برگزیده های پرشین تولز

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان

خیلی از دوستان سوال میکنند که سرعت ایندکس مطالب من و خزیدن گوگل در صفحات من کند هست

آیتمهایی که باید مد نظر داشته باشید

۱-نسبت به نقشه

تقریبا ۲۰٪ صفحات ۴ تا ۸ بار در ماه به روز شود

تقریبا ۱۰٪ صفحات حتی بیشتر از ۱۰ بار در ماه به روز شود

همه مطالب دستی به روز شود

۲- نمایش مطالب صفحات

تغییر نام جاری در تگ عنوان H1، H2 و غیره به صورت ماهیانه

محتوای با کیفیت بالا و اختصاصی

ارتباط داخلی با متا ها و ساختار ها یکسان و درست ایجاد شده است

۳- سرعت هاست و عدم محدودیت هاست

مثلا بعضی از هاستها تعداد کاربر آنلاین محدودیت دارند و دقت داشته باشید این محدودیت خیلی خطرناک بوده است

تمامی موارد بالا به دقت انجام داده و دقت کنید ۱۰۰% هیچ مشکلی برای وبتون نه تنها در گوگل در هیچ موتور جستجویی مثل یاهو بینگ یاندکس ایجاد نخواهد شد

حالا برای چکونه میشه این مشکل را حل کرد ؟

با یکی دیگه از آموزش های سئو در خدمتتون هستم , در این آموزش افزایش سرعت ایندکس مطالب سایت رو می خوام بهتون بگم راه کارهایی برای به حداکثر رسوندن سرعت ایندکس مطالب سایت شما در گوگل حالا چون ورودی گوگل بیشتر مهمه کی گم گوگل.

واقعا یکی از مواردی که هر مدیر سایتی در تلاش برای رسیدن به آن است سرعت ایندکس شدن مطالب سایت هستش فعلا تعداد مراحل رو نمی نویسم شاید کم و زیاد بشه اما مهمترین ها رو خواهم گفت.

تا به حال به این سوال ها بر خورده اید ؟

  1. دلیل افت ناگهانی ورودی گوگل ؟
  2. دلیل افت رتبه ی الکسا به طور اتفاقی ؟
  3. چرا سایتم تو گوگل ایندکس نمیشه ؟
  4. چرا تو گوگل رتبه ی خوبی ندارم ؟
  5. و ؟؟؟
آموزش افزایش سرعت ایندکس مطالب سایت

1) منتشر کردن مطالب در ساعت معین : یکی از مواردی که تاثیر زیادی در ایندکس مطالب سایت داره ساعت و زمان انتشار مطالب در سایت هست شما در روز چند مطلب را در سایت خود منتشر می کنید ( یک , دو , سه و … ) اسپایدر های گوگل در زمان مشخصی به سایت شما برای جمع آوری مطالب مراجعه می کنند با انتشار منظم مطالب سایعت ورود این اسپایدر های گوگل را کنترل کنید مثلا مطالب سایت رو همیشه ساعت 12 ظهر منتشر کنید یا اگر هر روز مطلب نمی نویسید و دو روز یک بار سایت را بروز می کنید ساعت مشخص بین دو روز انتخاب کنید واقعا یکی از مهمترین نکات افزایش رعت ایندکس مطالب انتشار منظم مطالب هستش. در وردپرس می توانید مطالب رو پیش نویس کنید یا زمانبندی.

2) ساخت نقشه ی گوگل برای سایت : مورد بعدی که در سرعت ایندکش مطالب سایت می تونه تاثیر زیادی داشته باشه نقشه ی سایت هستش , راه های زیادی برای ساخت نقشه ی سایت وجود داره اگر از مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه Google XML Sitemaps می توانید به راحتی برای سایت خود نقشه گوگل ایجاد کنید یا می توانید با استفاده از سریس سایت XML Sitemaps Generator نقشه ی سایت رو ایجاد کنید. این نقشه دسترسی موتور جست و جو به مطالب رو اسون می کنه.

3) معرفی سایت و نقشه ی سایت به گوگل وبمستر : خوب یکی از سرویس های حرفه ای گوگل ابزار وبمستر تولز هست برای بررسی سایت , می توانید به صورت رایگان در گوگل وبمستر ثبت نام کنید و سایت خودتون رو به این سرویس گوگل معرفی کنید , همچنین در گوگل وبمستر بخشی وجود داره برای معرفی نقشه سایت , که باید نقشه ی سایتتون رو که در مرحله قبل توضیح داده شد را نیز به این سرویس گوگل معرفی کنید.

4) جلوگیری از مطالب تکراری ( مطالب دوقلو ) : سعی کنید برای مطالب سایتتون آدرس و محتوای جدید بنویسید و مطالب شما تکراری نباشه , خودتان را فرض کنید وارد یه سایتی می شوید و مطالب و مقالات اون سایت رو مطالعه می کنید اگر مطالب تکراری باشه مثل یه اموزش بخونید بعد برید دنبال یه آموزش دیگه ببینید محتوای اموزش دوم دو سومش واسه همون مطلب قبلی بود حالا بدون اینکه به سراغ اموزش سوم برید زحمت رو از اون سایت کم می کنید سراغ سایت دیگه ای میرید , پس بازدید کنندگان خودتون را با مطالب جذاب و تازه در سایت نگدارید.

5) کیفیت مطالب در سئو برای گوگل : این مرحله تقریبا شبیه مرحله قبل است که مطالب باید دارای کیفیت باشن کیفیت یعنی تکراری نباشن , وقتی باردید کننده این مطلب رو تو سایت شما باز می کنه و زمان 10 دقیقه را صرف خواندن این مطلب می کنه با نفر دیگری که وقتی مطلب رو باز می کنه و در کمتر از یک دقیقه صفحه رو می بنده خیلی فرق می کنه گوگل موتور جستو جوی باهوشی هست این زمان ها رو برای امتیاز به مطالب شما در نظر می گیره.

6) پینگ کردن و تاثیر آن در افزایش ایندکس مطالب : پینگ نمی دونم با این اسنم آشنا هستید یا نه ؟ پینگ کردن هم تاثیر خیلی خوبی در افزایش سرعت ایندکس مطلب داره در سیستم وردپرس قابلیت پینگ وجو داره اگر تا به حال به این گزینه توجه نکردید می تونید به بخش ( تنظیمات / نوشته ) برید و در پایین صفحه یه بخش وجود داره برای پینگ که وردپرس خودش به صورت خودکار این کار رو انجام میده البته می تونید تقویتش کنید.

7) استفاده از لینک های داخل در سئو و افزایش سرعت ایندکس : وقتی مطلب جدیدی برای بروز رسانی سایت می نویسید حتما در بین مطالب به سایر مطالب سایت لینک بدید به این عمل در سئو لینک های داخلی گفته میشه , با این کار مطالب جدید سایت شما زنده میشه و وقتی که گوگل مطلب جدید شما رو می خونه در بین این مطالب وارد لینک هایی که ایجاد کردید میشه و مطالب قبلی کیفیت خودشون رو از دست نمیدن.

فقط زیاد عجله نداشته باشید که فردا باید در رتبه ی اول گوگل باشم , راه های زیادی رو پیش رو دارید مطالب حرفه ای تر در پیش رو هست منتظر باشید.
 
بالا