برگزیده های پرشین تولز

هتل لارس پارک استانبول

vafa4321

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2015
نوشته‌ها
644
لایک‌ها
6
سن
38
هتل لارس پارک استانبول
هتل 4 ستاره لارس پارک (Lares Park) در 100 متری میدان تکسیم واقع شده و در سال 2015 به طور کامل مورد نوسازی قرار گرفته است. این هتل 164 اتاق دارد که اتاق های شیک و نورگیر آن با وسایل مدرن چیدمان شده اند و دارای امکانات حمام، تلویزیون، ماهواره و ... هستند.

در رستوران تورکواز، صبحانه بوفه و غذاهای بین المللی و ترکی سرو می شود. این هتل خدمات گردشگری دارد که در آن خدمات بلیط و اطلاعاتی درباره جاذبه های توریستی اطراف ارائه می شود.

خیابان معروف استقلال در 100 متری هتل است که مسافران تور استانبول پاییز 95 می توانند در آنجا به گشت و گذار بپردازند. کاخ دولما باغچه در 1/5 کیلومتری و مرکز کنوانسیون لطفی و مرکز کنگره استانبول در 1 کیلومتری هتل است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 19 کیلومتر می باشد

آدرس: Topcu Cad. No: 19 Taksim Talimhane , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لارس پارک استانبول
استخر سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، باشگاه، سونا، رستوران، کافه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات بلیط، خدمات گردشگری، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از چمدان، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، سیستم تهویه، کرایه اتومبیل، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه.







هتل لارس پارک استانبول



رستوران هتل لارس پارک استانبول



اتاق هتل لارس پارک استانبول
 
بالا