برگزیده های پرشین تولز

seobartar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2015
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
4
سن
46
محل سکونت
تهران
هتل آوانتگارد استانبول یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های استانبول برای اقامت گردشگران و مسافران با تور استانبول است!
هتل آوانتگارد استانبول یکی از هتل های استانبول است که بیشتر گردشگرانی که به استانبول سفر کرده اند به عنوان یک مکان اقامت بسیار عالی با امکانات رفاهی بالا ازآن یاد میکنند.

استانبول از شهرهای توریستی و منتخب گردشگران است و برای همین منظور هتل ها و رستوران های زیادی برای راحتی گردشگران در این شهر بنا شده است که میتوان بر اساس محل مورد نظر و میزان بودجه هتل مناسب انتخاب کرد .

Vantgard%20Hotel%20Istanbul.jpg


هتل یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های استانبول است که امکانات رفاهی آن بسیار رضایت بخش و بالا می باشد از امکانات این هتل 4ستاره می توان به استخرهای سرپوشیده ,اینترنت ,سیستم های تهویه هوای مطبوع ,مینی بار ,رستوران و کافه می باشد .

موقعیت مکانی هتل آوانتگارد؟
موقیعت مکانی هتل آوانتگارد این هتل را به هتلی مورد توجه گردشگران و مسافران تبدیل کرده است فاصله کوتاه هتل با ایستگاه مترو و قرار گرفتن آن در اصلی ترین بخش تجاری استانبول از بارزترین نکاتی است که در انتخاب آن موثر می باشند .

البته هتل ها و مکان هایی که برای اقامت در نظر گرفته می شود بر روی قیمت تور استانبول تاثیر بسزایی دارند .

برای بهره مند شدن از سفری جذاب و دلچسب به استانبول یا هر مقصدی که مورد نظرتان است بهتراست از قبل نسبت به رزرو و یافتن یک هتل یا مکان مناسب برای اقامتتان اقدام نمایید به ویژه اگر قصد سفر با تورهای مسافرتی دارید حتما از کیفیت مکانی که برای اقامتتان در نظر گرفته شده اطلاعات لازم را کسب کنید .

با مراجعه به سایت تورزپرس میتوانید از تمامی اطلاعات لازم درباره تمامی مکان های گردشگری و هم چنین آخرین نرخ قیمت تمامی تورهای مسافرتی وتمامی هتل ها مطلع شده و متناسب با سلیقه و بودجه مورد نظرتان تور دلخواه خود را انتخاب کنید.
 
بالا