برگزیده های پرشین تولز

هتل لایت هاوس الد هوس تفلیس گرجستان

گرجستان

Registered User
تاریخ عضویت
20 نوامبر 2017
نوشته‌ها
186
لایک‌ها
1
سن
38
هتل لایت هاوس الد هوس تفلیس گرجستان
هتل 3 ستاره Light-House-Old-City هتلی است ساده با قیمت بسیار مناسب در قلب شهر تفلیس که فاصله آن تاکلیسا جامع تثلیث تنها 3 دقیقه پیاده روی می باشد. این هتل در مجموع 15 اتاق دارد و با نرخ های قابل قبولش در میان هتل های اقتصادی شهر تفلیس جای دارد . اتاق‌های این هتل کلاسیک، نسبتا بزرگ هستند و هم فضایی برای تخت‌خواب و هم فضایی با تعدادی مبل برای نشستن دارند. یک طرف اتاق کلا در و پنجره‌های شیشه‌ای است. با وجود این پنجره‌ها و نمای بی‌نظیرشان رو به شهر زیبای تفلیس، اتاق فوق‌العاده دلباز شده‌ است.



امکانات اتاق های هتل شامل : اتو و میز اتو ،تلفن مستقیم ،میز تحریر ،حمام ،تخت اضافه ،پرده/تاریک کننده، کاناپه تخت خواب شو ، بالکن ،آشپزخانه،تلویزیون ، سیستم تهویه ، روم سرویس ، یخچال



امکانات هتل شامل : ماساژ ، تراس، کرایه دوچرخه، اسکی ، خشکشویی ، خدمات برگزاری جلسات و ضیافت‌ها ، اتاق مخصوص تازه‌عروس ، صرافی و خودپرداز ، کرایه خودرو ، پارکینگ رایگان ، فروشگاه‌های داخلی ، خدمات گردشگری ، خدمات نگهداری از کودک ، چای در لابی کافی شاپ اتاق کار با کامپیوتر روزنامه در لابی، بوفه شومینه در لابی، چایخانه سنتی،قهوه خانه سنتی

رستوران هتل لایت هاوس الد هوس : رستوران هتل محلی است برای سرو انواع غذاهای لذیذ گرجی ، البته صبحانه هم به صورت سلف در این محل به میهمانان تور گرجستان داده می شود.



موقعیت چغرافیایی هتل :هتل لایت هاوس اولد سیتی با فاصله 3 دقیقه پیاده روی تا کلیسای جامع Holy Trinity قرار گرفته است. ایستگاه متروی آولاباری 500 متر از این هتل فاصله دارد و فاصله فرودگاه بین المللی تفلیس تا آن 17 کیلومتر می باشد.

 
بالا