برگزیده های پرشین تولز

همه چیز در رابطه با تراول کابل در آسانسور

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35

trav3.jpg


آقای آسانسور بهترین شرکت آسانسور در تهران میباشد. برای تعمیر و بازسازی آسانسور خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


امروزه در بسیاری از ساختمان‎های چند طبقه از سیستم آسانسور استفاده می‎شود که جابجایی ساکنان آن ساختمان‎ها را بین طبقات آسان‎تر کرده است. این سیستم که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است یکی از سیستم‎های پیچیده می‎باشد که از اجزای مختلفی تشکیل شده است.
به همین منظور نیاز است در صورت استفاده مداوم از آنها خدماتی در قالب تعمیر و نگهداری آسانسور ساختمان برروی آنها اعمال شود تا مشکلات احتمالی آنها شناسایی و برطرف گردد.
تراول کابل یکی از اجزای مهمی است که در این نوع سیستم به کار گرفته می‎شود و وظایف مهمی را نیز در آسانسورها برعهده دارد. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با این بخش از آسانسورها و بازسازی آسانسور را ارائه خواهیم کرد. در صورتی که تمایل دارید در ادامه با ما همراه باشید.




جنس تراول کابل


همانطور که گفته شد این بخش یکی از مهمترین بخش‎های موجود در این نوع سیستم‎ها می‎باشند که در صورت ایجاد خرابی آسانسور در آنها و یا بکار بردن جنس نامرغوب کل آسانسور دچار مشکل خواهد شد و قادر نخواهد بود به درستی به فعالیت خودش ادامه دهد.
در صورتی که از خدمات سرویس و خرابی آسانسور هیدرولیک استفاده می‎کنید این امکان برای شما وجود دارد که از آسیب‎های احتمالی موجود در این سیستم آگاه شوید و در اولین زمان ممکن به رفع آن بپردازید. با توجه به این که تراول کابل‎ها وظیفه مهمی را برعهده دارند در نتیجه باید در ساخت آنها از بهترین آلیاژهای ممکن استفاده شود. این نوع کابل‎ها با برندهای مختلفی در سطح بازار موجود هستند که برخی از آنها ایرانی و برخی دیگر ساخت کشورهای دیگر می‎باشند.


در ایران شرکت‎های زیادی در حال فعالیت در این زمینه هستند و تراول کابل‎هایی با کیفیت بالا تولید می‎کنند. در صورتی که هرگونه مشکلی در خصوص عملکرد سیستم مشاهده کردید می‎توانید از خدمات تعمیر آسانسور استفاده نمایید و مشکل بوجود آمده را در کمترین زمان ممکن برطرف نمایید.
این قطعه که در زمره قطعات راه‎اندازی آسانسور به حساب می‎آیند باید توسط افراد متخصص و یا سرویس‎کار آسانسور که در زمینه خرابی آسانسور دارای تخصص هستند مورد بررسی و نصب قرار بگیرند. اگر بخواهیم تعریفی ساده از این نوع کابل‎ها ارائه کنیم می‎توانیم بگوییم این کابل رابط بین کابین آسانسور و تابلوی فرمان بکار گرفته در این سیستم می‎باشد و تمامی اطلاعات مورد نیاز توسط این کابل منتقل می‎شود.


در خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور که توسط شرکت‎های فعال در این زمینه ارائه می‎شود همواره سلامت این کابل‎ها بررسی خواهد شد. توجه داشته باشید که این کار حتما باید توسط سرویس‎کار آسانسور صورت بگیرد که فردی متخصص و با تجربه در این حوزه می‎باشد.
زمانی که دستورات مورد نظر از طریق این نوع کابل‎ها به تابلوی فرمان رسید تابلو شروع به بررسی این دستورات می‎کند و در انتها تصمیم گیری می‎کند. با توجه به این که تراول کابل در این سیستم نقشی حیاتی دارد باید همواره در قالب خدماتی چون سرویس و بازسازی آسانسور در تهران مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت داشتن هر گونه مشکل در اولین زمان ممکن مشکلات موجود برطرف شوند.


برای اطلاع از قیمت سرویس آسانسور تهران با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.


این قطعه که در آسانسورها به کار گرفته می‎شود با بسیاری از اجزای مهم دیگری که در این سیستم در حال فعالیت هستند در ارتباط می‎باشد. تابلوی فرمان، کابین آسانسور، موتور آسانسور و بسیاری دیگر از موارد از بخش‎هایی هستند که با تراول کابل در ارتباط هستند.
به همین دلیل است که در انتخاب این گونه کابل‎ها باید توجه زیادی شود و باید به شکلی مرتب مورد بررسی قرار گیرند و در صورت لزوم با دریافت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور مورد تعویق قرار بگیرند. توجه داشته باشید که در بیشتر موارد برای ساخت تراول کابل‎ها از آلیاژهای مرغوب استفاده خواهد شد که با توجه به این موضوع جایی برای نگرانی وجود ندارد.
 
بالا