برگزیده های پرشین تولز

russianet

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2016
نوشته‌ها
370
لایک‌ها
2
سن
29
محل سکونت
روسیه
هتل لوته مسکو روسیه
هتل لوته مسکو جزو سه انتخاب اول در برترین هتل های مسکو می باشد این هتل لوکس و مجلل در نزدیکی خیابان آربات و ساختمان MGO یا همان ساختمان وزارت امور خارجه که یکی از بناهای هفت خواهر معروف استالینی مسکو محسوب می شود واقع شده است. مسافران تور روسیه با اقامت در این هتل دسترسی بسیار خوبی به خیابان آربات خواهند داشت که در تمامی ساعات شبانه روز مملو از توریست های تور روسیه و مردمی است که برای خوشگذرانی و خرید از فروشگاههای صنایع دستی و رستورانهای محبوب این خیابان معروف و تاریخی در آن وقت می گذرانند.
تور روسیه تابستان 95
هتل لوته مسکو (Lotte Hotel in moscow) در خیابان نووینسکی در قلب شهر زیبای مسکو آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیهاست. هتل Lotte مسکو در سال ۲۰۱۰ میلادی افتتاح گردید. این هتل از ۳۰۰ اتاق و سوئیت تشکیل شده است. بزرگترین رویال سوئیت شهر مسکو در این هتل واقع شده است.

هتل لوتته از دو رستوران مجزا تشکیل شده است که در آن انواع غذاهای فرانسوی و ژاپنی و … سرو می گردد. شش سالن کنفرانس و ماندرا اسپا و مرکز زیبایی اندام و استخر سرپوشیده بخش دیگری از امکانات کامل این هتل برای راحتی مسافران تور روسیه در نظر گرفته شده است.

این هتل کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده با مرکز تاریخی و توریستی شهر فاصله دارد و شما گردشگران تور روسیه می توانید از این هتل دسترسی بسیار خوبی به مراکز تجاری و تفریحی شهر مسکو داشته باشید و نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل در فاصله کمتر از یک کیلومتر واقع شده است. این هتل دسترسی خوب و راحتی به فرودگاههای شهر دارد و در موقعیت خوبی واقع شده است. اگر قصد سفر به مسکو را ئاریئ با تور روسیه همراه شوید و با اقامت در این هتل لوکس سفر خود را پر خاطره کنید, رضایت شما باعث پیشرفت ماست.
تور روسیه پاییز 95


هتل لوته مسکو روسیه



سوئیت هتل لوته مسکو روسیه



اتاق هتل لوته مسکو روسیه



رستوران هتل لوته مسکو روسیه



کافی شاپ هتل لوته مسکو روسیه



پذیرش هتل لوته مسکو روسیه



راهرو هتل لوته مسکو روسیه



سالن همایش هتل لوته مسکو روسیه



استخر هتل لوته مسکو روسیه



مجموعه ورزشی هتل لوته مسکو روسیه



اتاق ماساژ هتل لوته مسکو روسیه



سرویس بهداشتی هتل لوته مسکو روسیه
 
بالا