برگزیده های پرشین تولز

پکیج لینک بیلدینگ انبوه یکماهه

sonboy

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2013
نوشته‌ها
278
لایک‌ها
23
محل سکونت
InterNet
باسلام خدمت کاربران پرشین تولز
پکیج لینک بیلدینگ انبوه ارائه میگردد.
روزانه تا سقف 1000 بک لینک میتوانید سفارش دهید.البته این حجم از بک لینک توسط ما پیشنهاد نمیشود و وبسایتهایی که از این پکیج ما استفاده مینمایند روزانه تا سقف 50 عدد سفارش میدهند(متغیر باتوجه به زمان افتتاح وبسایت و زمینه پروسه لینک بیلدینگ انجام شده که توسط متخصص مربوطه پیشنهاد میگردد)
امکان خرید پکیج به صورت ماهانه میباشد و هزینه آن صرف نظر از تعداد [ 1000 - 0 ] ماهانه 600 هزار تومان میباشد.
بک لینک ها در وبسایت هایی که OBL (تعداد لینک خروجی) کمتر از 30 عدد دارند ثبت میشوند و ترکیبی از دامنه های مختلف میباشد که دامنه های edu ، gov را نیز شامل میشود.
ثبت بک لینک ها به صورت ساخت اکانت در فروم ها ، نوشتن مقاله ، کامنت گذاری ، Document Sharing ها ، Image Comment ، ویکی ها ، Web 2.0 و وبسایت های ویدیو میباشد.
امکان تمرکز بر روی 20 کلمه وجود دارد.و این پکیج برای افزایش pa و da و moz rank و moz trust وبسایت بسیار مناسب میباشد و در طی دو ماه به pa بالای 30 خواهید رسید.(و حتی بالای 40)
برای دریافت وبسایت هایی که از این پکیج استفاده میکنند + دریافت نمونه بک لینک ها از طریق تلگرام و یا پ.خ با ما در تماس باشید.
ای دی تلگرام : seoarzan

*توجه : امکان سفارش تعداد بالای بک لینک [بیشتر از 1000 عدد] وجود ندارد (باتوجه به امکان Hit کردن وبسایت های رقیب و غیر اخلاقی بودن اینکار)
 

AhangCity.CoM

Registered User
تاریخ عضویت
16 آگوست 2012
نوشته‌ها
2,444
لایک‌ها
1,907
محل سکونت
Las Vegas
توجه : امکان سفارش تعداد بالای بک لینک [بیشتر از 1000 عدد] وجود ندارد (باتوجه به امکان Hit کردن وبسایت های رقیب و غیر اخلاقی بودن اینکار)
توضیح بدید در این رابطه؟
بک لینک سایت ما چ ربطی به سایت های بقیه داره؟!؟!؟
 
بالا