برگزیده های پرشین تولز

هواوی در دو ماه بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه از سری آنر ۸ فروخته است

irani_online

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
9
لایک‌ها
1
سن
32
فناوري
فناوري | خبرگزاری رها نیوز
هواوی در دو ماه بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه از سری آنر ۸ فروخته است

به گزارش رها نیوز:
این روزها هوآوی به یکی از تولید کنندگان بزرگ دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده که در بازار کشورمان هم فروش خوبی را تجربه می‌کند. یکی از برندهای زیر شاخه این شرکت برند آنر است که محبوبیت بسیاری دارد. در ماه جولای نسل جدید خاانواده آنر با نام آنر ۸ معرفی شد و در کمتر از ۴ روز حدود ۵ میلیون نفر برای پیش خرید آن ثبت نام کردند.

این گوشی به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، چیپست کایرین ۹۵۰ و رم‌های ۳ و ۴ گیگابایتی مجهز است که با این مشخصات می‌توان آن را پرچم‌دار جدید سری آنر نامید. اما علاوه بر رکورد ثبت سفارش، این گوشی باز هم رکورد جدید ثبت کرده؛ فروش ۱.۵ میلیون دستگاه از ماه جولای.
خرید بک لینک
این آمار توسط مدیر ارشد برند آنر، آقای ژائو مینگ در یک کنفرانس خبری در روز جمعه اعلام شد. او اعلام کرد که در ۹۹۹ روزی که از عرضه برند آنر در کشورهای آمریکا و بریتانیا می‌گذرد، ۱۰۰ میلیون دستگاه آنر فروخته‌اند و حال با ورود گوشی جدید آنر ۸ و عرضه آن در این دو کشور، انتظار فروش بسیار بالایی برای این گوشی و همین طور برند آنر دارند.

از سایر مشخصات آنر ۸ می‌توانیم به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی FHD، حافظه ۳۲ گیگابایتی در مدل با رم ۳ گیگابایت و حافظه ۶۴ گیگابایتی برای مدل رم ۴ گیگابایت، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع که در مدت ۳۰ دقیقه می‌تواند از صفر تا ۴۷ درصد باتری را شارژ کند و اندروید مارشملو ۶.۰ به همراه رابط کاربری EMUI 4.1 اشاره کنیم.

قیمت این گوشی برای بازار آمریکا ۴۰۰ دلار شده است.
منابع
http://rahanew.ir/news/فناوري/
http://www.qaravi.ir/cat/tech/
http://itresan.com/
http://betanews.ir/news/
 
بالا