برگزیده های پرشین تولز

يك نتورك كاملا ايراني با اجناس بدردبخور

reza1350

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 می 2005
نوشته‌ها
123
لایک‌ها
0
عطر ان است كه خود ببويد
سایت اینترنتی فرید نت در خردادماه 1384 با رعایت کلیه قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی ، بطور رسمی و قانونی مشغول به فعالیت گردید.

زمینه فعالیت این سایت فروش انواع کالاهای مجاز بازرگانی و جذب بازاریاب برای فروش این محصولات می باشد.

این شرکت با پیوند زدن تجارت سنتی و علم روز ، ابداع کننده یک سیستم نوین بازاریابی و فروش اینترنتی می باشدو در تلاش است در طرح کارآفرینی قدمی هرچند کوچک بردارد.

در این سایت کلیه کالاها و خدمات عرضه شده از بهترین و مرغوبترین انواع با قیمتی پائینتر از متوسط قیمت بازار انتخاب شده است و تلاش ما تهیه کلیه کالاها و خدمات فوق از تولید کنندگان و خدمات دهندگان داخلی است .

هدف ما آشنایی همه مردم با فرهنگ تجارت و بازاریابی الکترونیک می باشد.

اساسنامه شرکت در صفحه 11 روزنامه رسمی مورخ 16/8/83 به شماره 17389 چاپ گردیده است .

با آرزوی اوقاتی خوش برای تمامی مشتریان عزیر در شرح زیر سعی کرده ایم بطور مختصر و مفید نحوه فعالیت این سایت را توضیح دهیم .

1- ثبت نام :

به عنوان اولین مرحله شما ملزم به ثبت نام رایگان در سایت فوق می باشید و پس از قبول قوانین شرکت به شما یک دفتر کار و فروشگاه مجازی تعلق می گیرد و همچنین یک شناسه منحصر به فرد برای شما در نظر گرفته می شود.

یکی از مهمترین نکات در ثبت نام داشتن شناسه شخص معرف شما به سایت می باشد که بدون آن ثبت نام ممکن نمی باشد.

پس از ثبت نام کلیه مشخصات و شناسه شما به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال می شود و از آن زمان حداکثر 24 ساعت کاری جهت خرید از گالری سایت فرصت خواهید داشت.

2- خرید :

پس از ثبت نام و ورود به دفترکارشخصی خود می توانید از فروشگاه مجازی موجود در سایت خرید نمائید.

هر یک از کالاهای موجود در سایت دارای امتیاز مشخصی است که مربوط به مسائل بازاریابی شرکت می باشد .

پس از خرید ،فاکتور سفارش ،به آدرس پست الکترونیک شما ارسال می شود.همچنین شما قادر به مشاهده روند ارسال کالاهای فاکتور خود از قسمت پیگیری محصولات در دفترکارمجازی خود می باشید.

بعد از حداکثر 24 ساعت کاری کلیه کالاهای خریداری شده از طریق پیک شرکت برای شما ارسال می گردد و مبلغ فاکتور مربوطه در هنگام تحویل کالاها دریافت می شودو حداکثر تا 12 ساعت کاری بعد شناسه شما فعال می شود.

از این لحظه شما می توانید بصورت یک بازاریاب برای خود فعالیت نمائید.

3- نحوه بازاریابی :

نحوه فعالیت در این سایت یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین روش های بازاریابی می باشد که بیشترین بهره را برای بازاریاب دارد.

روش کار بصورت زیر می باشد:

شما کافیست سایت فوق را به یک یا چند نفر معرفی نمائید.زمانیکه مشتریان شما از این سایت خریدی انجام دهندو شناسه شما را به عنوان معرف وارد نمایندشما بابت هر امتیاز از کالاهای فاکتور مشتریان خود مبلغ 10000 ریال به عنوان حق بازاریابی دریافت می نمائید. ولی این پایان کار نیست و پرداخت این حقوق بازاریابی بابت خرید مشتریان غیر مستقیم شما تا 9 مرحله دیگر نیز ادامه خواهد یافت .

حقوق بازاریابی هر هفته محاسبه و در صورت رسیدن به حداقل مبلغ 150000 ریال و پس از کسر %5 مالیات به حساب بانکی شما که در دفتر کار مجازیتان واردکرده اید واریز می شود.

سعی می کنیم با ذکر چند مثال ساده این سیستم بازاریابی را بیشتر برای شما توضیح دهیم .

فرض می کنیم شما از این سایت خریدی انجام داده اید و تنها آقای نارنجی را به این سایت معرفی کرده اید و ایشان نیز معرف سه نفر بوده اند و تنها یکی از مشتریان آقای نارنجی اقدام به فعالیت کند و این روال کم و بیش تا سطح دهم شما پیش رود.در این صورت شما حقوق بازاریابی فاکتورهای کلیه افرادی را که در شکل زیر بارنگ نارنجی مشخص شده اند بابت هر امتیار خرید، 10000 ریال، دریافت خواهید کردو البته بابت مرحله دهم به بعد مبلغی به عنوان حق بازاریابی به شما تعلق نمی گیرد.


در مثال بعدی سعی می کنیم مطلب را کمی بیشتر توضیح دهیم .

حال فرض می کنیم که شما علاوه بر آقای نارنجی ، آقای آبی را نیز معرفی کرده اید و آقای آبی نیز مانند آقای نارنجی ، مشغول به فعالیت گردد و مانند مثال قبل این روند تا مرحله دهم یا کمتر ادامه پیدا کند . در اینصورت شما علاوه بر حقوق بازاریابی افراد نارنجی ،کلیه حقوق فوق مربوط به افراد آبی را نیز دریافت می کنید.



اکنون ممکن است این سئوالات برای شما پیش بیاید.

1-اگر شما با تمام تلاش و کوشش خود و مشتریانتان نتوانید تا مرحله دهم پیش بروید ،آیا حقوق بازاریابی خود، تا آن لحظه را دریافت خواهید کرد یا خیر؟

جواب : پاسخ این سئوال بسیار روشن است . بله . شما در هر مرحله ای که باشید و هر تعداد مشتری که داشته باشیدبدون در نظر گرفتن مرحله فعلی شما، کلیه حقوق بازاریابی محاسبه و در آخر هر هفته به حساب بانکی شما واریز می شود.

2- با توجه به اینکه حداقل حقوق بازاریابی قابل پرداخت 150000 ریال می باشد،در صورت انصراف یا عدم توانایی بازاریاب به ادامه کار و نرسیدن به سقف 150000 ریال ،آیا حقوق کمتر از این مقدار قابل پرداخت هست یا خیر؟

جواب : پاسخ این سئوال نیز مثبت می باشدو شما پس از اعلام رسمی انصراف از طریق صفحه پشتیبانی در دفتر کار مجازی خود و باطل شدن شناسه شما از طرف شرکت ،کلیه حقوق بازاریابی حتی کمترین مقدار یعنی 10000 ریال را نیزدریافت خواهید کرد.


لازم به ذکر است تعداد افراد قابل معرفی توسط شما و یا مشتریانتان در این تجارت دارای هیچ محدودیتی نمی باشد و کلیه افرادی که بطور مستقیم توسط شما معرفی شده اند، در مرحله یا سطح اول بازاریابی قرار می گیرند.

با توجه به مطالب گفته شده قصد داریم با بیان آخرین مثال قدرت نامحدود این سیستم را به شما نشان دهیم .

فرض می کنیم شما با درک کاملی از این تجارت اقدام به معرفی چند تن کرده اید و مشتریانتان نیز پس از آگاهی و درک کامل مانند خود شما اقدام به فعالیت نمایند و این روند ادامه داشته باشد. اکنون سطح درآمد میتواند به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند .



همانطور که مشاهده می کنید تصویر فوق بر مبنای فعالیت تنها یکی از مشتریان در هر سطح و برای هر رنگ تنظیم شده است .در صورتیکه تمامی مشتریان ، بعد از آموزش و آشنایی کامل با طرح ،انگیزه و انرژی لازم جهت فعالیت، برای خود را، دارا می باشند و در عمل مشتریانمیتوانند چندین برابر تعداد موجود در تصویر فوق باشند.



لازم به ذکر است در صورت عدم فعالیت ، قطعا هیچ درآمدی نصیب شما نخواهد شد و یا بسیار ناچیز می باشد . همچنین به علت محدود بودن افراد هر جامعه امکان رسیدن همه افراد به درآمد عملا میسر نمی باشد و فقط افرادی موفق میشوند که به این فعالیت بصورت جدی می نگرند و این شرکت هیچ گونه وعده و وعید درآمد کلان و مادام العمر به شما نمی دهد

در ضمن رسیدن به مراحل مختلف هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد و در هر زمان و در صورت تلاش و فعالیت و معرفی مشتری جدیدی از جانب شما یا یکی از افراد سطوح بازاریابی شما ، امکان کسب درآمد جدیدی برای شما ایجاد می شود.

از نکات قوت سایت می توان به نکات زیر اشاره کرد:

1- در این طرح هیچ اجباری برای شرکت در طرح بازاریابی وجود ندارد و شما درصورت عدم تمایل به شرکت در طرح بازاریابی می توانید به هر میزان از سایت فوق خریدنمائید (بدون هیچ حداقل و حداکثر سقفی از خرید)و نهایتا پس از 24 ساعت کاری کالاهای مورد نظرخود را به همان قیمت سایت در محل دلخواه خود تحویل بگیرید.

2-در این سیستم شما هیچ اجباری برای معرفی حداقل دو یا سه نفر برای شرکت در طرح بازاریابی ندارید و حتی با معرفی یک نفر نیز می توانید مشغول به فعالیت شوید

3-همانطور که قبلا گفته شد تعداد افراد قابل معرفی توسط شما هیچ محدودیتی ندارد و در ضمن همه این افراد در مرحله اول بازاریابی شما قرارمی گیرند و هرکدام می توانند بطور مستقل برای شما اقدام به فعالیت نمایند.

4- در این طرح هیچ محدودیتی در مورد سقف درآمد شما نمی باشد و کاملا بستگی به تلاش شما دارد و از طرف دیگر هیچ وعده و قول نا معقولی در مورد درآمدهای کلان و مادام العمر داده نمی شود.

5- اکثر سیستم های بازاریابی موجود در دنیا از سیستم های باینری (دودویی) یا هرمی با زنجیره های نامحدود استفاده می کنند و شخص بازاریاب در صورت عدم دستیابی به تعادل و بالانس مورد نظر نمی تواند درآمدی کسب کند در صورتیکه در این طرح به علت تفاوت فاحش با این سیستم ها و عدم نیاز به بالانس و تعادل ،شما در هر هفته می توانیدکلیه طلب ها ی خود را از شرکت وصول نمائید.

مجددا لازم به ذکر است این طرح تنها تلفیقی از تکنولوژی روز با بازاریابی سنتی می باشد.

6-در اکثر سیستم های بازاریابی در صورت نرسیدن حقوق بازاریابی به حداقل در نظر گرفته شده ، هیچ وقت این حقوق پرداخت نمی شود.در صورتیکه در این طرح شخص در هر زمان قادر به تسویه حساب کامل می باشد.

7-یکی از امتیازات دیگر این سایت امکان خرید مجدد اعضاء است و بطور مثال مشتریان شما با یک شناسه منحصر به فرد بارها می توانند از سایت خرید کنند و شما مجددا از حقوق بازاریابی خریدهای جدید بهرمند شوید

8-در اکثر شبکه های بازاریابی اینترنتی محصولات دارای قیمتی بالاتر از قیمت و ارزش واقعی خود هستند.در صورتیکه در این سیستم همه محصولات و خدمات دارای بهترین کیفیت و قیمتی کمتر ازمتوسط قیمت بازار می باشند.

9-یکی از مشکلات اکثر طرح های بازاریابی موجود در ایران خروج غیر منطقی و فوق العاده ارز از کشور است. در صورتیکه در این طرح به علت ارائه محصولات و خدمات کاملا ایرانی (مانند بیمه،صنایع دستی،و...) مسئله فوق نه تنها وجود ندارد ،بلکه با حمایت از تولیدات داخلی ،قدمی مثبت در جهت کمک به اقتصاد کشور برداشته شده است.

10-اکثر شبکه های بازاریابی موجود به علت جابجایی مبالغ هنگفت بصورت زیرزمینی و عدم امکان کنترل و پرداخت هیچگونه عوارض و مالیات، مشکلات کوچک و بزرگی برای اقتصاد کشور بوجود آورده اند.در صورتیکه در این طرح به علت روشن بودن کلیه مسائل مالی شرکت و پرداخت کلیه عوارض و مالیاتهای قانونی ، چه از درآمد شرکت و چه از حقوق بازاریابی ، از بوجود آمدن شبکه های مالی زیرزمینی جلوگیری شده است .
ادرس سايت :http://www.faridnet.com
اگر مايل به عضويت بوديد شماره معرف را
L763VY
وارد كنيد
 
بالا