برگزیده های پرشین تولز

russianet

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2016
نوشته‌ها
370
لایک‌ها
2
سن
29
محل سکونت
روسیه
هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه
هتل 5 ستاره رنسانس مونارچ مسکو در شمال شهر مسکو و به فاصله 10 دقیقه پیاده از ایستگاه مترو و استادیوم دینامو قرار گرفته است. این هتل مکانی مناسب برای سفرهای انفرادی و گروهی تور روسیه است. هتل رنسانس مونارچ مسکو برنامه های تفریحی مختلفی را به مهمانان تور روسیه پیشنهاد می کند که طی آن با فرهنگ، جشن ها و فستیوال ها آشنا شده و شانس تجربه آنها را پیدا کنند. پس اقامت در هتل رنسانس مونارچ را در تور روسیه از دست ندهید .

میدان اسب دوانی مرکزی مسکو در فاصله 11 دقیقه، مگا اسپورت 26 دقیقه پیاده از هتل قرار گرفته اند. هتل دارای شاتل رایگان برای ایستگاه مترو Okhotnyryad می باشد. هتل رنسانس مونارچ مسکو از ایستگاه قطار Belorussky 2 کیلومتر فاصله داشته و فرودگاه بین المللی Shremetyevo در زمدت زمان 35 دقیقه با قطار سریع السیر از این ایستگاه در دسترس مسافران تور روسیهاست.

امکانات هتل رنسانس مونارچ مسکو :

366 اتاق, تراس, مرکز تناسب اندام, سولاریوم, مرکز سلامت و اسپا, ماساژ, حمام ترکی, استخر سرپوشیده, رستوران, بار, wifiرایگان در تمامی فضاهای هتل, پارکینگ خصوصی ( بدون نیاز به رزرو و با پرداخت هزینه ), امکان همراه داشتن حیوانات خانگی در صورت درخواست ( رایگان ), پذیرش 24 ساعته, خدمات ارزی, دستگاه ATM , خدمات خشکشویی و لباسشویی, امکانات لازم جهت برگزاری ملاقات ها, فروشگاه سوغات, اتاقهای مخصوص افراد غیر سیگاری, صندوق امانات, امکانات مخصوص افراد ناتوان, سیستم گرمایشی, سیستم تهویه مطبوع, ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاهای هتل, خدمات گردشگری تور روسیه و...
تور روسیه تابستان 95
تمامی اتاقهای هتل رنسانس مونارچ مسکو که در 15 طبقه واقع شده اند با طراحی مدرن خود ، دارای امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون LCD 32 اینچ با کانالهای ماهواره، حمام با دوش دیواری و دوش بارانی و ... برای مهمانان تور روسیهمی باشند.

رستوران Mosaic هتل ارائه دهنده بوفه صبحانه و طیف وسیعی از غذاهای اروپایی و آسیایی جهت نهار و شام برای تمامی گردشگران و مهمانان تور روسیه می باشد. رستوران Premier هتل با غذاهای اروپایی تازه گزینه مناسبی برای مناسبت های خاص در وعده شام می باشد. انواع سوشی ها ، سالادها و غذاهای سبک نیز در لابی بار و سالن Allegro هتل به صورت شبانه روزی برای تمامی مهمانان تور روسیه سرو می گردد .

مرکز سلامت و اسپای هتل نیز انواع خدمات درمانی از قبیل اسکراب بدن، اسکراب صورت، ماساژ و ... را برای تمامی گردشگران و مسافران تور روسیه ارائه می دهد. خدمات ماساژ در اتاق نیز انجام می شود.

آدرس : بلوار لنینگرادسکی 31 ، بگووی ، مسکو ، روسیه

تلفن : 0074959950009

آژانس رویای چهار فصل برای شما مسافران تور روسیه سفر خوشی را آرزومند است. با تور روسیه همراه شوید و با اقامت در این هتل لوکس سفر خوشی را تجربه کنید.
تور روسیه پاییز 95


هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



اتاق هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



رستوران هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



رستوران روباز هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



کافی شاپ هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



بار هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



لابی هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



ورودی هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



سالن کنفرانس هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



سالن همایش هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



استخر هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



مجموعه ورزشی هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه



سرویس بهداشتی هتل رنسانس مونارچ مسکو روسیه
 
بالا