برگزیده های پرشین تولز

واگذاري اينترنت پر سرعت مخابرات در کرج

soheildvb

Registered User
تاریخ عضویت
3 مارس 2006
نوشته‌ها
1,135
لایک‌ها
85
محل سکونت
karaj
واگذاري اينترنت پر سرعت مخابرات در کرج

مدير کل مخابرات استان تهران از آغاز واگذاري اينترنت پر سرعت(ADSL) در شهرستان کرج خبر داد و گفت: متقاضيان اينترنت پر سرعت در کرج مي توانند به مراکز مخابراتي اين منطقه مراجعه کنند.

"محمد روح اللهي" روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا در مورد روند واگذاري ADSL گفت: شرکت مخابرات از بهمن ماه سال گذشته واگذاري ADSL در استان تهران را آغاز کرد و تاکنون 30 هزار پورت اينترنت پر سرعت به متقاضيان واگذار شده است.
وي با بيان اينکه برنامه شرکت مخابرات استان تهران واگذاري يک صد هزار پورت پرسرعت در مرحله اول است ، افزود: در صورت تامين تجهيزات مورد نياز ، اين شرکت توان واگذاري يک ميليون ADSL را دارد.
روح اللهي گفت: سفارش تجهيزات 350 هزار پورت جديد را نيز داده ايم که تا آبان ماه سال جاري تامين خواهد شد .
گفتني است، واژه ADSL معرف نوعي ارتباط اينترنتي پرسرعت است که امکان استفاده هم زمان از اينترنت و تلفن را فراهم مي کند. روزانه هزاران نفر در جهان به استفاده از اين فنآوري رو مي آورند و آن را جايگزين ساير روش هاي ارتباطي مي کنند. در اين روش ارتباطي با وجود آنکه براي اتصال به اينترنت از سيم تلفن استفاده مي شود، به خاطر ويژگي فني خاص ، خط تلفن اشغال نمي شود و استفاده همزمان از اينترنت و تلفن را براي کاربر امکان پذير مي سازد .
سرعت بالا ( تا 40 برابر ارتباط dial-up )، عدم نياز به سيم کشي مجدد و اتصال 24 ساعته به اينترنت از ساير ويژگي هاي اين روش ارتباطي است.


منبع :
http://www.tct.ir/home/fa/search.php?idnews=14349
 
Last edited:
بالا