برگزیده های پرشین تولز

هتل هالیدی این شیشلی در استانبول

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
39
هتل 5 ستاره هالیدی این شیشلی در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد و فاصله هتل تا مترو تکسیم حدود 2.5 کیلومتر می باشد . از این هتل دسترسی راحتی به مرکز خرید نیشان تاشی استانبول دارید . فاصله هتل هالیدی این شیشلی تا فرودگاه آتاتورک 11 کیلومتر و تا بازار بزرگ استانبول ده دقیقه می باشد . ایستگاه متروی عثمان بِی تنها 600 متر با این هتل فاصله دارد .اگر می خواهید از یکی از مراکز خرید مدرن استانبول خرید کنید ، مرکز خرید آدرس به این هتل بسیار نزدیک است .

holiday_inn_sisli_istanbul_4turkey-qpr.jpg

هتل هالیدی این شیشلی در استانبول

هتل هالیدی این شیشلی استانبول دارای 168 اتاق است و تمام اتاقهای این هتل دارای دکوراسیونی مدرن دارند که شامل مبلمان با رنگهای تیره و کفپوش چوبی است . هر اتاق مجهز به صندلی ، تلویزیون مسطح و ماهواره ، مینی بار ، چای یا قهوه ساز ، دمپایی ، حوله حمام و سشوار ، وای فای رایگان ،‌ تهویه مطبوع با نشیمن مناسب می باشند . برخی اتاق ها با تراس رو به منطقه شهری می باشد و تراس ها با مبلمان شیک مبله شده اند .

holiday_inn_sisli_istanbul_5turkey-qpr.jpg

Holiday Inn Sisli Istanbul

holiday_inn_sisli_istanbulturkey-qpr.jpg

Holiday Inn Sisli Istanbul

خدمات و امکانات هتل هالیدی این شیشلی رفاه نسبی برای میهمانان خود بهمراه دارد . از امکانات هتل هالیدی این شیشلی استانبول می توان به استخر سرپوشیده و روباز ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی و سونا ، میز بیلیارد ، صرافی ، دو رستوران و کافی شاپ ، امکانات مختص افراد کم توان ، پارکینگ رایگان ، ترانسپورت فرودگاهی و گشت شهری ، اتاق جلسه و ضیافت ، آرایشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات اتاق ، کارکنان و خدمه دوزبانه اشاره کرد . رستوران دکو هتل هالیدی این شیشلی انواع غذاهای محلی و بین المللی را در فضایی شیک و آرام سرو می کند . همچنین کافه ای در پشت بام هتل وجود دارد که چشم اندازی خارق العاده و پانورامیک از شهر دارد . استفاده از سالن ورزشی هتل به صورت رایگان امکان پذیر است اما برای ماساژور باید هزینه اضافی پرداخت کرد . این هتل یکی از بهترین هتل های پیشنهادی برای تور استانبول است .

holiday_inn_sisli_istanbul_6turkey-qpr.jpg

هتل 5 ستاره هالیدی این شیشلی استانبول
 
بالا