برگزیده های پرشین تولز

پارک دلفین ها کیش

kishnets

Registered User
تاریخ عضویت
4 می 2016
نوشته‌ها
595
لایک‌ها
1
سن
28
محل سکونت
کیش
پارک دلفین ها کیش
مجموعه تفریحی پارک دلفین ها با مساحتی حدود 100 هکتار در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد. این مجموعه شامل فضای سبز با انواع گونه های مختلف گیاهی، باغ پرندگان، اولین و تنها دلفیناریوم در ایران است. دلفیناریوم این مجموعه گونه های مختلفی از پستانداران دریایی از جمله دلفین، شیر دریایی، نگهداری می شوند و بازدید کنندگان تور کیش می توانند از هنرنمایی آنان که توسط مربیان ایرانی تربیت می شوند دیدن کنند.
تور کیش پاییز 95
فضای سبز پارک دلفین ها شامل بیش از یکصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین های بسیار بزرگ، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمی، شیشه شور، تکوما، و گونه های مختلفی از کاکتوس و سایر گیاهان است که با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن در نوع خود بی نظیر است. در مجموع ۲۱ پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مکعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند.

باغ پرندگان با بیش از 57 گونه پرنده از جمله پلیکان، شترمرغ، طوطی ماکائو، انواع گوناگون لک لک، توکان، تورکو، قو وگونه های نادر، چون تمساح پوزه کوتاه بی شک یکی از منحصربه فرد ترین مراکز نگهداری جانوران در ایران می باشد.
تور کیش نوروز 96
از جمله نکات قابل توجه در این پارک گردآوری گونه های مختلف از اقصی نقاط جهان از آمریکای جنوبی تا استرالیا و از شرق آقریقا می باشد. این پارک در داخل پارک دلفین ها قرار دارد. بازدیدکنندگان تور کیش توسط اتوبوس قطاری به پارک پرندگان و سپس به دلفیناریوم هدایت می شوند. بی شک پارک دلفین ها یکی از مراکز تفریحی جزیره کیش است که توجه گردشگران زیادی از تور کیش را به خود جلب می کند. بسیاری از گردشگران تور کیش که با تور کیش همراه می شوند علاقه ی بسیاری به بازدید از دلفیناریوم کیش دارند, علاقه مندان به بازدید از مجموعه های جانوری, گیاهی و پرندگان با تور کیش همراه شوید تا بهترین سفر خود را با تور کیش تجربه کنید.



پارک دلفین ها کیش



پارک دلفین ها کیش



پارک دلفین ها کیش, باغ پرندگان



پارک دلفین ها کیش, شیر دریایی
 
بالا