برگزیده های پرشین تولز

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیرریم؟

reza4344

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2016
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
1
محل سکونت
ایران
33.jpg

1–به روز بودن و افزایش سطح دانش

بیشتر صفحات وب بیش از یک میلیارد (۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) صفحه اطلاعات در اینترنت وجود دارد! این شگفت‌انگیز است که تنها با یاد گرفتن یک زبان، به خیل عظیمی از اطلاعات در پهنه اینترنت دسترسی پیدا می‌کنید.

علوم زبان انگلیسی کلیـد دنیـای علم و فن‌آوری است. حـدود ۹۵% مقـالات علمی منتشر شده، به زبان انگلیسی است کـه تنها حدود ۵۰% از آنها مربوط بـه کشورهای انگلیسی‌زبان (مانند آمریکا و انگلستان) می‌باشد

2–یادگیری کامپیوتر راحت تر می شود.

حدود ۸۰% اطلاعات کامپیوتر‌ها به انگلیسی پردازش می‌شوند. یادگیری فنون کامپیوتر برای افرادی که به انگلیسی تسلط دارند فوق‌العاده راحته

3–توانایی مکالمه با برترین زبان بین المللی دنیا

راحت‌ تر سفر کنید ، به هر کجا که سفر می‌کنید می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید – زبان انگلیسی در بیش از ۱۰۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توانید آدرس بپرسید، با افراد مکالمه کنید، یا… کمک بخواهید. کسی چه می‌داند، شاید روزی زبان انگلیسی جان شما را نجات دهد!

یک تاجر بین‌المللی باشید ایـن بسیار واضح اسـت، تجـارت بین‌المللی تنها بـا زبان انگلیسی میسر می‌شود. یادتان باشد که در دهکده جهانی به سر می‌برید. بنابراین اگر می‌خواهید نقشی ایفا کنید، باید زبان انگلیسی بلد باشید – تا بتوانید با تجار دیگر ارتباط داشته باشید، در کنفرانس‌ها و همایش‌ها شرکت کنید، روزنامه‌ها و مجلات تجاری بخوانید و….

4 –زبان انگلیسی نه فقط مفید است، بلکه احساس رضایتمندی بسیاری به شما می‌دهد

اگر به یاد داشته باشید که هر ساعتی که شما صرف می‌کنید، شما را به سطح مطلوب نزدیک تر می‌کند.استفاده از انگلیسی مفرح نیز هست، چرا که هر جمله‌ای که می‌گویید یا می‌نویسید، تداعی کننده موفقیت شماست.

5 -زبان انگلیسی پرمخاطب‌ترین زبان استفاده‌ شده‌ی دنیاست.

در کل زمین حدود ۴۰۰ میلیون نفر انگلیسی‌ زبان وجود دارد و ۵۰۰ میلیون نفر نیز انگلیسی را به عنوان زبان دوم استفاده می‌کنند. پس در کل حدود یک میلیارد نفر در دنیا زبان هم را متوجه می‌شوند. آیا دوست ندارید شما هم به ‌‌آنها بپیوندید؟

بیش از ۶۰۰ هزار لغت در انگلیسی وجود دارد ولی تخمین زده شده که با یادگیری تنها ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ لغت هم شما می‌توانید کارتان را در بیشتر موارد جلو ببرید.

6 –باهوش‌تر می‌شوید

دانشجویان دو زبانه معمولا در آزمون‌های استاندارد نسبت به دانشجویان یک زبانه، نمرات بالاتری به دست می‌آورند، به ویژه در حوزه واژگان، ریاضیات و خواندن مطلب. وقتی یاد می‌گیرید از یک زبان به زبان دیگر تغییر دهید، توانایی انجام چند وظیفه را در مغز بهبود می‌بخشید. همچنین مشخص شده است که افراد دو زبانه منطقی‌تر و عاقلتر هستند و مهارت تصمیم گیری در آنها بهتر از دیگران بوده و نسبت به پیرامون خود، آگاه‌تر و تیز‌بین‌تر هستند.

7–مدت بیشتری باهوش می‌مانید

تحقیقات اخیر نشان داده اند که افراد دو زبانه می‌توانند تأثیرات بیماری آلزایمر و زوال عقل (دمانس) را سال‌ها به تعویق بیندازند. صرف نظر از سطح تحصیلات، جنسیت یا شغل، افراد دو زبانه شرکت کننده در مطالعه، شروع بیماری آلزایمر را به طور متوسط چهار، پنج سال دیرتر از افراد تک زبانه تجربه کردند.

8 –یافتن شغل خوب آسان می شود.

یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند یک مزیت برای پیدا کردن کار یا مهاجرت حتی به کشور‌های غیر انگلیسی‌زبان برای شما حساب شود

منبع: www.easyword.ir
 
بالا