برگزیده های پرشین تولز

kishnets

Registered User
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
595
لایک‌ها
1
سن
28
محل سکونت
کیش
هتل ترنج کیش
مجتمع گردشگری و هتل 5 ستاره ترنج، هتلی لوکس با موقعیتی عالی برای همه کسانی است که دوستدار اقامت در یک اکو سیستم طبیعی و منطقه ای بکر هستند. در کنار سواحل خلیج فارس در شمال غربی کیش نظاره گر هتلی زیبا هستید که بی شک لحظات بی بدیلی را برای شما رقم می زند. شما اینجا میهمان طبیعت هستید. هتل ترنج در2 فاز و با موقعیت فوق العاده ساخته شده است؛ فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی می باشد.
با انتخاب اقامت در سوئیت های هتل ترنج، دریا را زیر پای خود خواهید داشت سوئیت های زیبای هتل با کف شیشه ای شما را به دیدن زیبایی های کف دریا دعوت می کند. این سوئیت ها دارای بالکن اختصاصی هستند و در متراژ های متفاوت و امکانات مناسب و مجهز پذیرای شما می باشند. سوئیت ها توسط اسکله چوبی به هم وصل شده اند که از بالا (چیدمان نهایی) تصویر بته جقه را بر پهنای خلیج فارس حک کرده اند. که همین زیبایی منحصر به فرد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را جلب کرده است.
با هر سلیقه و ذائقه ای که باشید رستوران های هتل ترنج میزبان شماست. در رستوران ساحلی انواع غذا های کبابی و در رستوران بزرگ خورشید غذا های سنتی ایرانی را نوش جان کنید. رستوران تاج نیز با قرار گیری بر روی آب و چشم اندازی زیبا لذت صرف صبحانه را صد چندان می کند.
از اینجا با صرف زمانی کوتاه به تماشای کشتی یونانی و کلبه هور بروید. برای رسیدن به مرکز جزیره نیز فاصله 15 دقیقه ای خواهید داشت. به دلیل موقعیت منحصر به فرد و استثنایی هتل مناظر زیبایی از غروب خورشید، تصاویر زیبای دریا، امواج، و مرجان ها را تجربه خواهید کرد. با تور کیش به هتل ترنج بروید تا تجربه ای بی نظیر را در خاطرات سفر به کیش ثبت کنید.
دلایل انتخاب هتل ترنج :
هتل دریایی ترنج دارای سوئیت هایی مجهز است که با قرار گیری به روی دریا و برخورداری از امکانات ویژه پذیرای مهمانان است. همچنین تنوع در تعداد رستوران ها و چشم انداز زیبا از دلائل انتخاب این هتل است.
آدرس هتل: استان هرمزگان ، جزیره کیش ، ابتدای جاده جهان ، بین میدان جاسک و کلبه هور
تلفن راهنمای رزرو هتل: 09125238054, 02144151435 , 02144155228 , 07644422609 , 07644420236
تور کیش تابستان 95 | تور کیش مرداد 95

هتل ترنج کیش


اتاق هتل ترنج کیش


اتاق هتل ترنج کیش


رستوران هتل ترنج کیش


لابی هتل ترنج کیش
 
بالا