sadeght
Registered User
- تاریخ عضویت
- 3 جولای 2013
- نوشتهها
- 231
- لایکها
- 35
علیرغم هر مسئولیتی که بر عهده دارید، صنعت یا نوع مشتری که هر روز با آنها سروکار
دارید، بهتر است این مهارت ها را برای پیشرفت در کار خود کسب کنید.
شنونده ای عالی باشید
با اشتیاق گوش کنید. سوال بپرسید و پاسخ مشتریان را خلاصه کنید.
با این کار نشان می دهید برای آنها اهمیت قائلید و می خواهید راه حلی درست
پیشنهاد دهید.
برای شنیدن، دریافت و مطالعه محتوای متنی و اینفوگرافیک، این پادکست جذاب اینجا کلیک نمایید...