برگزیده های پرشین تولز

وبلاگ: انتشار يك مطلب در آينده

Ghazmar

Registered User
تاریخ عضویت
27 دسامبر 2002
نوشته‌ها
766
لایک‌ها
3
يكي از دوستان قبلاً لطف كرده بودن و نحوة ارسال پست در آينده رو نوشته بودن:
http://forum.persiantools.com/viewtopic.php?p=7992#7992
من چون با اون متن مشكل داشتم و براي من درست كار نكرد، اون رو خودم دوباره نوشتم:
فقط چند تا نكته وجود داره كه قبلش به اون‌ها اشاره مي‌كنم.
1. براي نوشتن اين تكه برنامه(!) از تابع date در php استفاده شده، كه نتيجه‌اش برگردوندن زمان در لحظة مشاهدة وبلاگ شما توسط بيننده است.
2. از <$MTEntryDate$> استفاده شده است كه نتيجة آن برگرداندن زمان نگارش مطلب شماست.
3. از پارامترهايي در هر دو مورد فوق براي رسيدن به يك شكل واحد از نمايش زمان استفاده شده است. نكتة مهم آن است كه بايد دقت نماييم تا اين نمايش يكي باشد. به عنوان مثال اگر در php براي نمايش روز ماه (1 تا 31) از j استفاده نماييم، به دليل آن‌كه در روزهاي 1 تا 9 نمايش آن‌ها بدون Leading Zero خواهد بود، در كار برنامه خلل ايجاد خواهد شد.
4. TimeZone نيز مي‌تواند سبب بروز اختلاف در ساعت باشد. در حال حاضر و بر روي Server هاي جديد PersianTools هر دو زمان اشاره شده در فوق از يك TimeZone استفاده مي‌نمايند. فلذا نيازي به جمع و تفريق TimeZone به ساعات نيست.
5. قبل از هركاري بايد نام خروجي قالب خود را از index.html به index.php تغيير داده و بعد هم به شاخه‌اي در Server خود كه وبلاگتان در آن‌جا قرار دارد برويد و فايل index.html را پاك كنيد.

و اما كد
بلافاصله بعد از <MTEntries> اضافه كنيد:
[code:1]<?
if (date("Y m d H i s") >= "<$MTEntryDate format="%Y %m %d %H %M %S"$>")
{
?> [/code:1]

و بلافاصله قبل از <MTEntries/> اضافه كنيد:
[code:1]<? } ?>[/code:1]

خب حالا كافيه كه قالب خودتون رو Save كنين. بعد از اين هم براي اينكه يه مطلب در آينده منتشر بشه، اول اون رو توي حالت پيش‌نويس منتشر كنين. بعد از انتشار اين امكان رو پيدا مي‌كنين كه زمان نگاشته شدن مطلب رو تغيير بدين. زمان دلخواهتون رو وارد كنين و نوشته رو توي حالت منتشر شده، دوباره ثبت كنين.
 
بالا