برگزیده های پرشین تولز

پیشی گرفتن سامسونگ در تولید گوشی پرچمدار خود به نسبت اپل

mojtaba1373

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 ژوئن 2017
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
1
سن
29
پیشی گرفتن سامسونگ در تولید گوشی پرچمدار خود به نسبت اپل
هر ساله برند های معروف تلفن همراه ماننده :سامسونگ- اپل-الجی و سونی و... پرچمداران خود را معرفی میکنند که هر یک هزینه های سرسام اوری را صرف تولید آنها کرده اند. در این بین سامسونگ و اپ بیشترین هزینه را برای تولید هر یک تلفن همراه هوشمند خود داشته اند که قطعا این امر میتواند باعث کاهش امار فروش این شرکت ها شود باید منتظر ماند و دید آیا قیمت بالا باعث کم میل شدن مردم از خرید کمتره دو برند محبوب میشود یا خیر؟؟؟

سامسونگ

بر طبق اطلاعات بدست آمده شرکت سامسونگ برای ساخت هر یک گوشی s8چیزی در حدود 307.5 دلار هزینه صرف کرده است اما در طرف مقابل شرکت اپل با هزینه 224.8 دلاری برای هر یک ایفون 7 هزینه های سنگینی کرده اند.

همواره در طول سالیان گذشته شرکت آیفون گوشی های خود را با قیمت های بالایی عرضه می کرده است این در حالی است که سامسونگ هم در عرضه گوشی های مدل گلگسی خود عقب ننشسته است که هیچ بلکه بر طبق اطلاعات منتشر شده از خوده دو شرکت گوشی گلکسی S8 از ایفون 7 پیشی گرفته است

چنین اتفاقی فقط برای یکبار ان هم در سال 2015 تا 2016 رخ داده بود که S7 در جایگاه بالاتری قرار گرفته بود.

در انتها باید منتظر بمانیم و ببینیم که این دو شرکت چه زمانی تصمیم بر کاهش هزینه ساخت و در نتیجه فروش گوشی های خود با قیمت های پایین تر خواهند گرفت.



شرکت سامسونگ با معرفی گوشی جدید خود به نام s8 جای شرکت اپل را با گوشی جدید آیفون 7 از لحاظ هزینه تولید هر یک تلفن همراه بعد از چندین سال در رتبه اول گرفت.
منبع
 
بالا