آقا بهتره ازکسی نظربگیری که ازروی پراید نیومده باشه به سمت 206یا207 یا کلا این ماشین های به اصطلاح مدل بالاها(فقط سن شناسنامه ایشون جدیده بهمراه افت کیفیت بالا) ،ازکسی سوال کن که مدل های زیر90 خصوصا تا88 پژو خصوصا 206یا207داشته وسوارشده بوده
اگه چنین افرادی از206و207های جدید راضی بودن شماهم باخیال راحت سری های جدید ومدل بالاتراز91-90 رو بخرید
ولی خود من چون 206مدل86-85 ( هاچبک85وصندوقدار86)سوارشدم میگم که این مدلهای بالاکه هیچی حتی مدل های90شون هم آشغال شده بودن حالا حساب کن بعدازتحریم های دولت قبل چه بلایی سرپژو اومد خصوصا206
مورد استفاده شما ازخودرو چی هست؟بیشترین استفاده درطول یکسال برای داخل شهرهست یاجاده؟ تک سرنشین یاخانواده؟
اگه بیشترین استفاده برای شهرهست وسفرهم نهایت دوسه مرتبه درسال اونم نه مسافت طولانی وخانوادگی هم استفاده نمیشه خودروی هاچبک وکلا خانواده 206 خوبه ( چه 206صندوقدارچه رانا چه هاچبک) وگرنه برای جاده وسفربامسافت نسبتا بالا خسته کننده س خصوصا صندلی هاش برای سرنشین ها وراننده وجلوی پای سرنشینان عقب
اگه جوونی وتک سرنشین واهل سیستم هستی حالا نه سیستم گرون درحد ساب وآمپ هم درنظربگیری ، هاچبک نه فضای خوبی میده نه کیفیت صدای خوب
تندر90صندوقدارفعلا باکیفیت ترین وکم دردسرترین محصول مونتاژی هست هرچندکه لوازم اورجینالش اصلا خوش قیمت نیست باتوجه به اینکه ازاواخر86در حال مونتاژبوده !صندلی هاش راحت نیست وکلا فقط ازلحاظ فنی واونم نسبت به سایر فرقون های داخلی باکیفیت تره وگرنه ترمزهای تندر90 تیپE2فول جدید نسبت به E2ی مدل پایین تراز90 ضعیفترشده
خیلی روی محصولات وطنی وسواس نداشته باشید هیچکدوم بدرد نمیخورن ولی خب هرکس باتوجه به میزان بودجه ای که میتونه صرف خرید کنه ، انتخاب میکنه مثلا یکی جوونه وفقط ظاهربراش مهمه تا زیرپا وسواری خب میره سرغ پرشیا یا پژو206 وباکمی اغماض 405 ، یکی برای استفاده خانوادگی میخواد نمیره سراغ کلا خانواده 206و207 درنتیجه مجبوره بره سراغ خانواده سمند یاپارس یا405
یکی خیلی نگاش به چهارتا آپشن الکی هست میره سراغ ساینای اتومات با سانروف واستارت دکمه ای و40میلیون پول بی زبونو میریزه توجوب ، حالا نمیگه خدای نکرده اگه تصادفی پیش بیاد قراره استادت دکمه ای به کمکش بیاد یا سیستم ترمز خوب وطراحی شاسی خوب؟!
فلذا یافعلا عجله نکنید تا امکان افزایش بودجه داشته باشید که ماشین وارداتی هرچندمدل پایین بخرید البته سالمش(مزدا3مدل87بانزدیک 300هزارکارکرد داشتم چون ازمصرف کننده خونگی گرفته بودیم کاملا سالم بود حتی جلوبندیش نیازبه آچارانداختن هم نداشت جه برسه به تعویض قطعه ،پس ازاینکه توکوچه وبازار میگن خارجی کارکرده دردسره نترس ولی سالمشو پیداکن سالم بودن هم فقط به معنی کم کاربودنش نیست ) یا وارداتی صفرخشک یاحتی چینی های باکیفیت حالا خودم هم موافق هرنوع چینی نیستم ولی اونا وجدان کاری وموقعیتشون بهترازماهست ودارن پیشرفت میکنن اگرهم میگن افت چینی زیاده شما چینی یکی دوسال کارکرده بخر
ام جی ها باکیفیت هستن انصافا
راستی کد گیربکس اتومات 206و207های قبلی اگه اشتباه نکنم AL4بود که خنگ بود وکُند،حالا این جدیدی ها دقیق خبرندارم ولی بعضیا میگن ZFآلمانی هست ولی اگه فابریکی پژو نباشه بنظرم اتومات ریسکه خریدش وقیمتش هم خیلی الکی بالاس! یدونه سفیدش هست مدل 96بیرنگ وسالم مردادماهی با10هزارکارکردوبیمه تامرداد97،قیمت 51یا52میگه نمایشگاهی
206,207های قدیم باموتور1600سی سی 110اسب قدرت داشت که اونم باتوجه به کیفیت مونتاژایران وشرایط آب وهوا وسوخت،کمترمیشه طبیعتا ولی الان همین 110اسب رو105اسب میزنن (
https://www.ikco.ir/fa/Product.aspx?ID=72&Section=2&Series=پژو++207i )
که باقطعات بی کیفیت وسوخت بی کیفیت خیلی کمترخواهدبود اون موقه ها تندر90 قدرتش105اسب بود( برای حتی یکی دواسب افزایش قدرت کلی وسیله وتغییرلازم هست وفکرنکنیدحالا5اسب مهم نیست) اگه داری گول ظاهر وگرافیک چراغ های207رو میخوری ، بدان وآگاه باش که هرچیز خوشگل واسه مردمه :general307: یک راننده اولویتش باید کیفیت سواری وزیرپای ماشین باشه :android21: