برگزیده های پرشین تولز

هتل مکس رویال آنتالیا

netistanbul

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2016
نوشته‌ها
1,432
لایک‌ها
0
سن
29
محل سکونت
استانبول
هتل مکس رویال آنتالیا
هتل مکس رویال آنتالیا هتلی 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد که سال افتتاح آن 2011 می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است .
این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد و نمایی زیبا از خلیج را می توان مشاهده کرد و نزدیکی هتل چشمه آب معدنی نیز وجود دارد . هتل دارای بندر و ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.این هتل دارای چندین رستوران و غذاخوری و کافه کامل وعالی می باشد که سوریس دهی در آنها به صورت 24 ساعته می باشد.
شما می توانید صبحانه ، ناهار ، شام و انواع آب میوه ها را به صورت سلف سرویس در هتل ارائه می شود میل کنید . قابل ذکر است که یخچال های موجود در اتاق ها نیز پر می باشد و کودکان در سفر با تور آنتالیا می توانند منو غذایی خاص خود را داشته باشند. از امکاناتی که در ساحل این هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد می توان به تشک ها ، سایبان ، چادر اختصاصی اشاره کرد .هتل مکس رویال آنتالیا دارای اتاق های راحت و مجهز می باشد که مساحت آن ها 80 متر مربع به بالا است و همچنین دارای امکاناتی از قبیل سیتم تهویه ، تلفن ، تلویزیون ، یخچال ، گاو صندق ، حمام ، کفش راحتی و . . . می باشد. هتل دارای سوئیت هایی بسیار شیک با دکوراسیون مدرن می باشد که مسافران تور آنتالیا از بالکن آن می توانند منظره ای زیبا از دریا را به تماشا بنشینند.
 
بالا