برگزیده های پرشین تولز

چتربازی در آنتالیا ترکیه

asiatour

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آپریل 2018
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
2
سن
30
همانطور که می دانید و از دیگران شنیده اید : تفریحات آنتالیا توجیه خوبی است برای این موضوع که چرا هر ساله تعداد توریست ها و کسانی که به تور آنتالیا سفر میکنند بیشتر میشود. شهر ساحلی و توریست پذیر آنتالیا با تفریحات وسوسه انگیزش مثل برگزاری تور رافتینگ برای توریست ها یا غواصی در آب های مدیترانه، توریست و گردشگران زیادی را همواره به سمت خود جذب کرده است. یکی از تفریحات لذت بخش و جذاب برای گردشگران بخصوص جوانان ،چتربازی در آنتالیا میباشد.این تفریح معمولا همراه با هیجان و ترس میباشد.

Parachute-Games-in-Antalya-4.jpg
قیمت چتر بازی در آنتالیا ترکیه

با شرکت در تور چتربازی آنتالیا به منظور برقراری امنیت و رفاه حال گردشگران تور آنتالیا تابستان ، ابتدا مربیان آموزش های لازم را به شما خواهند داد بعد شما جلیقه نجات شنا را پوشیده و کمربندی که در داخل این چتر است را می بندید تا از ایمنی بودن خود کاملا مطمئن شوید. بطور کلی افرادی که در این تفریح شرکت می کنند حدود نیم ساعت تا ارتفاع 700 متر پرواز می کنند و کل شهر آنتالیا را نظاره گر هستند .در طول این نیم ساعت مربیان از شما فیلمبرداری و یا عکاسی خواهند کرد و بعد از پیاده شدن در صورت درخواست شما ،عکس های گرفته شده از شما را برایتان ارسال خواهند کرد .

Parachute-Games-in-Antalya-5.jpg
چتر بازی در آنتالیا ترکیه

چنانچه قصد شرکت در این تفریح را دارید به شما توصیه می کنیم وسایلی همچون کرم ضد آفتاب و مایوی شنا ، حوله ،دوربین عکاسی و فیلمبرداری ،پول کافی ، لباس مناسب را به همراه داشته باشید تا دچار مشکل نشوید . قیمت چتر بازی در آنتالیا ترکیه در روزهای تعطیلی و شلوغ کمی افزایش می یابد ولی در روزهای عادی قیمت این تور مناسب و ارزان می باشد در ضمن این تفریح در روزهای آفتابی با آسمانی صاف برگزار می گردد.


Parachute-Games-in-Antalya-2.jpg
چتر بازی آنتالیا ترکیه

Parachute-Games-in-Antalya-6.jpg
Parachute Games in Antalya
 
بالا