برگزیده های پرشین تولز

هتل متروپل مسکو روسیه

russianet

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2016
نوشته‌ها
370
لایک‌ها
2
سن
29
محل سکونت
روسیه
هتل متروپل مسکو روسیه
هتل ۵ ستاره متروپل در مقابل تئاتر بولشویک در قلب شهر مسکو برای پذیرایی از مهمانان تور روسیه قرار گرفته است. از هتل تا کاخ کرملین، پیاده ۵ دقیقه فاصله می باشد. هتل متروپل تا کاخ کرملین، میدان سرخ و ایستگاه مترو تئاترال نایا، پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. خیابان تورسکوی برای مسافران تور روسیه که به تئاتر، فرهنگ، و معماری علاقه دارند، انتخاب مناسبی است.

هتل دارای ۳۳۸ اتاق، سوئیت Junior، سوئیت Executive و سوئیت Grand می باشد. اتاق های هتل تاریخی متروپل، با سبک معماری معاصر بوده و دارای پنجره هایی بزرگ و لوستر ها و تزئیناتی قدیمی و آنتیک می باشد. همه ی اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، حوله حمام و کفش های راحتی برای رفاه حال مهمانان تور روسیه می باشد. اینترنت WiFi رایگان در تمامی فضا های هتل در دسترس تمام گردشگران تور روسیه می باشد.

غذاهای سنتی روسیه در رستوران لوکس بویارسکی سرو می گردد. میهمانان تور روسیه میتوانند غذاهای مدرن اروپایی و روسیه را در رستوران اوروپیسکی تجربه نمایند و یا تجربه رستورانی مجلل را در زیر سقف بزرگ شیشه ای رنگ آمیزی شده و نقاشی شده رستوران متروپل تجربه کنند و لذت ببرند. در کافی شاپ شیک شالیاپین نیز انواع نوشیدنی ها و دسرها مهیا می باشد.

هتل متروپل مسکو روسیه برای آرامش و استراحت شما مهمانان تور روسیه خدمات ماساژ و سونا و سالن برای زیبایی را ارایه مینماید. هتل دارای استخر و باشگاه ورزشی و همچنین، پارکینگ رایگان برای مسافران تور روسیه می باشد. کارکنان و خدمه هتل به زبان روسی و انگلیسی صحبت می کنند. تور روسیه برای مسافران تور روسیه که قصد لذت بردن از سفر خود را دارند و می خواهند در یک هتل لوکس مدرن و تاریخی اقامت داشته باشند بهترین انتخاب است، پس با تور روسیه همراه شوید تا بهترین سفر خود را تجربه کنید.

امکانات هتل متروپل مسکو روسیه:

روم سرویس، خدمات اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور روسیه، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس وفتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه هدیه و سوغات، امکانات اتاق VIP، روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، ممنوعیت استعمال دخانیات در تمامی فضا های هتل (اعم از عمومی و خصوصی).



هتل متروپل مسکو روسیه



سوئیت هتل متروپل مسکو روسیه



اتاق هتل متروپل مسکو روسیه



رستوران هتل متروپل مسکو روسیه



کافی شاپ هتل متروپل مسکو روسیه



سالن برگزاری مجالس هتل متروپل مسکو روسیه



سالن همایش هتل متروپل مسکو روسیه



سالن کنفرانس هتل متروپل مسکو روسیه



لابی هتل متروپل مسکو روسیه



مرکز تناسب اندام هتل متروپل مسکو روسیه



سرویس بهداشتی هتل متروپل مسکو روسیه
 
بالا