برگزیده های پرشین تولز

همکاری بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب با کمپانی سونی قطعی شد

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
همکاری بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب با کمپانی سونی قطعی شد

بازیگر نقش ملکه الیزابت دوم در سریال «تاج و تخت» (The Crown) و همچنین برنده جایزه گلدن گلوب، کلر فوی در دنباله جدید فیلم سینمایی «دختری با خالکوبی اژدها» مقابل دوربین می‌رود. کلر فوی، بازیگر 33 ساله انگلیسی قرار است نقش شخصیت اصلی رمان «دختری در تار عنکبوت» را بازی کند. آغاز تولید پروژه سینمایی «دختری با خالکوبی اژدها» که محصول «سونی پیکچرز» است از ژانویه آینده در شهرهای برلین و استکلهم آغاز می‌شود و از تاریخ 19 اکتبر سال 2018 در سینماهای تمام نقاط دنیا به نمایش در می‌آید.

به گزارش «ورایتی»، کارگردان اروگوئه‌ای فیلم موفق «نفس نکش»، برای کارگردانی این پروژه قرارداد بسته است. فده آلوارزدرباره همکاری با فوی گفته است: «از این که کلر قرار است نقش شخصیت لیزبت سلندر را مقابل دوربین ایفا کند بسیار هیجان‌زده‌ام.» همچنین در ادامه بر قابلیت‌های بازیگر انگلیسی برنده جایزه گلدن گلوب در فیلم جدید خود تاکید کرده: «کلر استعدادی کمیاب و خارق‌العاده است که زوایای جدید و هیجان‌انگیزی را به شخصیت لیزبت اضافه خواهد کرد. بی‌صبرانه دلم می‌خواهد این داستان جدید را با بازی کلر به عنوان شخصیت محوری فیلم برای مخاطبان سراسر دنیا به تصویر بکشم.»

کلر فوی برای بازی در نقش ملکه الیزابت در سریال نتفلیکس موفق به دریافت نامزدی جایزه تلویزیونی امی شده است. او پیش از این نیز، جایزه گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران را برای ایفای این نقش دریافت کرده است.

جدیدترین فیلم برنده جایزه گلدن گلوب با عنوان «نفس بکش» که نقش مقابل اندرو گارفیلد را ایفا کرده، پنج روز پیش (یعنی 11 سپتامبر) در جشنواره فیلم تورنتو اکران جهانی شد.
 
بالا