برگزیده های پرشین تولز

هم اکنون نیازمند یاری گرمتان هستیم :) (C++ or paython) نیازمند برنامه نویس در کلاس جهانی

amin_eshgh

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2009
نوشته‌ها
947
لایک‌ها
209
عزیزان ما یک پروژه داریم که نیاز هست یک یا پند نفری که واقعا تو زمینه برنامه نویسی وارد هستند یک دستی سر و روی پروژه بکشند. توضیحاتش را میتوانید اینجا بخوانید

اگه حوصله ندارید کل متن پایین را در ابتدا بخوانید این خلاصه پروژه >> خواندن دیتا از فایل های csv (که باید بلد باشید دیتا را بخوانید و بتوانید منحنی ها را رسم کنید) و سپس فشرده سازیشون کنید + اعمال شروط منطقی و پیدا کردن ماکزیمم و مینیم های محلی روی منحنی ها.

توضیحات پروژه​

سلام خدمت شما، پروژه ما به دلیل یک سری مسایل فنی استاپ شده بود که الان دوباره به جریان افتاده،
پروژه چی بود؟
1) خواندن دیتای خروجی ذخیره شده از 4 سنسور در فایل هیی با پسوند EFT و CSV
2) + تعریف یک الگو همه گیر و عموی که روی همه نمودار ها جواب بده برای پیدا کردن، قله ها، اختلاف بین قله ها، یافتن وجود یا عدم وجود شکل M مناسب در تصویر، تشخیص فرود مناسب در انتهای منحنی ها (شامل سرعت فرود منحنی + تشخیص وجود موج در قسمت انتهایی منحنی).
3) تعیین حدود مناسب برای الگو به دست آمده در مرحله دوم تا یکسان شدن تصمیم های نرم افزار با تصمیمات اخذ شده توسط کارشناس
4) ایجاد یک نرم افزار ویندوزی با یکی از زبان های پایتون، C و یا C++ که قابلیت مشاهده و بررسی 20000 فایل در ساعت را داشته باشه.
در این وسط من خودم هم یک راه حلی برای حل موضوع پیدا کردم (قسمت 1 و 2 و 3 حل شده یعنی مشکلی با فایل های EFT نخواهد بود چون دیگه با فایل های CSV کار خواهیم کرد. و الگو و حدود هم پیدا شده.) . البته اگه شما هم بتوانید یک الگوریتم مناسب تر و بهینه تر برای حلش پیدا کنید بهتر هستش. در حال حاضر قسمتی دیگری که باقی مانده نوشتن یک رابط کاربری روان و مورد پسند، بدون لگ و باگ هستش که بتواند برنامه را مستقیم روی ویندوز اجرا کنه و ایراداتی را که در ویدیو توضیح دادم نداشته باشه گرافیکشم بهتر باشه.
لینک ویدیو نرم افزار فعلی (بخوانید قبلی):
فایل های نمونه CSV را هم میتوانید از لینک زیر دانلود کنید:

رمز فایل ها را اگه خواستید خصوصی از خودم بپرسید.

1) البته ما نیاز داریم برای اینکه کار سریعتر انجام بشه و حجم دیتا پایین بیاد فایل های CSV را فشرده سازی کنیم مثل همین کاری که برنامه نویس قبلی کرده و اسم فرمتشم گذاشته بود EFT. که یکی از دوستان گفتن فایل های zlib هستند و میشه با دیکامپرس کردنشون به json رسید.
2) و نکته دیگه اینکه این نرم افزار باید در آینده وقتی بخواهیم کدش را توسعه بدیم قابلت کار کردن روی فضای ابری را هم داشته باشه یعنی بشه نسخه وب داشت. (الان نیاز نیست آنلاین باشه، اما باید به نحوی نگارش بشه که بشه در آینده این قابلیت را بهش اضافه کرد.مثلا با بروزر یا گوشی موبایل بشه دیتا را براش فرستاد و پردازش کنه و جواب را برگردونه و نمایش بده.)
3) نکته دیگه اینکه کار باید داکیومنت باشه و مشخص باشه دقیقا چطور کد زده شده و اگه بعدا نفر دیگه ای خواست روی پروژه کار کنه بشه این کار را انجام داد. یعنی در انتهای کار داکیومنت و سورس کد هم باید تحویل داده بشه
4) نرم افزار باید همانطور که اشاره کردم با پایتون، C و یا C++ کد زده بشه.
5) اینکه دقیقا چه مشخصه هایی باید دیتک بشه روی منحنی ها در فایل ویدیویی شرح دادم، (در قسمت اول توضیحات هم شرح دادم) ولی باز روان تر و کاملتر میتوانم در جلسه آنلاین برایتان توضیح بدم.
اگه بخواهید میتوانیم یک قرار، دیدار آنلاین تنظیم کنیم با مایکروسافت تیم و اونجا صحبت کنیم شما نظراتتان را بیان کنید و اینکه در آینده به چی میرسیم دقیقا، یک تصوری ازش پیدا کنیم، فکر کنم اینطوری بهتر باشه.

سپاس.

لطفا اگه حرفه ای نیستید یا تجربه ندارید لطفا از سر کنجکاوی یا ...وقت همو نگیریم ولی
اگه واقعا کار کشته هستید توی پایتون یا سی ++ و رسم دیاگرام و پردازش تصویر به من پیام بدید. خیلی خوشحال میشم. :)
 
Last edited:
بالا