برگزیده های پرشین تولز

هتل گاردنیا کیش

abineseir

Registered User
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2015
نوشته‌ها
490
لایک‌ها
3
سن
32
هتل گاردنیا کیش

تور هتل گاردنیا کیش

رزرو هتل گاردنیا کیش



مجموعه اقامتی و رفاهی ۴ ستاره هتل گاردنیا با هدف اسکان و خدمات رسانی به میهمانان و گردشگران جزیره زیبای کیش در زمینی به وسعت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع از سال ۱۳۸۷ در ۳ فاز ساختمانی با مجوز احداث هتل با درجه کیفی و خدمات رسانی ۴ ستاره طراحی و شروع به ساخت گرید . فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های ۳,۲و۴ نفره با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید .
فاز ۲ مجموعه گاردنیا شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و۳۶ باب اتاق شامل انواع اتاق های ۳,۲,۱و۴ نفره در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسید . به لطف خدا در آینده ای نزدیک شاهد افزایش اتاق ها تا سقف ۱۰۰ باب به همراه سالن استخر سرپوشیده , بدنسازی و ایروبیک , نگهداری کودکان و . . . در فاز تکمیلی ۳ خواهیم بود .

خدمات رایگان هتل گاردنیا :ترانسفر رفت و بر گشت فرودگاهی ، سرویس بازارها رایگان ، بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان ، بازدید از آکواریوم طبیعی و کلبه هور ، بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان ، بازدید از کشتی یونانی و غروب زیبای کیش ، اینترنت وایرلس رایگان و … .
 
بالا