برگزیده های پرشین تولز

چاپ مشخصات در خطوط تولید با لیزر

flymark.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2022
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سن
24
محل سکونت
اصفهان، منطقه صنعتی دولت آباد، خ 12، پ 72
سلام
اگر یک مدیر یک تولیدی هستید یا در شرکتی که دارای خط تولید است مشغول به کار هستید این نوشته می تواند برای شما مفید باشد.
قطعا اطلاع دارید هر محصول زمانی که می خواهد به دست مصرف کننده برسد نیازمند مشخصاتی است که نشان از ویژگی های آن محصول باشد. به عنوان مثال در مواد غذایی مشخصاتی نظیر تاریخ تولید، تاریخ انقضا و ... می تواند بسیار کاربردی و همچنین بسیار مفید باشد. یا مثلا در صنعت سیم و کابل مشخصات خود سیم یا متراژ طول آن می تواند مهم باشد.
یک دغدغه که همواره در این موضوع بود امکان دستکاری یا تقلب در این نوشته هاست. چاپگرهای جوهر افشان که که به وسیله جوهر این نوشته ها را روی محصول چاپ می کنند ممکن است پاک شوند یا در طول زمان بی رنگ شوند. اما یک پیشنهاد جایگزین برای این دستگاه ها وجود دارد.
حتما نام دستگاه های لیزر به گوشتان خورده است. دستگاه هایی که خدمات چون برش و حکاکی را بر روی بسیاری از مواد و با دقت بسیار بالایی انجام می دهند. اما نکته ای که همیشه مطرح بود در خطوط تولیدی که همواره در حال حرکت است چگونه از این تکنولوژی استفاده نمود؟
پاسخ در اینجاست:
دستگاه حکاکی لیزر در حرکت FLYMARK
این دستگاه این امکان را به شما می دهد تا با سرعت های بسیار بالا زمانی که خطوط تولید در حال کار هستند هر گونه اطلاعات لازم را بر روی محصول مورد نظر خود چاپ نمایید.
چاپ روی سیم، چاپ روی لامپ و قطعات الکترونیکی، چاپ روی بطری و بسته بندی مواد غذایی، حکاکی روی لوله فلزی و ... از مهم ترین کاربرد های این دستگاه های حکاکی لیزر هستند.

اطلاعات بیشتر
 
بالا