌کاره ماند و فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد بازی‌های هفته آینده این لیگ هم برگزار نخواهد شد. فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل این اتفاق بازی‌های هفته سی و سوم لیگ سری A را هم که قرار بود دیشب و امشب برگزار شود لغو کرد.
download.php


۲۲ تیم در سری B ایتالیا بازی می‌کنند. ورونا با ۶۶ امتیاز در صدر جدول است و لیوورنو با ۳۸ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.


download.php
 

mohebali

Registered User
تاریخ عضویت
16 فوریه 2010
نوشته‌ها
9,476
لایک‌ها
6,494
محل سکونت
طیــــران
خیلی خبر بدی بود. توی اخبار شبکه 3 هم نشون داد ! فکر کن بازیکنی که رفیقشه چی کشیده اون لحظه
 

navid_ati

Registered User
تاریخ عضویت
2 ژانویه 2010
نوشته‌ها
8,700
لایک‌ها
1,515
محل سکونت
KARAJ ™
واقعا تکان دهنده بود..!

_____________________________________________

از دوستان کسی کلیپ این واقعه رو داره میتونه اینجا قرارش بده..
 

al7one

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2010
نوشته‌ها
279
لایک‌ها
541
خیلی حالم گرفته شد..:(.
ویدئوش خیــلی ناراحت کننده بود..:(.


به گزارش گل به نقل از میلانیستا به گفته دکتر دی بلازی او بیش از این که به بیمارستان برسد، فوت کرده بود. پزشکان همچنین علت رفتن به حالت اغما را حمله قلبی تشخیص دادند. در این دیدار تیم میهمان لیورنو از میزبان خود پسکار با ننیجه 2-0 پیش بود که این اتفاق برای موروسینی افتاد و در طول چند مرحله تعادل خود را از دست داد و نهایتا بر زمین خوابید. پزشکان بیمارستان پسکارا که در کنار زمین مسابقه مستقر بودند، بسیار تلاش کردند که او را به هوش بیاورند و به سرعت او را به بیمارستان محلی منتقل کردند اما متاسفانه موروسینی قبل از این که به بیمارستان برسد فوت کرده بود. جیانکارلو آباته، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، بلافاصله تصمیم خود مبنی بر منتفی کردن کلیه دیدار های سری آ و سری بی را اعلام کرد..
در همین رابطه دانیه له سباتیانی مالک لیورنو اعلام کرد:در خبر تکمیلی پزشکان اعلام کردند که موروسینی 3 بار متوالی دجار حمله قبلی شد، پزشکان معتقدند دیر رسیدن عوامل آمبولانس مستقر در ورشگاه ممکن است در مرگ وی تاثیرگذار بوده باشد. نمیتوانم هیچ سخنی بر زبان بیاورم، مرگ در این شرایط سنی و آن هم در زمین مسابقه غیر قابل هضم است..
مطابق گفته های شاهدان عینی یک اتومبیل پلیس پارک شده، مانع از حرکت آمبولانس به سمت موروسینی بود و باعث تاخیر 6 دقیقه ای برای رسیدن به وی شد..
موروسینی 25 ساله عضو سابق تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا نیر بود، او محصول آکادمی آتالانتا بود و مالکیت فعلی او از آن ادنیزه بود و به طور قرضی در لیورنو در سری بی حضور داشت. به همین متاسبت تمام دیدار های هفته جاری کالچو با یک دقیقه سکوت قبل از شروع دیدار همراه خواهد بود. موروسینی زندگی بسیار دشواری را سپری میکرد، او در سن 15 سالگی و در سال 2001 مادر خود را از دست داده بود و دو سال بعد از آن واقعه نیز پدر خود را از دست داده بود..
 
Last edited:

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,743
لایک‌ها
16,665
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
May god bless him
 

naderfar

Registered User
تاریخ عضویت
8 جولای 2011
نوشته‌ها
528
لایک‌ها
134
محل سکونت
Tehran
لینک فیلمشو اگه دارید بزارید
 
بالا