برگزیده های پرشین تولز

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
همکاری جدید کیرا نایتلی و تهیه‌کننده فیلم «منچستر بای دسی»

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، کیرا نایتلی به زودی با همکاری تهیه‌ کننده فیلم برنده اسکار «منچستر بای دسی»، در یک پروژه مستقل جاسوسی مقابل دوربین خواهد رفت؛ نایتلی علاوه بر بازی با تیم تهیه‌ کننده این پروژه نیز همکاری خواهد کرد. کیرا نایتلی سی و دو ساله تابستان امسال فیلم «دزدان کاراییب 5» را بر پرده سینماها داشت و همچنین به زودی نیز فیلم امریکایی-آلمانی «پیامد» (The Aftermath) را آماده اکران دارد.

کامیلا بلکت نویسنده سریال «اتاق خبر» و «دختر جدید» نگارش فیلمنامه این درام مستقل را بر عهده دارد. ایدو اوستروفسکی تهیه‌کننده فیلم زندگینامه‌ای «بازی تقلید» هم در تهیه و تولید این فیلم جاسوسی مشارکت دارد اما کارگردان این پروژه هنوز مشخص نشده است!

استودیوی «کی پریود مدیا» با نمایش درام تحسین‌شده «منچستر بای دسی» در جشنواره فیلم ساندنس به شهرت رسید و از آن زمان به بعد، به یکی از پرمشغله‌ترین استودیوهای تازه‌تاسیس در زمینه تولید فیلم‌های فاخر و هنری مبدل شده است. «منچستر بای دسی» به نویسندگی و کارگردانی کنت لونرگان و با بازی کیسی افلک و میشل ویلیامز در رقابت اسکار 2017 موفق به کسب شش نامزدی شد. این فیلم مستقل جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد (کیسی افلک) و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برای سازندگانش به ارمغان آورد.
 
بالا