برگزیده های پرشین تولز

هواوی میت ۱۰ ممکن است از دوربینی با دیافراگم f/1.6 برخوردار باشد

shafati76

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2017
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
4
سن
26
بازار شایعات برای پرچمدار جدید شرکت هواوی با گذشت زمان داغتر میشود. طبق شایعات این تلفن ممکن است در سه ورژن “Blanc” ، “Alps” و “Marcel” به بازار عرضه شود.



ظبق این شایعات نسخه ای از این دستگاه که با کد Blanc عرشه خواهد شد از چیپست Kirin 970 بهره خواهد برد.همچنین طبق این شایعات این ستگاه از صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچی با پنل IPS LCD و نسبت تصویر ۱۸:۹ به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این نسخه از رمی ۶ گیگا بایتی ، جافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی ، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید اوریو معرفی خواهد شد که دارای رابط کاربری EMUI نسخه ۶ خواهد بود.



طبق این شایعات این دستگاه از دوربینی دوگانه که یکی از آنها ۲۰ و دیگری ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. ممکن است یکی از این دو دوربین از دیافراگم f/1.6 که برای اولین بار در ال جی وی ۳۰ استفاه شده است مجهز شود.



بنا بر این شایعات نسخه ی دیگر دستگاه با کد Alps عرضه خواهد شد که از صفحه نمایش ۵٫۸۸ اینچی استفاده خواهد کرد.البته این دستگاه از رم ۴ گیگابایتی استفاده خواهد کرد و تنها ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.



البته ممکن است یک نسخه دیگر نی برای این دستگاه عرضه شود که از کد Marcel بهره ببرد که چیزی میان دو نسخه ی دیگر خواهد بود. طبق اعلام این شرکت این دستگاه در تاریخ ۱۶ اکتبر در یک کنفرانس خبری در آلمان معرفی خواهد شد.

منبع
 
بالا